Acasă Actualitate Sondaj Black Friday: Mitul legat de creșterea prețurilor stă încă în picioare

Sondaj Black Friday: Mitul legat de creșterea prețurilor stă încă în picioare

Sondaj Black Friday: Mitul legat de creșterea prețurilor stă încă în picioare

În urma răspunsurilor primite la sondajul realizat de jurnaliștii Gazetei de Sud majoritatea persoanelor au fost nemulțumite de reducerile aplicate de Black Friday în marile magazine.

Black Friday e un eveniment inventat de americani prin secolul 19, care nu are nimic de a face cu reducerile, cât cu încheierea vacanţei de Ziua Recunoştinţei şi redeschiderea mall-urilor. Nici la ei nu era o sărbătoare atunci. În timp a ajuns un pretext bun pentru marile corporaţii din State să-şi facă lichidare de stoc, înainte să sosească marfa de Crăciun sub pretextul unor reduceri. 

Black Friday a început să „bântuie” România din anul 2011. Câțiva producători s-au găndit că pentru aș-i vinde produsele au nevoie de ”rețeta minune de cumpărături” pe care o au americanii și care ar prinde și la noi. Cum oamenii sunt ahtiați după reduceri, această ” sărbătoare” a prins și în România

Mitul legat de creșterea prețurilor, în ajun de Black Friday, stă încă în picioare.

Un cititor al Gazetei de Sud este nemulțumit de redurecile ” fictive” din noapte de Black Friday.

”Reduceri din pix, voiam să achiziționez o tabletă de la emag, înainte era 850 lei, de black friday apare redusă de la 1700 la 1180”, declară un cititor.

”Niște hoti!!!Eu am un smartwatch luat acum câteva luni și acum, cu tot cu reducere este de 2 ori mai scump!!!Dar chiar în țara asta se face ce vrea???Parcă suntem blestemați să trăim în prostie!!!

Mai mulți cititori răspund aprobator: ”asta-i România!!”, ”Aveți dreptate”, ” Care reduceri?” , ”Alea de sub etichetă!„

”Din păcate aveți dreptate!!!Vinovați tot noi suntem pentru că acceptăm aceste fenomene care ne conduc!!!”, ” Nu suntem vinovați cu nimic deoarece oricine ar veni la putere același lucru ar face și iar ajungem la vorba asta-i România, toți sunt o apă și un pământ cred că numai avem nici o scăpare să ajungem ca în țările civilizate din păcate!!”, sunt părerile altori cititori.

Companiile n-au produsele pe care le vând pe internet

Nici țepele pe care le-au luat românii până acum nu au fost puține și nu prea au ajutat pe partea de încredere. Principala problemă de Black Friday în anii trecuți a fost că multe dintre produse n-au fost livrate nici după trei luni. De această dată, însă, unii cumpărători se mai lovesc și de stocuri care ori se epuizează rapid, ori nu există în realitate.

”La evoMag, stocul de TVuri NU A EXISTAT. Eram pe site cu Refresh în momentul deschiderii, am adaugat produsul în coș iar în coș apărea direct cu STOC EPUIZAT. Toată acțiunea asta s-a întamplat în câteva secunde”, s-a plâns un alt cititor.

”La fel am pățit și eu la emag cu mult lăudatul Samsung de 108 cm la doar 999 lei”, răspunde altcineva.

Exit mobile version