Acasă Sport Scurte ştiri

Scurte ştiri

Grand Prix-ul de Formula 1 al Japoniei. Pneuri medii şi moi pentru Muntele Fuji
Bridgestone, producătorul japonez de cauciucuri, va furniza pneuri moi şi medii pentru pistă uscată celor 11 echipe participante la Marele Premiu de Formula 1 al Japoniei, ale cărui prime încercări libere sunt programate astăzi, pe circuitul de la Muntele Fuji. Aceste două tipuri de pneuri au mai fost utilizate la precedentele două Grand Prix-uri, în Italia (Monza) şi Belgia (Spa-Francorchamps). La fel ca şi la Grand Prix-ul Malaieziei, Bridgestone a anunţat că pneurile moi vor fi diferenţiate de cele medii prin vopsirea cu alb a celui de-al doilea şanţ plecând din interior. Furnizor unic de pneuri după retragerea firmei Michelin, Bridgestone a pus la punct patru tipuri de cauciucuri pentru pistă uscată în sezonul 2007: dure, medii, moi şi supermoi. Însă doar două tipuri sunt reţinute pentru fiecare Grand Prix.

Coulthard îl comemorează pe McRae
Pilotul scoţian al echipei de Formula 1 Red Bull, David Coulthard, va purta la Marele Premiu al Japoniei, programat duminică, o cască în culorile celei purtate de compatriotul său Colin McRae, campion mondial de raliuri în 1995, decedat pe 15 septembrie, într-un accident de elicopter. „Sper că alţi piloţi vor semna această cască, pe care am intenţia să o donez familiei McRae în semn de respect din partea Formulei 1“, a explicat Coulthard. În loc să poarte casca obşinuită bleumarin cu o cruce albă a Sfântului Andrei, Coulthard va purta o cască neagră cu o cruce a Sfântului Andrei de fiecare parte. Colin McRae, de 39 de ani, şi fiul său Johnny, de cinci ani, au murit pe 15 septembrie, într-un accident de elicopter soldat cu încă două victime.

Max Biaggi nu se întoarce în MotoGP
Speranţele fanilor pilotului italian Max Biaggi de a-l vedea din nou concurând în campionatul mondial de motociclism viteză, la clasa MotoGP, au fost risipite de ultimele informaţii apărute în legătură cu acesta. Pilotul, originar din Roma, aflat sub contract cu Suzuki Alstare în campionatul de Superbike, este la un pas să-şi prelungească înţelegerea cu acest team, întâlnirea între cele două părţi fiind programată săptămâna viitoare, înaintea Grand Prix-ului de la Magny Cours. Salariul pilotului italian va fi însă mai mic decât cel din sezonul în curs. Anul viitor, Biaggi nu va mai avea însă şansa să-l înfrunte în campionatul de Superbike pe campionul en-titre, James Toseland, care va face pasul spre „clasa regină“ a motomondialului de viteză. Italianul se va reîntâlni cu mai vechea sa cunoştinţă, Carlos Checa, înlocuitorul lui Toseland la echipa Honda. În legătură cu viitorul lui Biaggi, apăruseră în ultimele săptămâni mai multe zvonuri potrivit cărora acesta ar urma să revină în MotoGP la echipa Ducati. „Corsarul negru“ a ales în 2006 să alerge în CM de Superbike ca pilot al echipei Suzuki. Fără a oferi alte explicaţii, în legătură cu plecarea din CM de motociclism viteză, Biaggi (35 de ani) a acuzat atunci doar „situaţia teribilă“ creată la Honda. De patru ori campion mondial la clasa 250 cc (1994, 1995, 1996 cu Aprilia şi în 1997 cu Honda), Biaggi şi-a trecut în palmares şi un titlu la MotoGP în 1998, apoi a stat câţiva ani în umbra rivalului său, Valentino Rossi.

Exit mobile version