20.5 C
Craiova
miercuri, 24 aprilie, 2024
Știri de ultima orăSportRenault si-a prezentat noul monopost R24

Renault si-a prezentat noul monopost R24

Echipa de Formula 1 Renault a prezentat joi, la Palermo, noul monopost R24 cu care va concura in Campionatul Mondial 2004. Oficialii scuderiei franceze spera ca noul monopost sa-i ajute pe pilotii Fernando Alonso (Spania) si Jarno Trulli (Italia) sa se claseze pe podium in acest sezon.

„Anul trecut, am reusit sa intram in grupul de patru din fruntea clasamentului, dar acum speram sa depasim macar una dintre echipele care au terminat pe podium“, a spus directorul Renault F1, Patrik Faure, facind aluzie la ocupantele primelor trei locuri in sezonul trecut, Ferrari, Williams-Bmw si McLaren-Mercedes.

Motor fiabil, sasiu bine structurat

„Noua masina s-a dovedit mai rapida decit vechiul model. De obicei, se ajunge la o astfel de concluzie dupa patru sau cinci sesiuni de antrenamente, dar noi ne-am dat seama de acest lucru dupa doar trei zile“, a spus pilotul spaniol Fernando Alonso.

„Arma secreta“ a echipei Renault in 2004 va fi motorul Rs24, deoarece regulamentul FIA cere ultilizarea unui singur motor pe intreaga durata a unui week-end de Mare Premiu la Formula 1, fapt care impune o fiabilitate totala. In privinta sasiului, noul Renault se anunta, de asemenea, promitator, pilotul italian Jarno Trulli afirmind ca „toate datele stabilite de calculator s-au regasit deja pe pista“.

Sponsor japonez pentru scuderia franceza

Primul operator japonez de telefonie mobila Ntt DoCoMo a anuntat joi ca a semnat un contract de sponsorizare pe mai multi ani cu scuderia franceza de Formula 1 Renault, pentru a-si promova noul serviciu de acces internet „i-mode“. Din acest sezon, care debuteaza pe 7 martie la Melbourne, cu Marele Premiu al Australiei, monoposturile Renault R24 ale spaniolului Fernando Alonso si italianului Jarno Trulli vor arbora logo-ul operatorului japonez.

„Avind o audienta de peste 200 de milioane de persoane la fiecare Grand Prix, Formula 1 ofera DoCoMo excelente oportunitati de a-si face reclama in lumea intreaga“, se arata in comunicatul operatorului japonez, care nu precizeaza detaliile financiare ale acordului.

In afara Japoniei, serviciul „i-mode“ este accesibil in sase tari europene (Belgia, Franta, Germania, Italia, Olanda, Spania) si in Taiwan. Grecia urmeaza sa se alature acestei liste inaintea Jocurilor Olimpice de la Atena din aceasta vara.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS