Acasă Sanatate Sfatul medicului

Sfatul medicului

-

Maria Craciun:


„Exista pilule anticonceptionale care pot provoca avortul?“


Dr. Vasile Mihaela, medic specialist obstetrica-ginecologie:


„Pe piata româneasca de medicamente nu exista pilule anticonceptionale care sa provoace avortul“.


Costin Georgescu:


„Ma doare capul si imi lacrimeaza ochii. Medicul de familie mi-a spus ca este nevralgie si mi-a dat inflamatoare si analgezice. Problema este ca am devenit dependent de acest tratament. Cum intrerup, durerile reapar. Ce sa fac?“


Dr. Ionescu Delian, medic medicina generala:


„Va recomandam un consult de specialitate la medicul specialist neurolog si la un medic oftalmolog, pentru depistarea cauzelor care va provoaca aceste dureri si lacrimarea si pentru aplicarea unui tratament tintit, care sa elimine posibila cauza declansatoare a acestor simptome“.

ȘTIRI VIDEO GdS

Depistaţi băuţi la volan

Oamenii legii au depistat în trafic doi bărbaţi care consumaseră băuturi alcoolice. În urma testării cu etilotestul li s-au întocmit dosare penale.