Cântăreaţa americană Beyonce este noua imagine oficială a brandului H&M. Potrivit purtătorului de cuvânt al companiei suedeze, hainele din noua colecţie de vară reflectă stilul vestimentar al artistei americane, care s-a implicat şi în realizarea designului noii linii H&M, informează contactmusic.com. „Întotdeauna mi-a plăcut politica brandului H&M, de a se concentra asupra modei amuzante şi accesibile. Mi-a plăcut conceptul la care am colaborat, acela de a explora diverse emoţii ale femeilor, reprezentate prin elemente vitale: foc, apă, pământ. A fost o campanie frumoasă, realizată pe o insulă tropicală. Am simţit că făceam mai degrabă un videoclip decât o reclamă“, a declarat Beyonce. Şedinţele foto şi reclamele pentru televiziune au fost filmate în Bahamas de Jonas Akerlung, la începutul acestui an. Campania, pentru care Beyonce a pozat în bikini, a fost denumită „Beyonce as Mrs. Carter in H&M“. Noua colecţie H&M, de inspiraţie tropicală, va ajunge în magazine în luna mai şi include diverse articole, precum pantaloni scurţi cu talie înaltă, rochii mulate pe corp şi rochii largi despicate până la coapsă.