Acasă Magazin Reţea de socializare marca Lady Gaga

Reţea de socializare marca Lady Gaga

Lady Gaga intenţionează să lanseze o reţea de socializare proprie, dedicată exclusiv fanilor săi, informează site-ul contactmusic.com. Vedeta a exploatat la maximum forumurile on-line pentru a-şi promova personalitatea colorată şi muzica şi a devenit prima celebritate care a „câştigat“ 18 milioane de admiratori pe Twitter. Acum, controversata Lady Gaga îşi foloseşte cunoştinţele într-ale tehnologiei pentru a crea o reţea de socializare dedicată fanilor săi, pe care artista îi alintă cu apelativul  „little monsters“ (monstruleţi). Site-ul este în plin proces de înfiinţare,  dar fanii sunt deja invitaţi să se înregistreze pe site-ul www.littlemonsters.com.

Lucrează la Gazeta de Sud din 2005 şi este de profesie traducător. Ca redactor online este la curent cu tot ce se întâmplă în țară, dar şi în afara ei. Consideră că cea mai mare provocare este să informeze corect, obiectiv şi la timp.
Exit mobile version