That jazz, o provocare



Teatrul Liric „Elena Teodorini“ le pregăteşte craiovenilor un nou spectacol, o provocare pentru regizorul artistic şi coregraful Laurenţiu Nicu. „That jazz“ va reînvia atmosfera anilor ‘40 printr-o poveste presărată cu dans, muzică, iubire, conflicte şi, bineînţeles, jazz.

Floriana Ion, Andreea Iordache, Andreea Pretorian, Erna Marin, Adina Anghel, Violeta Ţicu, Mihăiţă Niculescu, Laurenţiu Nicu, Alexandru Radu, Gabriel Radu Mic, Alin Păun, Ruxandra Chelaru, Alina Onofrei, Alina Triţă, Vlad Popescu, Dragoş Teodorescu, Marius Uţă, solişti de balet sau membri ai corpului de balet ai Teatrului Liric şi-au dat întâlnire din nou pe scenă. De data aceasta, pentru a aduce în faţa publicului o poveste desprinsă din anii ’40, o poveste presărată cu dans, muzică, iubire, conflicte şi, bineînţeles, jazz, în noua premieră „That jazz“, care va avea loc joi, 10 iunie, de la ora 19.00.

Din culisele pregătirilor

I-am reîntâlnit pe protagoniştii din „That jazz“ în febra repetiţiilor. Acelaşi entuziasm, aceeaşi dorinţă molipsitoare de a dovedi că pot să cucerească şi să încânte sufletul spectatorului pluteau la ora repetiţiilor în sala de spectacole. Se puneau la punct ultimele detalii, costume, decor, mişcări.

Odată cu primele acorduri de jazz, povestea prindea contur.

Graţie muzicii, jocului scenic, am călătorit într-un club din New York, dar nu înainte de a le cunoaşte pe cele două surori hotărâte să cucerească lumea prin dans şi care ajung în New York, într-un bar de jazz.

Atmosfera locului, lumina, fumul, paietele sclipitoare ale rochiilor dansatoarelor, jazz-ul, dansul le cuceresc. Simt că doar aici povestea lor în lumea dansului poate începe. Norocul le surâde şi patroana barului, care „taie şi spânzură“ şi pentru care fiecare nutreşte o teamă ascunsă, le angajează.

Solista clubului nu le va privi cu ochi buni, căci ele primesc cele mai frumoase rochii şi de aici se naşte un conflict între cele trei în ritm de jazz.


Nu lipsesc din acest tablou nici poveştile de iubire. Barmanul este îndrăgostit de solista din club, dar diferenţa de clasă îl împiedică să-şi spună iubirea, nu-şi permite să treacă dincolo de tejgheaua barului .

O iubire imposibilă par să trăiască şi alţi doi solişti din club, care sunt îndrăgostiţi de aceeaşi femeie ca şi barmanul.

Povestea are un final fericit: cele două surori rămân cu cei doi solişti care renunţă la jocul de-a şoarecele şi pisica cu solista din club, iar barmanul reuşeşte să îşi învingă teama de a trece dincolo de graniţa barului şi să cucerească inima acesteia din urmă.

Jazz-ul reînvie, aducând în faţa publicului craiovean o frumoasă poveste spusă în paşi de dans în „That jazz“.

Cum s-a născut ideea spectacolului

O idee, o impresie puternică au fost bobul de sămânţă care a încolţit, a crescut purtând numele de „That jazz“. „Am văzut musicalul «Chicago», care mi-a plăcut foarte mult. M-a fascinat tot acolo, muzica, dansul, şi mi-am zis: «De ce nu?». «That jazz» e o provocare pentru că nu e balet clasic, nu e dans modern. A fost provocare şi din punct de vedere coregrafic. Dacă la «Dance with me» (alt spectacol purtând semnătura lui Laurenţiu Nicu) am avut posibilitatea să compunem din punct de vedere al coregrafiei dansuri diferite: paso-double, vals, tango, în «That jazz» a fost puţin mai greu pentru că nu puteam depăşi graniţele acelei perioade, cu tot ce a însemnat ea. Toată coregrafia, dansurile, mişcările a trebuit să fie în context. A fost o provocare: să găseşti ceva diferit şi totuşi să recreeze atmosfera de acolo şi cam aşa s-a legat toată ideea spectacolului.

Când spun «That jazz», mă refer strict la genul acela, ce a reprezentat acest curent, ce impact a avut asupra clubului, oamenilor, ce s-a întâmplat cu ei, au gândit astfel, s-au exprimat altfel? De la acest gen a plecat totul“, a precizat regizorul artistic şi coregraful Laurenţiu Nicu.



Comenteaza acum

62 Comentarii

  1. Doina said:

    Fain! Domnul Nicu .este un ..multitalent si sunt convinsa ca va iesi un spectacol deosebit…cu-atat mai mult cu cat..ansamblul de balet, alaturi de solisti..au progresat enorm!!!! Sunt tineri f. talentati si daruiti meseriei..in ciuda salariului f. mic ! Mult succes !

  2. Alexandru Radu said:

    Abia asteptam sa incantam publicul craiovean cu un nou spectacol de dans! Speram sa ne fie alaturi tot timpul, asa cum a fost pana acum! Multumim!

  3. cri35 said:

    Acest ” spectacol” este un atentat la cultura. Nu credeam ca o sa vad ceva atat de…..”nimic” pe scena teatrului. Ce spectacol este acela in care se bea si se fumeaza pe scena ?! Din pacate se continua degradarea in acest teatru ,iar actualul director promoveaza non-valoarea cu o nonsalanta de speriat. Mi-as dori sa aflu cat a costat acest ” spectacol” in perioada asta de ciza.Reputatul critic Anca Florea a spus dupa primul” spectacol de dans” al domnului actor ca este PUTIN MAI TARE CA O DISCOTECA! Oare ce pare ar fi avut daca ar fi vazut aceasta ofensa adusa spectatorului din sala?

  4. doldos said:

    Din pacate m-am aflat printre spectatorii acestui pseudospectacol in sala operetei din craiova. Foarte mult fum pentru un fîs….chiar asa….fum din aparat, fum din tigari, fumuri de mari artisti….Si mai grav este urmatorul lucru dupa parerea mea….opera se afla in mare culpa pentru ca acest spectacol a fost o copiere oripilanta a spectacolului El amor….luati inregistrarile acestor doua spectacole si priviti-le in oglinda….veti sesiza cu mare usurinta figuri coregrafice copiate cu nesimt de la spectacolul semnat Francisc Valkay

  5. Alexandru Radu said:

    Pentru doldos, cred ca pur si simplu nu aveti habar despre ce vorbiti! In primul rand nu este nicio asemanare intre spectacolul El Amor si That Jazz! Stiu foarte bine pentru ca dansez in ambele! Nu avem fumuri de mari vedete! Pentru cine ne cunoaste personal, aceste afirmatii sunt aberante! Oamenii care au ceva serios de spus se semneaza cu numele complet asa cum fac eu! Si apropo si in El Amor se fumeaza, si in El Amor este o scena de viol! Nu promovam incultura si viciile! Si nu bem pe scena! Este ceai..totusi..cum se putea creea atmosfera de bar? Pentru cei care au astfel de lucruri de spus ii invitam in culise sa vada cat de mult se munceste pentru un spectacol si cu cat de multa dedicare ne oferim acesteii meserii care este extrem de prost platita! Mai cugetatii la aceste aspecte inainte sa dati inainte cu astfel de cuvinte! Numai bine!

  6. cri35 said:

    Draga domnule Alexandru Radu din punct de vedere coregrafic nu este nicio asemanare intre “El Amor” si….acest spectacol ( din respect pentru dumneavoastra ii spun spectacol),nici nu ar avea cum ! Sunt convinsa ca dumneavostra nu aveti “fumuri”. Cunoasteti regia celor doua spectacole? Si cand scriu regie ma refer de la intrarea spectatorului in sala pana la lasarea cortinei! Cei care mai venim (cat o sa mai venim) putem sa facem o comparatie. Si fara suparare( fratele meu cu ani in urma a dansat pe acea scena ) stiti cei da sare si piper unui spectacol? SOLISTII !! Sunt convinsa ca va dedicati meseriei si daca o sa continuati o sa ajungeti si dumneavoastra solist numai ca acum a iesit urat ,tare urat. Spuneti-mi ce a fost original din punct de vedere coregrafic in acest “spectacol”? Ati avut sentimentul in acest “spectacol” ca repetati anumiti pasi la nesfarsit pana si atunci cand muzica cerea altceva?
    Cristina Ignat

  7. twilight said:

    Citind mesajele astea ramai pur si simplu fara cuvinte. Acel “Dance with me” e poate singurul spectacol al teatrului din care tinerii (care l-au cerut de mai mult de 20 de ori in aceasta stagiune) au avut ceva de invatat. Oare ce e o discoteca in a prezenta succint fiecare stil de dans din preistorie pana in contemporaneitate? Mintile inguste ale Craiovei, care isi cosmetizeaza prostia prin neologisme, au tupeul sa numeasca “That Jazz” o degradare. Ar fi trebuit sa fie scris pe invitatile fara de care nu intrati in sala teatrului liric (caci cultura pe care o pretindeti nu-si permite sa plateasca un bilet) “SPECTACOLUL NU SE ADRESEAZA INFATUATILOR SI PERSOANELOR FRUSTRATE.” Pentru “that jazz” s-a muncit cu daruire, iar Laurentiu Nicu este un adevarat talent. Nimeni altul din acel teatru nu e capabil sa mobilizeze ansamblul de balet si sa-i insufle pasiunea pentru dans asa cum o face el. Nu avem cu totii studii de dans clasic, dar poate tocmai asta starneste invidia, ca suntem capabili sa facem lucruri mult mai valoroase decat multi “pseudo” artisti cum va place voua sa spuneti. Asadar, macar pentru munca depusa de niste oameni cu salarii insignifiante, lasati fratilor invidia de-o parte si priviti un spectacol frumos fara noduri in gat. Felicitari Teatrului Liric pentru tot sprijinul acordat. Si multumim sutelor de cuvinte de lauda care nu se coboara la nivelul de a arunca 2 cuvinte murdare pe internet. Oare ce-i mai simplu de atat?

  8. un spectator said:

    Dom’le twilight, e posibil ca dumneavoastra sa fi venit pentru prima oara intr-o sala de spectacol, de aceea am sa va acord circumstante atenuante…..sunt un spectator fidel al acestui teatru si credeti-ma ca acest … ce o fi… nu e nici pe departe ceea ce ar trebui sa se numeasca “SPECTACOL”, iar in ceea ce priveste “talentul” lui Laurentiu Nicu in acest domeniu………e cam nasol, sa o spun pe sleau,….dar nu are nici o treaba cu dansul…..cu actoria poate, pina si acest domeniu este discutabil…….are o totala lipsa de imaginatie si este foarte complexat….si inteleg si de ce e asa……..sunt o mana de adevarati profesionisti si care mai sunt si foarte talentati in ce a ramas din trupa de balet a acestui teatru……se pare ca nu prea suporta competitia……..in trebarea este ce anume i-a facut sau promis directorului acestei institutii, de a reusit sa-l convinga sa-l lase sa-si bata joc de spectatori?

  9. Carmen Dumitru said:

    Exista multe persoane care au savurat cu mare placere acest spectacol de dans, printre acestia ma numar si eu care de 7 ani nu pierd nici-un spectacol al Teatrului Liric. un spectacol nu poate sa placa tuturor pentru ca gusturile nu se dicuta dar mi se pare ca niste persoane care nu au cum sa le placa acest spectacol(fie din invidie sau rautate) dau dovada de foarte multa proasta crestere aducand jigniri si injurii unor artisti care au muncit atat de mult pentru a incanta sufletele noastre ale spectatorilor. Va sfatuiesc domnilor sa nu va mai pierdeti timpul pretios aducand ofense unor tineri talentati si sa va apucati sa faceti si dvs ceva constructiv!

  10. Steluta Teodorescu said:

    Sunt cu intr-un totul de acord cu cele spuse de Doina si Carmen Dumitru intrucat stiu munca asidua depusa de intreg arsenalul compartimentelor pentru realizarea acestui spectacol. Bravo tuturor! Este un spectacol de revazut! Multumesc conducerii teatrului pentru sprijinul acordat membrilor participanti la realizarea acestui spectacol superb!

  11. twilight said:

    Dom’le “un spectator” anonim, va multumesc din suflet pentru circumstantele atenuante pe care mi le-ati acordat cu atat de multa gratitudine, dar
    daca ati fi citit cu mai multa atentie comentariul v-ati fi dat lesne seama ca, din pura intamplare, sunt ceva mai mult decat un spectator fidel. Credeti ca prin injurii aduse la adresa acestui spectacol reusiti sa dezonorati pe cineva? Un anonim tot anonim ramane. Tine-ti minte cuvintele astea: ATUNCI CAND NU ESTI CAPABIL SA FACI CEVA, NU STA IN CALEA CELOR CARE INTR-ADEVAR POT!

  12. ad1tzu said:

    sincer sa fiu,momentan in aceasta institutie nu e nimini capabil sa realizeze ceva la capitolul dans, n afara de laurentiu nicu.da,poate nu are studii de dans clasic dar nici cei care au nu puteau sa faca ce face el acolo…..in fine…rautate multa la mijloc si multa invidie….daca e asa de contestat domnu’ nicu de ce crtedeti ca se bucura de tot sprijinu directiunii si al intregului corp ansamblu???????????/

  13. mari nedelea said:

    felicit conducerea teatrului liric din craiova pentru faptul ca a avut curajul sa dea gir unui tanar talent care a reusit sa adune in jurul sau un colectiv capabil sa schimbe atmosfera inbatranita din spectacolele reluate la infinit,doar cu schimbarea numelui regizorului(de fapt niste” actorasi ‘fara studii,care in teatru nu au reusit decat sa aduca barfa,sa promoveze fripturismul,sa isi aroge drepturi de mari actori doar pt.ca asa se vedeau ei in oglinda.
    scena teatrului este pt.toti cei care au ceva de spus in arta,dar nu pentru cei care copiaza si vor sa se considere artisti.
    inca o data felicitari teatrului,aduceti-ne cat mai multe spectacole de dans modern,cu priza la public asa cum au fost “dance with me” si “that jazz”

  14. Carmen Dumitru said:

    Revin sa multumesc celor care au un simt estetic si care au interveni cu vorbe bune pentru acesti tineri plini de talent si ambitie, contracarand nesimtirea si proasta crestere a unor “artisti cu scoala” care stau si mananca bani teatrului degeaba neintrand in spectacole si castiga banii pe spatele acestor tineri minunati care muncesc asiduu pentru a creste prestigiul teatrului liric.
    va felicit din suflet pentru spectacolul realizat si voi veni si pe 17.06 pentru a-l revedea deoarece consider ca este un spectacol de caracter care este pus in scena perfect de aceste persoane minutate fara fite si pretentii de mari artisti. va multumesc pentru seara placuta pe care mi-ati oferit-o.

  15. Khayam said:

    Bună ziua tuturor! Ma număr și eu printre spectatorii acestui teatru de prestigiu de mult mai mult de 7 ani. Pot socoti chiar deceniile, amintindu-mi de timpul în care în sală se venea la costum și cravată, fără telefon celular…Ce timpuri, ce artiști…Printre cei care au scris mai sus sunt foarte mulți care nu au nici cea mai mică idee despre acele timpuri apuse. Cu respect și mii de scuze față de d-na Steluța Teodorescu, unul dintre numele mari ale teatrului, îmi permit să le aduc aminte celorlalți comentatori, celor ce aduc atît de multe laude acestei, deja prea mult a doua, producții dezastruoase, că scopul declarat al acestei instituții este acela de culturalizare a publicului larg, Nu trebuie interpretată și luată în derâdere părerea unui critic de arta cum este d-na Anca Florea și nici nu trebuie să ne erijăm în critici de artă. Nu este meseria noastră. Ne putem face însă o părere bazată în cazul fiecăruia pe sentimente, experiență, sau cultură generală. Dpdv sentimental, după atâția ani petrecuți în sala de spectacole, nu numai a Teatrului Liric, sunt total dezamăgit de ceea ce am văzut în aceste două spectacole. Experiența mi-a arătat că peste tot în lume nivelul cultural al individului scade, evident că minți slabe consideră că trebuie să se dea spectatorului produse la nivelul său de percepție.Bunnnnnnn , și atunci ce faceți cu cealaltă categorie de spectatori, aceea ce a aplaudat de-a lungul anilor reușitele și mai puțin reușitele? Îi trimiteți la casa de cultură a tinereții lor? Pentru că cea de astăzi din incinta Teatrului Liric nu le mai satisface dorința de cultură. Satisface în schimb publicul ascuns după manea, publicul corporatist al lui Dansez pentru tine, care, oameni buni, nu înseamnă cultură, este doar un spectacol pentru cei care televizorul este singura sursă de ‘cultură’. Ajung la capitolul cultură generală; d-le Nicu Laurențiu, cu regret pentru cei ce vă încurajează, dv. nu posedați așa ceva. O arată spectacolele dv. pe care Dumnezeu știe cum le-ați urcat pe scenă, Coregrafiile dv.sunt o expresie a cabotinismului și a plagiatului, o expresie bazată pe repetarea a câteva mișcări, mult prea puține, care nu au nimic de a face cu istoria dansului sau cu jazz-ul ci doar cu orele de dans pentru copii televizate cândva pe programe locale, unde v-ați început ‘cariera’. Este păcat de munca colegilor dv. pe care îi târâți în repetiții probabil epuizante, răpindu-le dreptul artistic al unei exprimări la nivelul potențialului lor. Potențial văzut în spectacole montate pe scena dv. de-a lungul anilor din repertoriul clasic al operei, operetei și al spectacolului de dans. Iertați-mă, așa se dansa mai demult la petrecerile generației mele. Tot în fum de țigari. Nu de mult am văzut dans pe scenă, de calitate, chiar dacă colectivul s-a tot schimbat de-a lungul anilor și tot mereu s-a luat totul de la început cu entuziasm și reale progrese. Cu respect, cer conducerii Teatrului acte de cultură, nu kitch-uri. Este țara prea plină.

  16. mircea said:

    macar aveti decenta si dati-Va NUMELE REAAAALLLLL!!!! FRUSTRATILOR!!!!

  17. Carmen Dumitru said:

    Cu tot respectul pentru varsta dvs Khayam, desi banuiesc ca nu asa va cheama, si ar fi de bun-simt sa va asumati cele scrise cu numarul dvs adevarat, va spun ca societatea se schimba cu trecerea timpului si ne pare rau daca acest spectacol nu va place dar asta nu inseamna ca daca nu este spectacol comunist cum probabil ati prefera dvs, nu inseamna ca nu trebuie incurajat tineretul sa vina la teatru la un spectacol care in nici-un caz nu promoveaza incultura. Si daca aveti o varsta considerabila, cu atat mai putin ar trebui sa judecati dvs cultura generala a d-lui Laurentiu Nicu, care desi va deranjeaza este o persoana apreciata tocmai pt talentul si simtul artistic de care da dovada.

  18. batranu' said:

    am fost la spectacolele liricului craiovean inca de la infiintare,din1972 la singe vienez.
    eram un copil de 18 ani,imbracat la costum si cravata,asa cum se venea atunci la teatru desi afara erau tot 35 grade ca astazi.
    am vazut de-a lungul anilor tot repertoriul teatrului,opera,oper eta,balet…chiar daca erau la cantarea romaniei”tudor din vladimiri”sau”vis de primavara”.spectaco lele,desi politice,fiind regizate de zaharescu respectiv migri nicolau,ieseau din tipar si placeau publicului.
    cu timpul,din lipsa banilor,s-a ajuns la un compromis,reluind spectacole deja cunoscute,dar schimband doar”regizorul”,de fapt o persoana fara “nume” in materie de regizorat.
    daca a aparut acum un nume nou,poate necunoscut multora,dar care a revolutionat felul de evolutii scenice(poate altfel de cat ne placea noua,celor cu cravata) dar care este pe placul publicului care invadeaza sala(nu cu 20-30 spectatori ca la alte spectacole)sa recunoastem ca am inbatranit si sa ne refulam.hai sa fim din nou tineri…macar sufleteste…sa nu mai fim rautaciosi…viata este scurta si trebuie sa ne bucuram de tot ce este nou si mai ales…BUN

  19. Ceausescu said:

    Nea Batranu La 35 grade nu erau spectacole ci campanie agricola. Ceea ce scrii tu este un program de sala.HaHa.Mai strofoaca-te stiu ca poti mai mult

  20. Dragos Teodorescu said:

    Vreau sa multumesc celor ce ne-au sustinut in realizarea acestui spectacol, si deasemenea celor ce ne-au incurajat si au avut numai cuvinte de lauda in legatura cu prestatia noastra. celor ce nu au apreciat acest spectacol vreau sa le spun ca nu promovam incultura ci dimpotriva spectacolele “dance with me” si “that jazz’ au atras persoanele tinere care in mod normal nu ar fi fost interesati de spectacolele unui teatru liric. In momentul de fata avand in vedere criza financiara a teatrului liric consideram o oportunitatea in a atrage cat mai multi spectatori de toate varstele in sala teatrului tocmai in scopul in a educa si atrage tineretul catre spectacolele teatrului liric care pana in prezent era evitat de obicei de tanara generatie din care facem si noi parte. Fara a-l cunoaste, liricul craiovean era considerat de tineret un teatru inaccesibil dorintelor lor.
    Va multumesc inca o data celor ce ati apreciat munca depusa de intreg colectivul iar pe cei ce au suspiciuni asupra spectacolului i-as ruga sa vina cu idei concrete pentru imbunatatirea acestuia si oportunitati viitoare. Orice critica bine facuta este un mijloc de a invata, dar simplele comentarii rautacioase nu ajuta la nimic decat la destabilizarea teatrului. Nu uitati ca cei ce am dansat in acest spectacol am varsat suficienta sudoare timp de 2 luni pentru a ne merita aplauzele!

  21. batranu' said:

    Pentru Ceausescu: Nu stiu ce ocupatii agricole prestezi sau poate taximetrie dar in momentul in care eu am intrat ca spectator in Teatrul Liric, tu probabil nu erai nascut pentru ca esti prea iesit din mediu. Pacat ca te bagi in discutii care te depasesc atat intelectual cat si artistic. Putem vorbi despre teatru liric si opera in general pana cand doresti dar mi-e ca te apuca somnul. Ha Ha Ha

  22. Steluta Teodorescu said:

    Am spus ca este spectol de revazut! De ce? Pentru ca aduce public tanar si se fac incasari din care popt fi platite statele de plata ale angajatilor. Generatia mea a trecut prin perioada de finantare si mergeam in deplasari cu cate trei spectacole in aceeasi zi. Existati si munciti, nu in invidie! Lucrati constructiv, dorindu-va o provocare pentru a va multumi pe voi insiva, de performantele meseriei voastre atat de complexa dar a dracului de frumoasa.
    Scena este”sfanta scandura”…. pacat cine nu o respecta si isi bate joc de ea!

  23. Ceausescu said:

    Pentru nr.21. Tot nu ai raspuns .sa cataloghezi pe cineva e foarte simplu.sa raspunzi la anumite precizari e mai greu. Nu?

  24. vali said:

    Felicitari pentru spectacol si pentru idee,am fost la premiera si mi-a placut foarte mult.Am constatat cu bucurie ca publicul inca apreciaza si acest gen de spectacole.Am mai vazut Faust si Farmecul dansului,dar acesta chiar a fost deosebit,era cazul sa reamprospateze trupa, sunt toti tineri si talentati.Felicitari coregrafului!

  25. AltMircea said:

    Oameni buni , ce dracu faceti?! Nimeni nu s-a luat de puterea de munca a artistilor sau de valoarea lor,ci numai de un domn care se pretinde coregraf,regizor,dan sator,actor,etc.Voua vi se pare normal? Stiti ca a mai fost unul care se pretindea multilateral dezvoltat si avea aceleasi cumuli de functii ,ce-i drept in alte domenii? Celor care lauda plagiaturile de pe you tube ii rog sa aduca si argumente/ nu sa foloseasca numai adjective la superlativ fara substanta.Rog respectuos sa aduceti argumente pentru laudele conducatorului iubit! Scrieti va rog ce v-a impresionat cel mai mult pentru ca daca aveti opinii. aveti si argumente la ele. Sper sa primesc raspunsuri pertinente.

  26. Irina said:

    in primul rand AltMircea nu trebuie sa demonstreze prin argumente succesul spectacolului, il demonstreaza aplauzele si bucuria celor ce apreciaza munca altora cu adevarat. Cui nu-i place sa se duca la film sau in alta parte nu este nimic obligat sa vina la un spectacol al unui “slab coregraf”. Mi-e mi-a placut foarte mult spectacolul! Felicitari Artistilor!

  27. Utza Marius Cristian said:

    Am citit toate mesajele si tind sa cred ca anumite persoane au o invidie si o ciuda de nedescris…Din fericire ma aflu printre cei mai dragi colegi si impreuna apreciem munca depusa in special a domnului coregraf..Acei asa zisi carcotasi sau “invidiosi” daca voi nu puteti si altu care poate trebuie sa dati dovada de neprofesionalism ,cica mai sunte-ti si colegi cu noi…

  28. AltMircea said:

    Care succes? De ce ti-a placut? Ce ti-a transmis? Care aplauze? Daca la primul spectacol lumea aplauda dupa ritmul antrenant al muzicii, la al doilea , datorita muzicii , neinspirat alese , care nu cerea prin ritmul alert aplauze , spectacolul s-a’ bucurat’ de “aplauze ” cel putin moderate , vorbesc de premiera. Filmele au regizori celebrii , nu diletanti cu pretentii de maestrii , ca atare pot sa nu accept parerile voastre ! GUSTURILE NU SE DISCUTA.

  29. twilight said:

    Draga “Alt Mircea” pentru ce esti asa de infocat? Trage aer in piept, nu mai veni la spectacolele noastre si gata, ti s-a rezolvat nodul in coasta. Am inteles de prima data de cand ai trimis un pomelnic de mesaj semnandu-te Khayam, ca nu a fost pe placul tau, dar un om caruia nu-i place un lucru isi exprima neplacerea o singura data, dar tu mai trimiti un comentariu, de data asta semnandu-te Ceausescu. Foarte inspirat, pentru autoritatea cu care-ti sustii punctul de vedere. Dar Ceausescu nu se opreste aici, de data asta se semneaza Alt Mircea, acelasi mediocru care bate apa-n piua fara pic de personalitate si coloana vertebrala. Doar cititi ultimul lui mesaj si o sa vedeti cat e de disperat. Dumnezeule, e ridicola invidia asta :)))), ce-i mai dezumanizeaza pe indivizi…

  30. claudiu said:

    pt. altmircea,daca nu te pricepi la teatru si dans,mai bea o bere si du-te la fotbal;poate ca pe ala il intelegi.este pt.oameni ca tine.
    de cand nu ai mai fost la teatru nici nu stii cum se dadeau spectacolele cu sala goala,sau daca acum este un nou suflu care aduce spectatori esti stesat si invidios

  31. Alexandru Radu said:

    Mi se pare deja ca aceasta conversatie a depasit limitele! Pentru cine nu suporta spectacolele noastre poate sa se abtina si sa nu mai calce in teatru! Am dat si vom da spectacole cu salile pline pentru ca stim sa stabilim o legatura cu spectatorii! Cei care ne apreciaza ii asteptam la spectacole! Si pe cei care nu ii sfatuiesc sa isi dea si ei seama ca se dau singuri de gol prin I.P.-ul lor! Acele numere pe care serverul de internet le lasa in urma sub forma unei amprente digitale ( le veti gasi in paranteza langa data si ora de sub comentariu)! Nu degeaba este afisata adresa I.P. pe acest site! Mare grija la cuvinte si la acuzatii si la jignirile care ies din gura multora! Nu suntem la targ aici sa nu uitam! Suntem in continuare in spatele coregrafului nostru care ne este in primul rand prieten si personal sunt de parere ca in ultimele decenii, la compartimentul balet din punct de vedere coregrafic, (in afara bineinteles, de mult regretatul Ioan Kelemen) nu si-a adus nimeni contributia mai mult ca Laurentiu Nicu! Si nu sunt singurul care are aceasta parere va asigur! Lasati improscarea cu noroi pentru unul sau mai multe motive! O seara placuta tuturor si felicitari colegilor mei pentru prestatia lor!

  32. requiem said:

    domnul alexandru..care este partea cu i.p.? este o amenintare? ma scuzati ca sar si eu ca un strop de ploaie in uraganul asta dar citeam comentariile si am vazut partea asta…este o amenintare?..esti om de teatru , informatician si plin de muschi?..vreau sa stiu … fiecare poate sa isi spuna parerea.. unii au o parere buna, altii nu. Fiecare spune ce vrea in functie de cultura corespunzatoare. Iar despre i.p. lasati oameni bun amenintarile, unii pot fi in Australia altii in Madagascar..deci…c alm down. Si inca ceva, unii pot face in asa fel incat sa faca rau la computere, multe sunt caile Domnului si multi care nu realizeaza asta. Conversatie frumoasa in continuare si fiecare e liber sa isi spuna opinia, sa mai treaca oare inca 50 de ani pana oamenii din Romania sa realizeze asta? Plus, fiecare e liber sa isi puna orice nume vrea, nu trebuie sa spun ca numele meu este Michael Vick sau Maria Dedu… sau orasul ala este asa de mic si fiecare cunoaste pe fiecare?… Have fun si calm down, nimeni nu vrea un heart attack.

  33. Alexandru Radu said:

    Nu era niciun fel de amenitare! In fine! Ce sarcasm si pe dumneavoastra! Nu sunt nici informatician, nici plin de muschi! Nu imi e frica sa ma semnez cu numele meu si nici nu stau pe siteuri sa amenint lumea! Ce trebuia sa se inteleaga domnule ”requiem for a dream” era sa nu se mai vorbeasca cum se vorbeste pe la noi..fara a gandii si cu tot felul de cuvinte aberante! Intr-adevar fiecare are dreptul la opinie dar pana la a se spune ca un om este ”incult” si ca este ”nasol” in ceea ce face mi se pare degradant! Fiecare cu ale lui! Numai bine!

  34. Elena Popescu said:

    Credeam ca a fi solist balet inseamna sa ai si putin creier, in afara de de 200 de kilograme! Din pacate, m-am inselat. Sunt de acord ca fiecare individ are dreptul la opinie, dar in cazul dat, trebuie sa faci, inainte de a arunca cu ceea ce mananci in altul! Tuturor “intelectualilor” comentatori: invata-ti intai limba romana, apoi mai si dansati, apoi…

  35. AltMircea said:

    Toate adresele IP exceptand cele folosite in scopuri militare etc sunt publice. Ca si domeniile. Va puteti da seama unde este ca locatie dupa ruterele prin care trece pingul. Este drept ca ISP-ul la care este alocat nu va va furniza date despre client dar cum spuneam puteti sti cine este in spatele oricarui IP real.
    Incercati cu incredere.Bravo,te-a i prins,vezi ce personalitate multipla ca multi altii de aici am. Din pacate pe wireless se cam aloca acelasi IP.poate mai au oamenii si laptopuri. Doar ca e pacat ca o opinie de valoare si la obiect ca a domnului cu care suntem mai multi de acordi, care cred ca doare se asociaza cu umila mea parere,umila dar sincera.va pup de banii de pe biletul de intrare,mari profesionisti.La mai multe, cum bine spunea dumnealui.kitchuri.D in pacate twilhgt,batrinu si cum vrei sa-ti mai zici nu ai raspuns la provocari.Ai cazut testul de stress.Salutari din Bucuresti.Cand ma intorc in craiova sper sa va gasesc sanatosi si profesionisti.ce dilema traiti…LOL

  36. Analfabet pt Elena Popescu said:

    “invata-ti intai limba romana”…. Nuuu…serios? “Invata-ti”?? Ce scoala ati (si nu a-ti) absolvit, stimata doamna?

  37. cri35 said:

    Ceea ce nu inteleg este incrancenarea ” fanilor” acetui “spectacol”. Fara a raspunde la acuzele grave de plagiat si cabotinism improsca cu greseli gramaticale. Daca aveti rabdare sa cititi toate comentariile o sa remarcati ca in proportie de 90% din cei care spun ca nu promoveaza incultura nu stiu sa scrie,nu stiu sa se exprime!!!! Mai am si eu o intrebare…De ce nu a fost scris , in ziare , macar un articol despre “succesul” rasunator al acestui spectacol?
    Sunt convinsa ca ar fi avut succesul scontat in oricare camin cultural din tara sau de la tara. Acestea ar fi fost cele mai nimerite locatii pentru calitatea acestor genuri de spectacole.
    Si daca nu credeti aflati parere unui Emilian Bartes sau Valkay.

  38. Doina said:

    Oameni buni….suntem artisti……mancam aceeasi paine….destul de amara…. Haideti sa-i iubim , sa-i respectam, sa-i incurajam si sa-i admiram pe colegii mai tineri…caci…ei sunt urmasii nostri….. si…cand ii vezi ..cu cata daruire, pe un salariu de..nimic,.muncesc si..realizeaza actul artistic….nu poti decat ..sa-ti ridici palaria si sa strigi…. din toti plamanii….BRAVO !!!!

  39. cultivata said:

    Mai copii, faptul ca de la arestarea lui solomon nu s-a mai comentat atat, e ceva extraordinar!!! Asta inseamna ca ati generat interes si nu e putin lucru. Marile creatii ale omenirii,din toate domeniile, nu au fost oare aprig contestate? Fara pretentii de mare creatie, ne-ati destins si si bucurat simturile pe care le mai avem, ati convins tanara generatie ca poate exista o varianta mai buna de a petrece timpul liber in afara internetului sau barului si nu in ultimul rand, pentru niste salarii mizere ati depus o munca fantastica pentru care meritati macar aplauzele noastre. Asteptam si alte momente de “incultura”! Bani sa iasa!!!

  40. Marin Robert said:

    Personal mi-a placut foarte mult acest spectacol! Si nu sunt nici tanar, nu ascult manele si nu stau prin discoteci! Ce-i drept nu sunt si nici nu ma dau mare cunoscator, dar a fost o surpriza foarte placuta ce am vazut! Tineri talentati si ambitiosi care merita tot sprijinul si aplauzele noastre pentru a putea progresa! Felicitari!!!

  41. Emilia Dragan said:

    Felicitari tuturor pentru prestatia voastra! Mi-a placut spectacolul dar si mai mult daruirea unor tineri minunati…sper sa mai vad si alte spectacole de acest gen. Felicitari din suflet!

  42. Vasi said:

    In replica pt Cris35: Draga domnule sau doamna, nu stiu cum sa va zic deoarece nu va dati numele….nu inteleg ce nu pricepeti ca fiecare persoana are dreptul la o parere si are dreptul sa si-o manifeste…v-ati spus parerea pe care o respectam dar nu inseamna ca trebuie sa jigniti alte persoane care nu va impartasesc parerile. Terminati cu jignirile ca nu ajuta la nimic…. Felicitari pentru spectacolele de dans ale Teatrului Liric…felicitari artistilor….bafta multa in continuare

  43. cri35 said:

    Pt.Vasi .Pricep asta! Chiar eu mi-am exprimat parerea !Si chiar mi-am manifestat-o in scris ! Nu vreau decat contraargumente la criticile mele! Nu explicatii puerile! Si ca o paranteza ,ai ideie tu si grupul tau despre ce vorbesc? Daca da astept un raspuns . Nu o milogeala destul de ieftina pentru a inceta sa-mi sustin parerile! Ce consideri tu si grupul tau” jignire ” in tot ceea ce am scris pana acum? S-ar putea ca tu si grupul tau sa aveti dreptate !? Dar cum o dovediti? Ce argumente ai tu si grupul tau? Vreau explicatii plauzibile nu vaicareli.Mai ales ca nu promovati incultura.Ce e aia cultura pentru tine si grupul tau?Vreau sa iti scrii parerea si crede-ma ca vreau sa ti-o respect! Aceiasi Cristina Ignat

  44. Doina said:

    Ptr.cri35 cu tot respectul…..Poate ca nu suntem dispusi la contraargumente….c hiar nu-ntelegi???? Ok…parerea ta am inteles-o cu totii si-o respectam…atat cat putem noi…in …nemernicia noastra..dar..un lucru sa-ti fie clar : noi IUBIM…AVEM ACEST SENTIMENT PE CARE DUMNEZEU NI L-A DARUIT SI CARE NU S-A ALTERAT …incearca si tu si-ai sa vezi ca lumea ti se va parea mult mai frumoasa! Probabil suntem prosti dar….ce bine e !!!

  45. Vasi said:

    cri35…cred ca nu intelegi ca eu nu trebuie sa argumentez de ce imi plac acest gen de spectacole….si pricep si eu si prietenii mei care am postat de pe acelasi ip caci nu ma cunosti si nu stii ce intelect am…dar as avea niste pretentii de la tine daca spui ca o ruda de-a ta a dansat pe scena acestui teatru….pacat….d esi probabil esti impinsa de ceva sau cineva din moment ce esti asa inversunata pentru un spectacol “slab” si un coregraf “incult”

  46. nimeni said:

    daca aveti atat de mult curaj sa jigniti un colectiv de oameni de ce nu le spuneti in fata cred ca e aceeasi persoana care a jignito si pe doamna IONELA TRUSCA dandu-se altcineva ,nu poti sa denigrezi un om dupa bunul plac tot colectivul stie cine esti domnule si doamno sa va fie rusine

  47. twilight said:

    Depaseste cu mult normele dumnealor de bun simt, E tot mai simplu sa fii un infam in ziua de azi si sa-ti manifesti “talentele” din umbra, e cea mai usoara forma a marsaviei. Aveti grija sa nu va muscati de limba tot incercand sa scuipati invidie, riscati sa va otraviti! Infatuatilor!

  48. Andreea Gabriela said:

    In primul rand..am impresia ca toti cei care lasa comentarii rautacioase pe aceasta pagina n-au habar de munca depusa de acei tineri la repetitii si pe scena. Daca domnisoara/doamna Cristina Ignat ar depunde un efort fizic asemanator, probabil nu ar avea nici timp nici putere sa mai dea asemenea comentarii. In al doilea rand, DACA ar munci si ar participa in astfel de spectacole, nu stiu cat i-ar conveni sa vada niste comentarii date de oameni care habar n-au despre ce e vorba intr-un teatru. Eu va inteleg ca zace invidia in voi si daca nu aveti alta putere asupra artistilor, luati o decizie cat se poate de simpla si dati un comentariu doar ca sa va aflati in treaba, efectiv batandu-va joc de o munca lor. In ceea ce priveste degradarea de care aceasta what’s her name (Cristina parca)vorbeste..se pare ca ea nu a frecventat vestitul nostru Teatru National unde sunt piese in care se fumeaza, se bea, se gateste pe scena, ca sa nu mai zic si de piesa domnului Purcarete, vestitul Faust, unde apare o femeie dezbracata si se plimba prin public.Nu mi-as permite sa vorbesc de cultura in locul dumneavoastra si credeti-ma ca daca un artist e bun pe scena si pune suflet in ceea ce face, poate sa stea si in cap si tot va fii apreciat de oameni care conteaza si stiu ce inseamna arta adevarata.Va marturisesc ca este intr-adevar foarte simplu sa stati acasa dand comentarii si pe http://www.craiova.ro/eveni mente (tot un comentariu in care mentionati ca acest spectacol este o “circaraie”, frumos mod de a va exprima, m-ati impresionat pe bune), din exterior totul este simplu oameni buni.Stiti cumva cat efort au depus artistii din teatru pentru spectacolu acesta?Stiti cumva cat timp au sacrificat? Ma indoiesc de asta.Si inca un lucru..sunt de acord cu Vasi aici: oare de ce sunteti atat de inversunata impotriva acestui spectacol “slab” si a acestui coregraf “incult”? Eu va inteleg ca aveti dreptul la o opinie, dar scuzati-ma, totul are o limita a bunului simt.Si aceasta limita este oarecum depasita in momentul in care va luati la cearta si incercati sa contraziceti pe toti cei carora le-a placut acest spectacol, incercand sa va impuneti un punct de vedere oarecum nejustificat. Daca luam spectacolul la boabe marunte..cred ca s-ar rezuma totul foarte scurt si la obiect: corpul ansamblu si-a meritat aplauzele, sa nu mai vorbim de solisti care au dat viata spectacolului, costumele au captat atentia, coregrafiile au fost pe gustul tuturor si de un ritm deosebit,daruirea dansatorilor a fost evidenta,iar pe partea de actorie, va pot marturisi sincer ca povestea fiecarui dansator a fost bine dusa la capat (DE TOTI!). Parere argumentata clar din multe puncte de vedere(cred ca asta ar trebui sa apara la aceasta rubrica de comentarii). Felicitari tuturor celor care au reusit sa aduca un nou val pe scena Teatrului Liric, o inovatie nemaivazuta pana acuma.Meritati pe deplin toate aplauzele care au fost la premiera si la al doilea spectacol.Mult succes in continuare tuturor!!!

  49. Ionel C. said:

    Sunt dezamagit, va marturisesc, de puerila capacitate a unora de printre noi care doresc sa-si expuna parerile neaparat … ! E-atat de trist ca ei vin, dupa un meci de box sau de fotbal intr-o sala de teatru (probabil cu vreo invitatie gratuita…) si privesc ca la poarta noua niste manifestatii ce le depasesc acut puterea de intelegere… De fapt aceste spectacole sunt “strugurii acri” la care nu pot ajunge si de care, dumnezeu stie cine-i pune, comenteaza intr-un mod atat de hilar… Trebuie facuti sa inteleaga, acesti oameni, ca tot spectacolul, la fel ca un film cu cow-boy, de actiune sau politist (desigur mult mai accesibil pentru ei…) exprima o poveste, de dragoste ,asa cum ne dorim, chiar si in vis, fiecare, relatata, novator, prin dans… ! Sigur, am invatat atat de putin despre aceasta forma de xprimare… Candva, scoala, chiar comunista, ne mai aducea prin salile de spectacole ,chiar si de dans, dar fiindca nu puteam atinge nivelul minim cerut de intelegere, vorbeam tare, fluieram, tipam, intotdeauna ascunsi in multime si-n intunericul (la propriu sau la figurat…) anonimatului… Au ramas aceiasi elevi submediocri, acum maturi submediocri, dar care cer drepturi si-si dau pareri dur sustinute in teme despre care doar o ceata de idee au ce inseamna… Sa-i lasam sa vorbeasca si ei, sunt cateii rai care latra din spatele gardului, foarte apreciati pentru ca pot vota si sunt…multi !
    Nu-i bagati in seama, maestre coregraf…! Spectacolul dumneavoastra este superb… Are acea putere dumnezeiasca de a te intineri, improspata sufleteste si-ti ofera, fara comentarii, sansa de a iesi binedispus, fredonand si cu inima in pulsul ultimelor ritmuri de dans… V-am invidiat pentru sudoarea de pe pielea dumneavoastra, a tuturor cei care realizati acest act de arta si neaparat, Maestre, pentru modestia cu care in acelasi rand cu ei, conduceti pasii dansului si spectacolului…. Cei care critica asiduu in cuvinte legate semianalfabetic pe aceste forumuri, sunt sigur ca-s niste nereusiti in viata si vor neaparat sa arate ca-i atat de simplu s-arunce piatra in balta asteptandu-se s-o scoata altii…, ei categoric neparticipand…
    La mai multe astfel de realizari, la fel de colorate muzical sau scenografic (felicitari, desigur pentru simplitatea dar maretia costumelor si-a decorului) asigurandu-va, cat am posibilitatea, din parte-mi , ca astfel procedand veti face o multime de oameni sa-si intoarca interesati capetele spre scena liricului craiovean, plictisit pana acum de operele comandate de cine stie ce impresari de peste mari si tari…. !
    Va asteptam nerabdatori urmatoarele spectacole !

  50. VALI said:

    Pentru “CRI35″ :
    Comentariu Anca Florea despre premiera Dance With me : ” O diversitate binevenita: …si tot cu o premiera s-a incheiat editia XI a festivalului “Elena Teodorini” de la Craiova, Teatrul Liric propunand Dance with me, ce marca debutul tanarului actor Laurentiu Nicu in calitate de regizor-coregraf, colaborand cu inventivul scenograf Rasvan Draganescu si cu entuziasti actori-dansatori care punctand repere ale dansurilor din diverse epoci, rezerva o buna parte din spectacol genurilor indragite de tinerii de azi, astfel incat colajul muzical si mai ales miscarea scenica i-au cucerit pe cei aflati in sala, care au dansat la randul lor si au aplaudat minute in sir implicarea cu totul deosebita a tuturor interpretilor in demersul artistic – solistii Floriana Ion, Andreea Iordache, Alina Trita, Alina Onofrei, Dragos Teodorescu, Vlad Popescu, Radu Alexandru, dansand alaturi de Laurentiu Nicu si membrii ansamblului – placerea de a dansa, partitura creata de colegul lor pe masura calitatilor fiecaruia dintre ei, senzatia de spontaneitate si de traire la maximum mai ales in partea a 2-a asa cum generatia tanara reactioneaza intr-o discoteca. Urmarind spectacolul am avut sentimentul ca, PE LANGA O DISCRETA DAR EFICIENTA EDUCARE A SPECTATORILOR care descopera “ceva” din lumea de alta data, noua productie poate fi o alternativa la ceea ce se petrece in cluburi, dar CU UN PLUS DE BUN GUST SI PROFESIONALISM, devenind o tentatie irezistibila pentru adolescentii care patrund in sala teatrului fara retincente. Este poate cel mai important castig la premierei care a dovedit si faptul ca investitia de incredere a directorului Florian George Zamfir a avut efectul scontat.”
    Daca reusesti sa ramai treaz (sau treaza) in urmatorul comentariu o sa iti amintesc nenumaratele spectacole ale teatrului in care se bea si se fumeaza pe scena…

  51. eliodor said:

    Numai niste minti limitate pot crede ca ceea ce a scris Anca Florea in Observatorul cultural poate face cinste spectacolului Dance with me, dar mai ales Teatrului Liric din Craiova. Cu siguranta doamna Florea a fost prea delicata si nu putea scrie mai rau decat asa……CU ENTUZIASTI ACTORI-DANSATORI CARE PUNCTAND REPERE ALE DANSURILOR DIN DIVERSE EPOCI…asadar as vrea sa stiu si eu daca exista in acel teatru posturi de Actor-dansator, iar de punctarea reperelor sa nu mai vorbim ca nu au respectat nici cea mai mica regula de istoriografie muzicala. Un alt paragraf suna asa…..…PARTITURA CREATA DE COLEGUL LOR PE MASURA CALITATILOR FIECARUIA DINTRE EI, SENZATIA DE SPONTANEITATE SI DE TRAIRE LA MAXIMUM MAI ALES IN PARTEA A 2-A ASA CUM GENERATIA TANARA REACTIONEAZA INTR-O DISCOTECA…. . Atentie foarte mare ….nu face nimanui cinste faptul ca un critic de asemenea factura spune ca o partitura a fost creata pe masura calitatii artistilor avuti la dispozitie…… . Grav… Lasa loc la indoieli in ceea ce priveste calitatea artistilor unei astfel de institutie….., iar cel mai grav lucru ramane totusi comparatia cu reactia tinerilor din discoteca. Niciodata o institutie de cultura care se respecta nu pune in scena lucruri asemanatoare unei sali de discoteca. Mergem mai departe…..PE LANGA O DISCRETA DAR EFICIENTA EDUCARE A SPECTATORILOR CARE DESCOPERA “CEVA” DIN LUMEA DE ALTA DATA, NOUA PRODUCTIE POATE FI O ALTERNATIVA LA CEEA CE SE PETRECE IN CLUBURI, DAR CU UN PLUS DE BUN GUST SI PROFESIONALISM. Nu discretia si eficienta educarii spectatorilor trebuie sa urmareasca un teatru ci PROFESIONALISMU EDUCARII, iar acel CEVA cu ghilimele ,,ceva,, cred ca spune totul. adica NIMIC DIN ATMOSFERA DE ALTADATA. Atentie mare si la ce urmeaza…..NOUA PRODUCTIE POATE FI O ALTERNATIVA LA CEEA CE SE PETRECE IN CLUBURI, DAR CU UN PLUS DE BUN GUST SI PROFESIONALISM, asadar POATE FI, deci ce sa intelegem…..ca NU ESTE nici macar alternativa la ce se petrece in cluburi…..FOARTE GRAV. Finalul criticii este apoteotic…..ESTE POATE CEL MAI IMPORTANT CASTIG AL PREMIEREI CARE A DOVEDIT SI FAPTUL CA INVESTITIA DE INCREDERE A DIRECTORULUI FLORIAN GEORGE ZAMFIR A AVUT EFECTUL SCONTAT. Pai cum sa nu aiba efectul scontat din moment ce lumea cu o cultura bogata nu mai are ce sa vada in acest teatru, caci Braconierul, Falstaful si chiar titlurile grele ale istoriei operei Aida, La Traviata, Nabucco, au un grad calitativ indoielnic, iar in acest context adolescentii aplaudaci mai fac sala aceea plina de istorie a Liricului sa nu uite cum este sa fie plina………PACAT, MARE PACAT !!!!!!!!!!

  52. Ruxandra Chelaru said:

    Laur, eu propun sa schimbi stilul si data viitoare sa faci un spectacol in genul Pina Bausch. Sa vezi atunci reactii !! Şoc!! :)):)) (nu ca s-ar si potrivi pt. Teatrul Liric…doar asa, sa ne mai amuzam si noi! Hihihi !!!)

  53. :)))) said:

    Eliodor draga, articolul este despre That Jazz daca privesc eu bine, dar stai asa ca Anca Florea inca n-a comentat pe marginea That Jazzului ca sa ai si tu ce spune, nu? Stii ce fac strutzii cand li se pare lumea asta prea greu de suportat caci e atat de plina de “minti limitate” si cultura jucata in picioare? Isi baga capu’ in nisip, fa si tu asta, mai ales c-acum are 40 si ceva de grade, sigur iti prinde bine!! Hai bafta!

  54. alex said:

    am o mare nelamurire !!!!!!!daca acest articol a aparut in data de7,iar premiera a fost in data de 10, si majoritatea comentariilor au aparut imediat, in aceeasi zi cu articolul, cum de a/ti stiut despre ce este vorba in acest spectacol????nu cumva sunteti cu totii (cei care a/ti comentat sub un nume sau altul) angajatii teatrului????si daca este asa de ce nu va rezolvati problemele acolo???nu credeti c va faceti un mare deserviciu atit dumneavoastra cit mai ales institutiei????cred sincer ca aveti o mare problema…oare conducerea teatrului permite atita indisciplina????oare de ce????

  55. Adriana Marcus said:

    Daca bei pe scena inseamna ca te imbeti? Daca te impusti pe scena inseamna ca si mori?
    Rusine pentru anonimi !
    Felicitari pentru artisti !

  56. Germina Cosma said:

    Buna seara! Acum cateva ore am asistat la un spectacol extraordinar, captivant, cu o poveste usor de urmarit chiar si de nespecialisti. Nu inteleg cum de atatia “spectatori fideli”, deci cu o minima cunostinta artistica, nu au reusit sa recunoasca faptul ca este cel mai bun spectacol de dans din ultimul timp pe scena Teatrului liric.
    Tin sa-l felicit in primul rand pe Laurentiu, care a reusit sa recreeze perfect atmosfera anilor ’30 si sa realizeze combinatii de miscari spectaculoase pe o astfel de muzica care-ti limiteaza posibilitatile de exprimare la un moment dat. Totodata multitudinea schimbarilor de formatii
    si prizele senzationale reusite de artisti dau valoare acestui spectacol unic. Nu vreau sa intru in polemici cu niciun “comentator” dar as vrea sa comenteze acest spectacol ca o compozitie de JAZZ DANCE si nu de balet (dans clasic). Nu in ultimul rand as dori sa felicit toti dansatorii (nu pentru munca depusa, pt. ca toata lumea poate sa munceasca, ci pentru ce au realizat ei pe scena in aceasta minunata seara). BRAVO!

  57. arknts7 said:

    ma disperarati, ce atatea vaicareli? cui nu ii place sa nu priveasca…

  58. bubico said:

    ….bun,rau……ce mai conteaza? cine vrea sa il vada ,il vede,cine nu ,nu……..

  59. eu said:

    Draga mari nedelea,desi ce ai scris tu in interventia ta u facea obiectul discutiei ,sunt necesare unele precizari….Acei ‘actorasi frustarati” cum le spui tu au avut onoarea sa joace alaturi de mari actori ai Liricului craiovean…Despre faptul ca au sau nu au studii, este poate si pentru faptul ca lpe vremea lor nu facea oricine facultatea ca acum …vrei nu vrei….facultate taica…de fapt nici nu stiu cum de amesteci in discutie dansul cu actoria …Si pentru cultura ta personala imi permit sa dau citeva nume de

  60. eu said:

    actorasi fara studii:Mihai istrate,Stoia dorel, ioanci kelemen,valentina fira,e.t.c.Ai auzit de ei???banuiesc ca nu…nu stiu de ce dar nu ma mir…

  61. Ada said:

    In “comentariile” de mai sus am remarcat persoane care aducand jigniri si cuvinte grele asupra foarte talentatilor actori,indraznesc sa spuna ca au o varsta respectabila si o cultura vasta.Daca insinuati ca dumneavoastra sunteti o persoana asa “culta” ..demonstrati.In bunul simt la dv oare nu este inclus si respectul,respectul macar fata de niste tineri actori care au muncit din greu sa va incante privrile.Unde duce invidia!!!!
    Pentru actori si toti ceilalti ,BRAVO !!!:D Un spectacol foarte reusit.(tot timpul o sa existe persoane care isi baga unghia in gat de invidie.Trebuie doar sa sti sa nu ii iei in seama)

  62. de mine said:

    pt. comentariul nr.18.batrine,vad ca ai multe cunostinte in ale Liricului Craiovean , asa in decursul anilor. ai facut insa o imensa greseala….ai incercat sa jignesti persoane care nu ti/au facut nimic poate multumita acelei regizoare,(de fapt o persoana fara nume),nu a fost data afara nevasta/ta din teatru liric cind se balambanea moarta de beata pe scena, in fata publicului….sper sa ai inteligenta necesara , sa nu comentezi….aprecia za faptul ca nu dau numele persoanei si am dat un exemplu doar ca sa vezi ca stiu cine esti. dar asta ramine intre noi nu????sper ca n/ai sa ma pui in situatia sa comentez tot ce stiu…si intimplator cu mine daca vrei poti discuta si meserie…asa ca ciocu mic, si daca aveti ceva de impartit cu cineva…discutati cu ei…ca aici cred ca a fost tema discordiei…Balerin i vizavi de dansatori…

Alte stiri

Sumarul ediției de luni, 7 iunie 2010

Actualitate

» Craiova: Traficanţii de haşiş nu vor în arest
» Craiova: Fără gaze, fără apă
» Zilele Porţilor Deschise, la Universitatea din Craiova
» Prigoana gunoaielor în Dolj
» Craiova: Sf. Gheorghe Catering
» Promoţia 2010 din CN „Carol I“, felicitată pe scena Teatrului Naţional
» Bani de calculatoare pentru 1.394 de elevi doljeni
» Angajatorii nu mai renunţă prea uşor la salariaţi
» Pensiile private, lovite de criză
» Gorj: Au pus în pericol siguranţa transportului feroviar
» S-a deschis târgul
» Olt: Investiţii „pe bară“ la Văleni
» Primăria Târgu Jiu scoate la mezat 200 de locuinţe ANL
» Atenţie, Finanţele în control!
» Gorj: Un copil de 14 ani a murit înecat
» Gorj: Trupul copilului ucis la Rovinari a fost adus acasă
» 25.000 de lei pentru un panou publicitar
» Un secretar de stat în MFP a câştigat circa 36.000 de lei în aprilie
» Expertiză lipsă în dosarul „Manţog“
» Dosarul TVA al lui Samir, din nou pe rol
» Olt: Centru de ergoterapie, la Spitalul Schitu Greci

Local

» Avocată arestată
» Fostă prostituată, martoră la divorţul lui Berlusconi
» Persoană fără adăpost, electrocutată
» Scandalagiul din Valea Roşie a ajuns în arest
» Şoferiţă de 18 ani, moartă în accident
» Cum să-i împace RAADPFL?
» Sărbătoarea pandurilor, la Cerneţi
» Cocoşul de Hurez, la ceas aniversar
» De 30 de ori mai puţine concedii medicale
» Opoziţia are nevoie de 19 voturi pentru a demite guvernul Boc
» Ambulatoriu de 5,6 milioane de lei la Spitalul din Balş

Dolj

» Rata şomajului în Dolj, în scădere

Sport

» Juniorii Ştiinţei, egal la Hagi acasă
» Uite Popa, nu e… Popa!
» Lung, debut de ziua lui
» A învins şi România pe cineva
» Scurte ştiri
» Harrick va selecţiona baschetbaliştii români
» Jo Jo Dan a fost furat
» Oltenii, 13 medalii la Internaţionale
» Voina nu e încântat de tragerea la sorţi
» Stângă rămâne la Energia
» Dumitru şi Căprioriu, pe podium
» Florin Boboc, victorie rapidă

Bani & Afaceri

» Doi pe un recensământ
» Calafat – podul către El Dorado

Magazin

» Scurte ştiri
» Horoscop
» That jazz, o provocare

Top