10.3 C
Craiova
joi, 25 aprilie, 2024
Știri de ultima orăMagazinTelenovelele româneşti au făcut vâlvă la Cannes

Telenovelele româneşti au făcut vâlvă la Cannes

Diana Dumitrescu, Doiniţa Oancea şi Cabral s-au întors în ţară, după ce s-au aflat câteva zile la Cannes, unde au participat la MIPTV, unul dintre cele mai importante târguri internaţionale de vânzare şi achiţionare de produse de televiziune.
Actorii împreună cu echipa Promance s-au aflat la târg pentru a promova „Regina“, „Îngeraşii“, „Inimă de ţigan“ şi prima telenovelă românească de epocă. Succesul înregistrat de producţiile româneşti a fost colosal, toţi cei prezenţi la târg, producători din toate colţurile lumii, fiind extrem de impresionaţi.
Diana Dumitrescu a îmbrăcat vestimentaţia din „Regina“, dar a purtat pentru prima oară o rochie de epocă, pentru că actriţa va interpreta unul dintre personajele din cel mai ambiţios produs românesc din România: „Am fost foarte fericită când am aflat că am luat castingul pentru prima telenovelă românească de epocă. Încă nu pot să vă spun ce rol voi avea, dar sunt mândră că am putut să reprezint şi acest proiect la Festivalul de la Cannes. A fost foarte frumos când m-am îmbrăcat în rochia de epocă, mă simţeam ca la Hollywood, cu foarte mulţi fotografi care se strângeau în jurul meu şi făceau poze“, a declarat Diana Dumitrescu.
Cabral a revenit la hainele de arab din „Inimă de ţigan“, iar Doiniţa Oancea a învârtit fustele înflorate de ţigancă, toţi furând privirile trecătorilor şi împărţind fluturaşi despre filmele în care joacă. „Momentele cele mai simpatice au fost acelea în care oamenii veneau la noi şi, până să spunem ceva, ne întrebau: „You are the ones from Romania, «Gipsy heart», no?». Şi începeau să ne povestească ei ce ştiau, noi îi completam şi uite aşa ajungeam la stand, ca să le arătăm mai multe… Mai mult, la cocteil, ne-am încins şi s-a cam lăsat cu petrecere, şampanie şi, evident…, cu muzică. Oamenii nu se aşteptau să vadă două ţigănci frumoase, Diana şi Doiniţa, împreună cu un negru, să danseze şi să petreacă. Până şi vecinii de stand şi-au abandonat treburile şi au venit la petrecere“, şi-a amintit Cabral. „Impactul pe care l-au avut produsele noastre a depăşit şi de această dată aşteptările şi vom ajunge şi pe alte continente. Suntem în negocieri cu Africa de Nord şi Orientul Mijlociu pentru «Inimă de ţigan», «Regina» şi pentru alte producţii MediaPro Pictures. De asemenea, s-au arătat interesaţi şi producători din Asia“, a declarat Anca Truşă, directoare MediaPro Distribution.
Mai mult decât atât, la standul pe care l-au avut Promance International, MediaPro Distribution şi MediaPro Pictures la Palais des Festivals din Cannes, s-au prezentat cei de la TV Markiza din Slovacia. Ei au difuzat „Inimă de ţigan“ din luna septembrie a anului trecut, telenovela a ajuns la final şi a fost lider de audienţă cu toate episoadele. Slovacii au achiziţionat şi continuarea acestei poveşti de mare succes, „Regina“.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

1 COMENTARIU