12.3 C
Craiova
joi, 25 aprilie, 2024
Știri de ultima orăMagazinTehnologia cucereşte gastronomia

Tehnologia cucereşte gastronomia

Statele Unite îşi iau rămas bun de la restaurantele clasice. În încercarea de a-şi mulţumi cât mai mult clienţii, proprietarii de restaurante au ales un sistem computerizat de gestionare a activităţii, capabil să memoreze chiar şi gusturile celor mai pretenţioşi consumatori.

Locuitorii oraşului New York, şi nu numai, pot de acum să-şi rezerve un loc la restaurantul lor preferat, la orice oră, fără teama de a fi refuzaţi din cauza aglomeraţiei. Graţie unei combinaţii cu totul deosebite, dintre tehnologie şi gastronomie, americanii au acum ocazia să îşi aleagă singuri masa unde să stea şi meniul preferat, fără să fie nevoiţi să facă eforturi prea mari. Mergând pe principiul „clientul nostru stăpânul nostru“ sau „clientul are întotdeauna dreptate“, restaurantele, chiar şi cele exclusiviste, încearcă să îşi răsfeţe clienţii cu servicii deosebite.

 

OpenTable.com – la dispoziţia clienţilor

 

Modelul adoptat aproape simultan de restaurantele cele mai „cool“ din New York sau San Francisco este cel lansat de OpenTable.com, un serviciu de rezervări on line lansat în 1999 şi care acum are deja 7.000 de clienţi care îşi pot exprima comanda la multe restaurante şi locale de pe întreg teritoriul Statelor Unite şi chiar şi pe alte continente. În plus, OpenTable este un serviciu interesant pentru că nu oferă doar posibilitatea de a rezerva o masă pe internet, ci, în plus, graţie unei arhive performante memorează gusturile tuturor oaspeţilor, de la masa preferată, la gusturile culinare. Iar asta nu e tot. În anumite condiţii, serviciul atrage atenţia asupra unor incompatibilităţi cu ceilalţi clienţi. „Să pui un computer să gestioneze rezervările este un serviciu care costă mult, însă afacerea rezervărilor on line câştigă teren“, spune Laurence Kretchmer care, împreună cu Bobby Flay, controlează trei restaurante din Manhattan.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS