5.3 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăMagazinCelebritatea, ingredientul parfumului de succes

Celebritatea, ingredientul parfumului de succes

Pentru a promova un produs, casele de parfumuri se folosesc de imaginea celebrelor manechine si actrite de la Hollywood. Femeile celebre reprezinta stilul si imaginea unei marci, lucru care aduce bani buni in buzunarele producatorilor.


Cinema. Chanel s-a indragostit de vedetele de pe marele ecran. Dupa Catherine Deneuve, a venit rândul actritei Nicole Kidman sa reprezinte imaginea celebrei case de parfumuri. Cu feminitatea si misterul caracteristic, actrita a pozat pentru prima campanie a parfumului „Chanel n°5“.


Alta actrita, alt nume mare: Liv Tyler, imaginea casei Givenchy, a vândut cu succes parfumul „Very irrestible“, devenind astfel un alt simbol in lumea esentelor. Despre colaborarea cu Givenchy, Liv Tyler are numai cuvinte de lauda, iar parfumul a carui imagine a reprezentat-o a devenit foarte repede produsul ei preferat.


Oscar. Actritele a caror activitate in lumea filmului a fost rasplatita cu cel putin un premiu Oscar sunt foarte cautate de producatorii de parfumuri. Hilary Swank a adus incasari uriase pentru casa Guerlain, reprezentând cu succes parfumul „Insolence“. Eleganta, naivitatea si frumusetea sunt caracteristicile actritei care se regasesc in acest parfum.


Chanel a apreciat stilul aventurier al actritei Keira Knightley, de care s-a folosit lansând parfumul „Coco Mademoiselle“. Jacques Hellu, directorul artistic de la Chanel, a spus despre actrita din pelicula „Piratii din Caraibe“ ca „are o brutalitate seducatoare care o face si mai atragatoare“.


Imaginea parfumului „J’adore“ de la Dior este frumoasa Charlize Theron, care de doi ani intregeste bugetul celebrei case. „Am cautat foarte mult pâna am gasit imaginea perfecta pentru parfumul nostru, pentru ca o imagine gresita ne-ar fi costat foarte scump“, au precizat reprezentantii casei Dior.


Mama si fiica. Fetele calca pe drumul deschis de mamele lor. Asa a fost si cazul Ellectrei Rossellini Wiedemann, fiica celebrei Isabella Rossellini, care este noua imagine a casei Lancôme. Mama sa a reprezentat celebra marca timp de 14 ani. Sarmul, modestia, gratia, inteligenta si optimismul au fost atributele care i-au adus frumoasei Ellectra un contract deloc de neglijat.


Manechine. Lancôme apreciaza marile talente. Daria Werbowy, un top model celebru, s-a nascut in Polonia, dar s-a maturizat in Toronto si reprezinta acum cu succes parfumul „Hypnôse“. Ochii ei patrunzatori, tineretea si spontaneitatea ei sunt toate caracteristicile cu care „Hypnôse“ surpinde.


Publicitatea parfumului „Alien“ de la Thierry Mugler este una mai degraba extraterestra, asa cum anunta si denumirea produsului. Creatorul acestei esente s-a folosit de fotomodelul Tina Baltzer, despre care a afirmat ca este „intruchiparea perfecta a unui parfum care se adreseaza femeilor atipice, o femeie care seduce, dar despre care nu se stie daca vine din viitor sau din trecut“.


Statutul social. „Pleasures“, parfumul casei Estee Lauder, exista de mai bine de zece ani si a fost promovat gratie trasaturilor frumoasei actrite Gwyneth Paltrow.


„Sunt mândra de colaborarea cu Estee Lauder, in special pentru ca «Pleasures», parfumul a carui imagine o reprezint, isi trage radacinile din cultura americana si ramâne una dintre aromele clasice“, a precizat frumoasa actrita.


O vedeta, un parfum


Alta categorie de vedete care promoveaza parfumuri sunt cele care o fac pentru propria imagine, pentru propriul produs. A devenit un adevarat trend ca vedetele sa isi asocieze numele cu un parfum propriu, in defavoarea celor ale designerilor celebri. Printre acestea se numara controversata Britney Spears, cu ale ei parfumuri „Midnight Fantasy“, „Curious“, „Fantasy“ si „In Control“, Jennifer Lopez, Mariah Carey, Gwen Stefani, Kate Moss si toate cele cinci protagoniste ale serialului TV „Neveste disperate“. Lista vedetelor care si-au lansat propriul parfum nu se opreste aici. Ea poate continua cu Christina Aguilera si Kylie Minogue, cea din urma anuntând ca se gândeste chiar la lansarea unui parfum barbatesc. In magazinele de specialitate din intreaga lume se regasesc deja pe raft parfumuri ce poarta semnaturi celebre precum Jennifer Lopez („Glow“), Kylie Minogue („Darling“), Jessica Simpson („Dessert“), Sarah Jessica Parker („Lovely“), Beyonce („True Star“), Celine Dion („Always Belong“), David si Victoria Beckham („Intimate Him“, „Intimate Her“) si gemenele Olsen („Coast to Coast“).

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS