16.7 C
Craiova
joi, 28 martie, 2024
Știri de ultima orăMagazinDucati Desmosedici - cea mai iubita jucarie

Ducati Desmosedici – cea mai iubita jucarie

Copiii din Europa par a avea aceleasi gusturi in materie de jucarii. Daca de Craciun doriti sa va surprindeti micutul cu o jucarie „hot“, nu va ramâne decât sa comandati motocicleta cu telecomanda Ducati Desmosedici pentru competitii, o varianta in miniatura a celei folosite de campionul italian de motociclism Loris Capirossi. 


Duracel Toy Survey 2006, un sondaj realizat in 11 tari de pe Batrânul Continent, da o mâna de ajutor comerciantilor in vederea dotarii magazinelor pentru Craciun cu cele mai dorite jucarii. Pentru acest sondaj, au fost intervievati copiii cu vârste intre cinci si zece ani, jucariile primind o serie de calificative, pe baza carora a fost realizat ulterior clasamentul. Sondajul, ajuns deja la cea de-a sasea editie, a fost realizat inca din luna mai, ca de obicei „fiind luati la intrebari“ atât potentialii destinatari, cât si parintii lor, in total 1.100 de copii si tot atâtia tatici si mamici, care au fost pusi sa aleaga dintr-o gama larga de produse. Varianta mini a motocicletei Ducati, realizata de Nikko, a intrunit cel mai mare numar de voturi, fiind de departe preferata micutilor europeni. Pe locurile imediat urmatoare in clasament se afla un set de fotbal de la Lego, preferat mai ales de copiii cu vârste intre opt si zece ani, in timp ce pe ultimul loc pe podium se afla noua versiune a casei papusii Barbie.


Jucariile „cu motoare“ câstiga teren


In Top Ten sunt prezente alte doua jucarii „cu motor“. Este vorba de modelul cu telecomanda al monopostului Ferrari si modelul Renault, acesta din urma fiind extrem de apreciat in Elvetia. In top se afla si Cella Sticker Machine, o jucarie ce permite realizarea de desene autoadezive, puiul de cimpanzeu de la Hasbro, trusa pentru realizarea de castele de nisip de la Spinmaster, Pixel Chix House Assortment, un joc electronic interactiv, prin intermediul caruia utilizatorul il poate pune sa faca orice vrea pe protagonistul Pixel Chix. De popularitate, mai ales printre fetite, se bucura si Styling Head de la Mattel, care le permite micilor domnisoare sa isi incerce talentul in arta machiajului si a coafurii. Sondajul a luat in considerare si alte aspecte ale raportului dintre copii si jucarii. De exemplu, in ceea ce priveste sursa cu ajutorul careia iau la cunostiinta noutatile de pe piata, lider este televiziunea, indicata de 59 la suta dintre respondenti. Urmeaza in clasament vitrinele magazinelor, precum si recomandarile prietenilor.


„Banii de buzunar“ – pusi la pusculita


De asemenea, s-a verificat suma de bani pusa la dispozitia copiilor ca bani de buzunar. Media la nivel european este de 3,59 euro pe saptamâna, cu diferente de la tara la tara. De exemplu, in Italia, una dintre tarile unde banii de buzunar nu sunt tocmai „raspânditi“, parintii preferând sa le dea copiilor bani doar atunci când acestia au absolut nevoie, „alocatia saptamânala“ ajunge la patru euro si jumatate pe luna si incepe sa fie atribuita de la sase – sapte ani. Potrivit aceluiasi studiu, cei mai multi dintre micuti prefera sa isi pastreze banii la pusculita, in timp ce 41 la suta obisnuiesc sa isi cheltuiasca alocatia pe jucarii, iar 27% pe dulciuri si gustari. Alt aspect interesant se refera la petreceri, la care copiii participa in fiecare an, cheltuind 15 euro pentru cadoul oferit sarbatoritului. Dintre toti, copiii din Peninsula Italica par cei mai „petrecareti“. Ei participa anual la 11 petreceri, parintii italieni cheltuind cea mai mare suma pentru ziua de nastere a odraslei: 182 de euro, fata de 34 de euro, cât ar da ungurii, si 105 euro, media europeana.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS