8 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăMagazinMagazin de haine pentru doamne

Magazin de haine pentru doamne

Firma americana de imbracaminte Gap a scris un nou capitol al istoriei sale. Este vorba despre inaugurarea unui magazin destinat exclusiv clientelei feminine de peste 35 de ani.


Magazinul Forth & Towne a fost inaugurat in centrul comercial Palisades din West Nyack, localitate situata la aproximativ 50 de kilometri de centrul Manhattanului. Reprezentantii firmei s-au gândit sa puna bazele unor magazine destinate publicului feminin de peste 35 de ani, categorie despre care se considera ca este destul de neglijata in materie de oferte legate de imbracaminte.


Americanii sunt adevarati fani ai statisticilor. Un studiu realizat in Statele Unite ale Americii a scos in evidenta faptul ca femeile a caror vârsta este cuprinsa intre 41 si 59 de ani sunt „responsabile“ de 39 la suta din volumul de vânzari ale articolelor de imbracaminte. Cu toate acestea, lor le este dedicat doar un magazin din cinci. Atentia comerciantilor din Statele Unite, si nu numai, este axata in special pe clientela tânara cu vârsta cuprinsa intre 11 si 30 de ani. Se pare ca reprezentantii Gap si-au dat seama de aceasta situatie si au luat decizia de a le pune la dispozitie doamnelor despre care nu se mai poate spune ca sunt chiar la prima tinerete, insa care nu vor sa apara drept conformiste si sunt preocupate de modul in care se imbraca, un magazin in care pot fi gasite produse special concepute pentru categoria lor de vârsta. Incepând cu haine si pâna la pantofi si accesorii, doamnele de peste 35 de ani au posibilitatea de a-si alege produsele pe care le considera cele mai potrivite. Se stie ca silueta unei femei care inainteaza in vârsta nu mai este aceeasi ca la 20 de ani, iar cele câteva kilograme in plus acumulate le obliga sa se orienteze catre marimi ceva mai mari de haine. Magazinul Forth & Towne le propune clientelor o gama larga de marimi, mergând pâna la extra large. Pentru moment, astfel de magazine au fost deschise doar in Statele Unite ale Americii, insa se aprecieaza ca in perioada imediat urmatoare, firma isi va extinde activitatea si in Europa.


Magazinul deschis la Palisades este divizat in patru sectoare, care corespund unor tipologii diverse: Allegory – pentru femeile de cariera; Vocabulary – pentru doamnele cu forme generoase; Gap Edition – pentru iubitoarele stilului casual; Prize – pentru cele dispuse sa cheltuiasca o suma mai mare de bani pe haine pentru a se asigura ca sunt in pas cu ultimele tendinte ale modei.


Având in vedere concluzia la care majoritatea studiilor demografice au ajuns, aceea ca populatia este intr-un proces de imbatrânire, aceasta idee de magazine, nascuta mai mult ca un joc, s-ar putea dovedi o afacere foarte profitabila a viitorului.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS