Magazinele ambulante cuceresc Europa

Autori


Mai nou, europenii se dau in vânt dupa un alt fel de shopping. Este vorba de asa-numita moda a magazinelor „ia si fugi“, mai precis magazine de lux, care ramân deschise doar suficient timp pentru a-si goli rafturile. De obicei, nu dureaza mai mult de trei luni, având in vedere succesul de care s-au bucurat printre amatorii de cumparaturi. O data epuizat stocul, magazinul se inchide, pentru ca mai apoi sa fie redeschis intr-o alta parte a orasului sau chiar intr-o alta zona a tarii. Asa-numitele magazine itinerante sau „vacant shop“, cum li se mai spune, vin, cum era de asteptat, din Statele Unite. Neobisnuita initiativa ii apartine lui Russell Miller, un comerciant american satul de magazinele traditionale, mult prea „imobile si anonime“ pentru gustul lui, si care s-a decis sa deschida primul punct de desfacere „deschide si inchide“ in New York. De mentionat ca americanul nu a investit cine stie ce suma la inceput. Comerciantul a inchiriat un spatiu, si-a pus marfurile in rafturi si nu a apucat nici macar sa schimbe numele firmei, si marfa din magazinul sau s-a epuizat, asta in mai putin de trei luni de la lansare. Cu nici un fel de cheltuieli pentru publicitate, magazinul a devenit repede celebru. In plus, inaugurarile sunt anuntate publicului doar in ultimul moment, pentru a obtine efectul surpriza. Ideea s-a bucurat de un succes neasteptat si in alte mari orase importante unde „vacant shop“ apar peste noapte si dispar cam la fel de repede. Ele au aparut deja in Los Angeles, Tokyo, Shanghai, Londra, Paris, Berlin si Stockholm. Aici puteti gasi cam tot ce va doreste „sufletelul“, de la haine „street style“ la articole de firma, precum si creatii ale unor designeri aflati la debut sau articole rarisime, cum ar fi pantofii Puma San Francisco din 2003 sau hanoracul Nike Berlin 2004. Printre clientii fideli ai unor astfel de magazine-fantoma se afla si vedete de calibru, precum Britney Spears, Kevin Bacon sau Robin Williams, staruri cunoscute a fi „victime ale modei“ si care ar da toti banii din cont pentru a fi in pas cu noile tendinte.




Comenteaza acum

Alte stiri

Sumarul ediției de sâmbătă, 20 mai 2006

Actualitate

» O craioveanca in „Caravana lui Axinte“
» Andra Palcau transforma visurile in… haine
» Fetele de la Indiggo dau cartile pe fata
» Gheorghe Dinica: „Nu sunt Robert de Niro!“

Local

» Cursele ilegale – pericol pe patru roti
» Copiii craioveni ataca Mondialele de Dans Aerobic
» Vali Rotari se teme de pasari
» Seduceti femeile in functie de zodia lor
» Este sau nu copilul meu?
» Gelozia masculina tine de hormonii… feminini
» Stiri IT&C
» Barbatii fug de relatiile serioase
» Machiaj potrivit pentru orice ocazie
» Cerceii, accesorii fara vârsta
» Cele sase stiluri vestimentare: stilul ingenue
» Copil accidentat mortal de un politist
» Ramona Badescu alearga in scopuri nobile
» Catalin Botezatu, la Craiova Fashion 2006
» Alicia Keys i-a oferit o rochie unei fane
» Pink i-a scris reginei Angliei
» Shakira vine in România
» Invatamântul craiovean, la ceas aniversar
» Scoala nr. 1 „Obedeanu“ – in straie de sarbatoare

Sport

» Schumacher este dependent de curse
» Raikkonen isi decide singur viitorul
» Alonso promoveaza Formula 1
» BMW-Sauber viseaza la recorduri
» Bruno Senna nu vrea in Formula 1
» Mereu prezenti, mereu unici
» DNA cerceteaza fotbalul românesc
» Un moment de bucurie si sperante
» „Pandurii“ revin la matineu

Magazin

» Penélope Cruz – vedeta „intoarcerii“
» Sharon Stone – mai sexy, mai matura, mai agresiva
» Tineretul cucereste Hollywoodul
» Obezitatea la copii – o problema
» Totul despre ceai
» Un fruct pe saptamâna: Pruna
» Secretele naturiste ale plantei aloe vera
» Design interior dupa regulile feng shui
» Schefflera – arborele umbrela
» Horoscop
» Masa de duminica
» IA TE UITA!
» Bancul zilei
» Utile Craiova
» INTRERUPERI PROGRAMATE
» Fereşte-te de radar!
» Indemnizatia pentru incapacitate temporara de munca
» Picatura de cunoastere

Top