7.3 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăMagazinModa mafiota - o colectie inspirata din ideea de putere

Moda mafiota – o colectie inspirata din ideea de putere

Chiar si mafia merge in pas cu moda… In realitate se poate vorbi despre un nou stil de moda: moda mafiota…


Un look rafinat si sobru, care pune mare accent pe detalii, insa fara a exagera. Noua linie vestimentara poarta numele de „Mafiawear“ si reprezinta ideea creatorului de moda Paolo Rubin. Sa fie acest stil o apologie a criminalitatii?… „In nici un caz“, a precizat Rubin. „Am ales acest nume pentru ca este rasunator. Atrage atentia asupra binelui si raului si il face cunoscut in exterior, insa in primul rând exprima dorinta populatiei de a ajunge la putere“, a spus Paolo Rubin.


„Putere, vraja si agresiune sunt cuvintele-cheie ale colectiei“, a explicat creatorul noului brand. Emblema marcii reprezinta aripa unui inger care se transforma intr-o coada de diavol.


„In realizarea modelelor ne-am inspirat din ideea de putere pe care oamenii au incercat intotdeauna sa o exprime in modul de a se imbraca. In natura umana coexista binele si raul, bunatatea si rautatea“, a mai spus creatorul de moda venetian.


Un stil care dezvaluie latura obscura a fiecaruia dintre noi


„In fiecare dintre noi exista un suflet mafiot. Rau si bine, zi si noapte, inger si demon… Raul si binele au trait tot timpul impreuna in sufletul unui barbat, un aparent conflict, o eterna simbioza“, se poate citi in prezentarea de pe site-ul oficial al marcii. „Mafiawear“ ofera posibilitatea de a recunoaste latura obscura a fiecaruia dintre noi. Colectia pentru barbati si pentru femei se adreseaza persoanelor cu vârsta de aproximativ 30 de ani, persoanelor amatoare de senzatii tari, celor carora le place sa mearga cu 300 de kilometri pe ora pe autostrada.


Inainte de a se lansa in acest proiect, Rubin a realizat un studiu de piata. El a intervievat 400 de persoane de toate vârstele si a ajuns la concluzia ca 50 la suta dintre acestea, probabil fascinate de aspectele cele mai romantice ale fenomenului, au catalogat brandul ca un simbol al puterii, in timp ce 50 la suta dintre cei chestionati au contestat cu vehementa folosirea termenului pentru realizarea unei colectii. Rubin a concluzionat ca doar un italian din doi recunoaste diavolul pe care il are in sine.


Ideea creatorului italian a stârnit chiar nemultumiri in rândul angajatilor din industria textila. Un sindicat italian din sectorul textil a cerut guvernului sa interzica marca „Mafiawear“, considerând-o jignitoare fata de industria modei italiene si apreciind ca „stirbeste memoria celor care si-au pierdut viata in lupta cu mafia“.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS