Acasă Local Gorj DGASPC Gorj angajează doi psihologi și un asistent social pentru „Telefonul copilului”

DGASPC Gorj angajează doi psihologi și un asistent social pentru „Telefonul copilului”

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Gorj
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Gorj

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC) Gorj angajează specialiști pentru „Telefonul copilului”.

Sunt trei posturi vacante la Compartimentul de intervenție de urgență din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Gorj, unde funcționează și „Telefonul copilului”. Este nevoie de doi psihologi practicanți și specialiști, precum ș de un asistent social practicant. Este luată în considerare experiența avută în lucru cu minorii aflați în dificultate.

Dosarele se pot depune până pe data de 9 decembrie. În perioada 10 – 13 decembrie va avea loc selecţia dosarelor și anunțarea candidaților admiși în concurs. Proba scrisă este programată pe 22 decembrie și pe 28 decembrie interviul. Viitorii angajați vor avea obligația să înregistreze și să semnaleze în regim de urgență cazurile și să lucreze în ture. „Telefonul copilului” este disponibil permanent la numărul 0253.983.

Copiii pot sesiza abuzuri

Compartimentul „Telefonul copilului” 0253/983 din cadrul DGASPC Gorj este disponibil permanent, 24 de ore/zi, şapte zile pe săptămână, inclusiv în perioada sărbătorilor legale, iar taxarea este gratuită pentru clienţi. Telefonul Copilului primeşte semnalările cu privire la situaţiile de abuz, neglijare şi exploatare a copilului, asigură consilierea telefonică în aceste situaţii şi intervine prompt în cazurile urgente prin intermediul echipei mobile.

Angajaţii acestui compartiment al DGASPC dezvoltă activităţi de informare şi promovare a serviciilor oferite în interesul superior al copiilor expuşi la abuz, neglijare şi exploatare; de asemenea, ei evaluează nevoile imediate ale clientului şi potenţialul de risc privind expunerea copilului la abuz, neglijare şi exploatare şi asigură clienţilor asistenţă şi consiliere pentru depăşirea situaţiilor de criză şi soluţionarea adecvată a cazurilor expuse sau semnalate de către aceştia.

În urma fiecărui apel, angajaţii Compartimentului „Telefonul copilului” semnalează de îndată cazurile sesizate departamentului de specialitate din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Gorj. La „Telefonul copilului” se primesc anual peste 100 de sesizări.

Exit mobile version