Acasă Local Dolj CAO dă 10 milioane de lei pentru refacerea străzilor după lucrări

CAO dă 10 milioane de lei pentru refacerea străzilor după lucrări

CAO a ales firma care va repara în urma ei
CAO a ales firma care va repara în urma ei

Compania de Apă Oltenia (CAO) a scos la licitaţie un contract pentru lucrări de refacere a străzilor pe care execută lucrări la reţeaua de apă şi canalizare. Este vorba despre un acord-cadru pe doi ani, pe care compania este dispusă să plătească până la 10 milioane de lei, fără TVA (aproximativ 2.020.000 de de euro, fără TVA).

În ultimii ani, intervenţiile Companiei de Apă s-au înmulţit în tot oraşul. Cetăţenii se confruntă mereu cu neplăceri legate de săpăturile de pe străzi, care de multe ori nu se mai repară perfect şi rămân defecte. Cu toate acestea, CAO este obligată să readucă străzile pe care lucrează la starea iniţială. Aşa că a scos la licitaţie acordul-cadru „Lucrări de refacere a sistemului rutier şi pietonal cu asfalt în urma intervenţiilor la reţelele de alimentare cu apă şi de canalizare în judetul Dolj“. Acesta va fi valabil timp de 24 de luni. Valoarea totală estimată a contractului este de 10.000.000 de lei, fără TVA (11.900.000 de lei, cu TVA).

În prezentarea succintă a contractului, CAO menţionează că „Prezentul contract constă in reparația carosabilului rutier și/sau pietonal din municipiul Craiova și localitățile din județul Dolj, in cazul lucrărilor de intervenție la rețelele de apă și de canalizare executate de achizitor, inclusiv branşamente apă sau racorduri canalizare, ce au loc aproape zilnic, în cazuri de avarii, de lucrări de reparații sau reabilitări conducte apă și canalizare. Acestea sunt de natura imprevizibilă. Cantitatea maximă a acordului cadru: 20.000,00 mp“, se arată în caietul de sarcini.

Ce condiţii trebui să îndeplinească firma câştigătoare

Firma care va câştiga licitaţia pentru a colabora cu CAO şi a interveni să refacă străzile unde au loc lucrări la reţeaua de apă sau canalizare, trebuie să fie non-stop la dispoziţia companiei.

„Executantul are obligaţia de a fi în permanenţă la dispoziţia achizitorului, în orice moment pe parcursul derulării contractului pentru a realiza lucrările de reparaţii necesare, în termen. Pe parcursul derulării contractului, este posibil ca unele lucrări de refacere să se facă în regim de urgenţă, în cazul apariţiei unor avarii pe drumuri principale, ce nu permit închiderea/restricţionarea circulaţiei decât pentru foarte scurtă vreme.

Executantul trebuie să ia în calcul posibilitatea intervenţiei rapide, la orice oră din zi sau din noapte. Potrivit caietului de sarcini publicat de CAO, durata acordului-cadru pe care îl va semna va fi valabilă 24 luni, începând cu data semnării acestuia. Însă, acelaşi document arată că „acordul se poate prelungi, prin acordul părţilor, în situaţia unor circumstanţe imprevizibile, cum ar fi condiţii meteorologice (carosabil umed sau acoperit cu zăpadă/gheaţă, numărul mic de lucrări cauzate de avarii puţine sau pe suprafeţe mici, dacă la finalul acordului cadru nu se ating cantităţile maxime contractate“.

Ce tip de lucrări vrea CAO

Întregul acord-cadru ar trebui să acopere lucrări de până la 20.000 de mp de lucrări. În caietul de sarcini, CAO a specificat că cele mai multe lucrări de refacere a sistemului rutier carosabil din beton asfaltic se vor încadra, ca suprafaţă, la o dimensiune cuprinsă între 1 mp şi 2 mp. Compania a estimat o suprafaţă totală de 10.000 de mp de astfel de lucrări. Pe locul doi, compania a estimat că vor fi lucrările pe o suprafaţă cuprinsă între 2 mp şi 3 mp. Cele mai puţine vor fi lucrările care se vor face pe suprafeţe cuprinse între 4 mp şi 6 mp.

Practic, firma câştigătoare va interveni cel mai mult la lucrări de refacere a carosabilului după săpături pe suprafeţe destul de mici. Firmele care vor să pună mâna pe acest contract trebuie să îşi depună ofertele până pe 10 octombrie 2023. Întregul cost al contractului va fi suportat din fondurile proprii ale CAO, nefiind vorba despre un proiect pe fonduri europene.

Citeşte şi: ISU Dolj spune că a acţionat cu eficienţă în Craioviţa şi că s-au folosit doi hidranţi publici

Exit mobile version