Localnicii au sunat la telefonul cetăţeanului pentru a sesiza problema. Din păcate, a trecut o zi, au trecut două, au trecut nouă şi până la urmă o lună şi nu s-a luat nici o măsură. „Acel capac de canal se lasă tot mai mult de la o zi la alta. Este un real pericol pentru maşini, dar şi pentru oameni. Eu am sunat de trei ori la telefonul cetăţeanului, au mai sunat şi vecinii, dar nimic. Bănuiesc că autorităţile ştiu al cui este acest canal şi trebuie să ia măsurile care se impun ca să nu se producă accidente“, spune un localnic de pe strada Progresului.
Reprezentanţii administraţiei locale, contactaţi de redactorii GdS, au identificat în scurt timp cui aparţine acel canal şi au transmis administratorului să ia măsurile care se impun. „Am identificarea cărui operator de servicii aparţine acel canal. Este vorba de Distrigaz, iar aceştia ne-au transmis că au dat în lucru sesizarea noastră“, a precizat Marian Ghencioiu, şef Serviciu Administrare şi Întreţinere Drumuri.
Firma care a reparat strada a stricat canalul
Reprezentanţii ENGIE spun că răspunzătoare de această situaţie este firma care s-a ocupat de refacerea străzii. „În urma lucrarilor de modernizare a carosabilului pe strada Progresului, firma care a executat lucrarea respectivă a deteriorat placa de la căminului de vane aferente sistemului de distribuţie urmând să o aducă la cota. Firma în cauză nu a finalizat aducerea la starea iniţiala a căminului de gaze, situaţie de care au fost informaţi şi reprezentanţii Primăriei Municipiului Craiova. În următoarele zile, în funcţie de condiţiile meteo, se va realiza remedierea de către Distrigaz Retele”, au precizat reprezentanţii ENGIE.