11.7 C
Craiova
marți, 23 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalDoljWorkshopul, un prim pas în cariera unui tânăr

Workshopul, un prim pas în cariera unui tânăr

Joi, 23 martie, a avut loc prima ediţie a workshopurilor de vânzare şi marketing susţinută de trustul de presă Media Sud, în parteneriat cu Jci Craiova, la Hotel Meliss Craiova.
Au fost prezenţi atât antreprenori locali, studenţi şi angajaţi, cât şi membri JCI, AIESEC, alături de echipa Media Sud.
Consultanţii Gazetei de Sud, Radio Sud şi Alege TV au prezentat modele de campanii eficiente, au explicat funcţionalitatea şi adresabilitatea canalelor media-print, tv, radio, on-line şi au povestit câteva dintre cele mai interesante situaţii întâlnite „pe teren“.
Raluca Săcuianu a prezentat rolul campaniei de imagine prin implicarea socială: „Am ales pentru prima ediţie a workshopului campania «Biblioteca Judeţeană Alexandru şi Aristia Aman», în care am subliniat rolul acţiunilor implementate de instituţie prin implicarea socială în comunitate. Ca şi instrument de promovare, am pus accent pe publireportaj, acel tip de material ce aduce în faţa cititorilor povestea şi latura umană a unui eveniment şi care poate fi considerat o carte de vizită a unei companii. Mă bucur că toți cei prezenţi şi-au manifestat interesul pentru acest tip de campanie, mai ales că publireportajul a căpătat tot mai mult teren în ultima vreme, iar antreprenorii au înţeles rolul lui în ceea ce priveşte conturarea unei campanii de imagine“.
Andreea Drăgoianu a continuat cu un exemplu de campanie on-line pe www.gds.ro şi a arătat eficiența bannerelor în cadrul promovării, accentuând importanța selectării canalului potrivit, tipul audienţei, și cea a numărului de vizitatori.
Petruţa Iacob a vorbit despre construcţia mesajului audio prin exemple de spoturi implementate în campaniile Radio Sud, iar Mihai Deliu a împărtăşit din experienţa de pe „teren“ acumulată în cei 22 de ani de activitate în cadrul trustului.
Loredana Iordache, directorul de resurse umane al trustului Media Sud, a iniţiat un dialog între studenţii/persoanele care doresc să se angajeze, dar şi antreprenorii care recrutează. Orice formă de comunicare, fie că e vorba de prezentarea la un interviu, modalitatea de desfăşurare a acestuia sau campaniile prin anunţurile de recrutare, trebuie să fie eficientă, coerentă şi adaptată la obiectivele specifice.
„Este lăudabilă această iniţiativă, mai ales că ne aflăm în situaţia în care sistemul de educaţie este rupt, în mare parte, de cerinţele pieţei, fapt constatat de toţi factorii participanţi la acest eveniment. Schimbul de idei, împărtăşirea cunoştinţelor şi prezentarea unor poveşti de succes sunt elemente care contribuie la dezvoltarea personală şi, nu în ultimul rând, oferă prilejul de a socializa şi a cunoaşte diverse persoane care activează în diferite domenii de activitate. Cred că workshopul poate reprezenta un prim pas în cariera unui tânăr, deoarece te poţi face remarcat datorită ideilor pe care le expui şi poţi avea mai multă încredere în viitor, în forţele tale“, a precizat Loredana Iordache.

Comunicarea eficientă a proiectelor, importantă

De asemenea, Alexandru Ionicescu, unul dintre invitaţii Media Sud, a realizat o prezentare a strategiei de comunicare a instituţiei pe care o reprezintă, Biblioteca Judeţeană „Alexandru şi Aristia Aman“, subliniind importanța comunicării eficiente a proiectelor: „A fost o reală plăcere să particip la workshopul intitulat «Vânzări şi Marketing – tehnici şi exemple practice». În calitate de reprezentant al Bibliotecii «Aman» am abordat, prin cele şapte proiecte reprezentative pe care le-am prezentat, percepţia noastră, a specialiştilor în informare, în ceea ce priveşte atingerea unui nivel cât mai ridicat de satisfacere a nevoilor utilizatorilor noştri, indiferent de natura nevoilor sau, după caz, de categoriile de public vizate. Evident, pentru că vrem să creştem valoarea şi calitatea serviciilor pe care le propunem, ne-am orientat către acele activităţi şi proiecte care prin impactul avut au reuşit să poziţioneze biblioteca în centrul preocupărilor legate de informare, educare şi recreere. Marketingul a fost, deci, un pretext pentru lectură. Îi felicit pe organizatori pentru iniţiativa desfăşurării unui asemenea format, cu atât mai mult cu cât cele şase ediţii planificate pentru acest an reprezintă o şansă nesperată pentru toţi participanţii de a schimba idei, proiecte şi concepte“.
Virginia Barbu, director vânzări publicitate al trustului Media Sud, a declarat că a fost o primă întâlnire reuşită: „Ne bucurăm că au venit toţi cei înscrişi şi sperăm că am furnizat informaţiile de care aveau nevoie. Fiind vorba de un workshop, ne-am propus un context mai prietenos, deschis, în care să schimbăm uşor idei şi concepte, să gândim împreună soluţii şi strategii de comunicare, fie că e vorba de vânzări sau marketing“.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS