3.9 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalDoljCEZ și-a reparat greșeala de la Malu Mare, după articolul GdS

CEZ și-a reparat greșeala de la Malu Mare, după articolul GdS

CEZ și-a trimis ieri reprezentanții la familia Bădoi din Malu Mare, unde au constatat că familiei i se facturase consumul unui vecin (FOTO: Bogdan Grosu)
CEZ și-a trimis ieri reprezentanții la familia Bădoi din Malu Mare, unde au constatat că familiei i se facturase consumul unui vecin (FOTO: Bogdan Grosu)

GdS titra ieri că unei familii din comuna Malu Mare i se facturează consumul de energie al altui client al firmei. Încurcăturile pe care le-au făcut reprezentanții CEZ cu contoarele au făcut ca bătrânilor respectivi să li se emită o factură uriașă de 1.700 de lei, pentru energia consumată de altcineva. După apariția informației în GdS și la Alege TV, CEZ și-a trimis oamenii la Malu Mare și s-a remediat situația.

Familia Bădoi din comuna Malu Mare s-a trezit cu o factură de regularizare de 1.700 de lei, iar după ce bătrânii au verificat situația au constatat că li se facturează de la începutul anului 2016 kilowații consumați pe alt contor, care nu este al familiei Bădoi. CEZ le trimisese răspuns la una dintre plângerile făcute de consumatorii din Malu Mare, răspuns în care le spunea că nu s-a făcut nici o eroare în calculul consumului bătrânilor, atașând o poză a unui contor, pentru a dovedi consumul respectiv. De fapt, contorul după care le factura CEZ curentul era diferit de cel al familiei Bădoi, respectiv nu avea nici aceeași serie, nici același număr și nici indexul nu era același cu contorul real, din peretele casei familiei Bădoi. Oamenii au făcut plângere după plângere la CEZ, dar compania i-a ignorat mai multe zile la rând.
GdS a detaliat în numărul de ieri cazul bătrânilor care încercau de aproape trei săptămâni, ajutați de fiul lor, Veronică Bădoi, să remedieze situația, respectiv să li se anuleze factura pentru consumul care nu le aparține și să se rezolve și problema contorului, astfel încât să le fie facturat consumul lor real.

S-a constatat că era contorul vecinilor

Marți seară, compania a trimis un specialist la casa familiei Bădoi, în afara orelor de program, ca să verifice contorul. Ieri-dimineață, chiar în ziua apariției articolului, alt reprezentant al CEZ (de fapt, al unei firme care lucrează pentru CEZ) a mers la Malu Mare și a descoperit că acel contor de pe care se factura energia către familia Bădoi aparținea unor vecini de peste stradă. Reprezentantul CEZ a întocmit proces-verbal de constatare și a precizat că li se va anula bătrânilor factura de 1.700 de lei, respectiv li se va emite o nouă factură pe minus sau pe zero. Și vecinii lui Bădoi aveau o încurcătură, cauzată tot de lucrătorii CEZ sau ai firmelor către care s-a externalizat acel serviciu. „Au venit și au verificat contorul. Au văzut că a fost seria greșită. Au fost la vecina de peste stradă și au văzut că și la ei este o greșeală cu seria contorului. E o întreagă aventură! Contorul după care ni se calcula nouă energia era la vecina de peste stradă, dar și ea, la rândul ei, plătea tot la același număr de kilowați, doar că la ea era facturat corect numărul de kilowați consumați. Băiatul care a fost astăzi acasă la părinții mei a spus că, în mod normal, trebuie să se anuleze această factură de 1.700 de lei, pentru că s-a descoperit greșeala“, a spus Veronică Bădoi. Întrebat de ce nu a mers până acum să verifice situația familiei Bădoi, lucrătorul le-a transmis proprietarilor casei că a fost trimis abia ieri la postul de consum respectiv, după ce cazul a fost mediatizat. „Ne-a spus că el prestează servicii pentru CEZ și că a fost trimis astăzi la noi, la presiunile presei. Cred că inclusiv marți seară, la ora 18.00, a venit la noi tot după ce le-ați trimis dumneavoastră e-mail-ul“, a adăugat Veronică Bădoi.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS