21.7 C
Craiova
vineri, 29 martie, 2024
Știri de ultima orăLocalDoljOamenii timpului, la Craiova

Oamenii timpului, la Craiova

Emanuel Copilaş, manager zonal Timişoara al Campaniei, Magdalena Mihai, prorector Universitatea Craiova, instituție parteneră a campaniei, Alina Șerban, manager zonal Craiova al Campaniei, și Adriana Nazarciuc, preşedinte al Asociaţiei Revistei „Timpul“ (FOTO: Traian Mitrache)
Emanuel Copilaş, manager zonal Timişoara al Campaniei, Magdalena Mihai, prorector Universitatea Craiova, instituție parteneră a campaniei, Alina Șerban, manager zonal Craiova al Campaniei, și Adriana Nazarciuc, preşedinte al Asociaţiei Revistei „Timpul“ (FOTO: Traian Mitrache)

„Oamenii Timpului“, una dintre cele mai ambițioase campanii de recunoaștere și promovare a vârfurilor vieţii culturale şi sociale, a fost lansată ieri, la Craiova, în Sala „Acad. Dinu C. Giurescu“, a Bibliotecii Judeţene „Alexandru şi Aristia Aman“. Campania reunește categorii variate de la Literatură, Arte, Educație și Cercetare, Societate Civilă, Diplomație Publică, Memorie și Istorie până la Jurnalism, Tinere Valori, Sănătate și Antreprenoriat. „Trăim într-o lume în care spunem foarte des că ne lipsesc valorile, exemplele bune de urmat. Nu cred totuși că este așa! Oameni minunați și talentați există în jurul nostru. Ceea ce poate am uitat noi este să îi aducem în față și să-i prezentăm dincolo de senzațional. Asta vrem să facem cu «Oamenii Timpului», să identificăm personalități valoroase, care merită să fie promovate. Este un proiect de responsabilitate socială, care vrem să implice comunitatea“, a precizat în cadrul unei conferințe de presă Alina Șerban, manager zonal Craiova al Campaniei „Oamenii Timpului“.
Publicul va putea face propuneri de nominalizări și va putea vota pe platforma on-line www.oameniitimpului.ro, pentru ca în decembrie, zece personalități care ating standardele de excelență ale domeniului în care activează să fie răsplătite în cadrul unei gale, ce va avea loc la Iași. Cei mai merituoși vor fi aleși în urma votului on-line, care va conta în proporție de 40%, decizia juriului național având o pondere de 60% pentru desemnarea câștigătorilor.
„Campania «Oamenii Timpului» este cel mult o invitație către membrii comunității locale, naționale și internaționale de a aduce în față personalități care îi reprezintă și proiectele desfășurate de aceștia, nu în întreaga lor activitate, ci doar într-un an, respectiv octombrie 2015- septembrie 2016, pentru a ne afla într-o dinamică permanentă“, a precizat Adriana Nazarciuc, preşedinte al Asociaţiei Revistei „Timpul“.
Campania, ajunsă la cea de-a III-a ediție, a început ca un demers local la Iași, s-a extins apoi la nivel transfrontalier, iar azi la nivel național, cu opt centre de interes în țară: Baia Mare, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Sibiu, Neamț și Timișoara.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS