Standul României scoate în evidenţă Transalpina
Standul României scoate în evidenţă Transalpina
Standul României scoate în evidenţă Transalpina

Transalpina este promovată ca obiectiv turistic la Londra. Mai multe agenţii de turism şi turoperatori din România sunt prezenţi săptămâna aceasta la World Travel Market din Anglia, unul dintre cele mai importante evenimente globale de călătorie. Autoritatea Naţională de Turism promovează şi municipiul Târgu Jiu la standurile amenajate la World Travel Market Londra. Fotografiile din standul României cu Transalpina şi Târgu Jiu au fost selectate de Autoritatea Naţională de Turism, împreună cu firma care a realizat standul. Transalpina este cel mai tânăr obiectiv turistic pe care România îl poate oferi europenilor amatori de senzaţii tari. Din păcate, anul acesta unele sincope ale administraţiei locale şi centrale au făcut ca turiştii să fie ţinuţi la distanţă de Transalpina. Şoseaua este în continuare predată constructorului Romstrade, iar Ministerul Transporturilor lucrează încă la rezilierea contractului. Singura certitudine este că a fost finalizată evaluarea lucrărilor efectuate până în prezent. Modernizarea este gata în proporţie de 80%, mai fiind de făcut asfaltări şi de montat elemente de siguranţă.

Eugen MARUTA
Este absolvent al Facultății de Litere și Ștințe Sociale și al unui master în Administrația Publică. În anul 2000 a venit în practică jurnalistică la Gazeta de Sud, iar de a doua zi au început să apără în ziar articole sub semnătura sa.