17.6 C
Craiova
sâmbătă, 20 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalOlteni, care sunt brandurile noastre de suflet?

Olteni, care sunt brandurile noastre de suflet?

La fel cum Transilvania este cunoscută pentru mitul lui Dracula – care aproape că a devenit un brand de ţară, alături de Nadia Comăneci, Ilie Năstase, Ion Ţiriac -, şi noi, oltenii, avem o multitudine de branduri cu care ne mândrim. Pornind de la produse, mărci de notorietate fabricate pe meleaguri olteneşti, şi până la oameni care înseamnă ceva aparte pentru olteni, pentru români în general, cu toţii ne regăsim în multe branduri. Cine nu a auzit de Constantin Brâncuşi şi de operele sale monumentale? Cine nu a ascultat, măcar o dată în viaţă, vocea puternică şi totodată caldă a maestrului Tudor Gheorghe? Vă sună cunoscut versul „Muicăăă, suntem neam de piatră!“? Cine nu a pus piciorul într-un Oltcit sau nu a văzut pe stradă un autoturism Daewoo fabricat în Craiova sau chiar un Ford (mai nou)? Cine nu a admirat ceramica de Horezu? Cine nu a avut inima strânsă de emoţie la un meci al minunatei echipe Universitatea Craiova? Şi, nu în ultimul rând, cine nu a pronunţat vreodată numele „Nea Mărin“, nume cu care a rămas în memoria colectivă regretatul Amza Pellea.
GdS a început o campanie, cu ajutorul cititorilor, prin care dorim să ne spuneţi care consideraţi că sunt în acest moment cele mai puternice branduri din Oltenia. Până la această dată, mulţi dintre dumneavoastră aţi răspuns solicitărilor noastre şi aţi comentat pe forumul GdS, aţi precizat care sunt brandurile cele mai importante din regiunea Olteniei. Cei mai mulţi aţi nominalizat Universitatea Craiova drept un brand puternic. Alţii aţi considerat că zaibărul de Băileşti şi lubeniţa de Dăbuleni, vinul de Segarcea, brânza de Novaci, ceramica de Horezu ar fi brandurile noastre cele mai „tari“. Cititorii noştri au mai nominalizat îngheţata Top Gel, pâinea de Pan Group, tâmplăria PVC de la Q-Fort. Lista continuă, într-o enumerare aleatorie, cu Electroputere, Oltcit, Ford, Constantin Brâncuşi, Boromir şi multe altele, printre care şi Gazeta de Sud. La comentariile de pe forumul GdS se adaugă propunerile dumneavoastră pentru brandurile olteneşti, propuneri primite pe adresa de e-mail [email protected]. Puteţi consulta aici opiniile cititorilor noştri şi nominalizările efectuate până acum.

Brandul este mai presus de marca înregistrată

Una dintre definiţiile brandului sună cam aşa: „Totalitatea legăturilor fizice şi emoţionale create între un produs de notorietate şi actuali şi/sau potenţiali consumatori, public“. Un brand este acela care trezeşte sentimente, amintiri, care creează legături. Oricine poate deţine o marcă, dar nu orice marcă ajunge un brand. De aceea, Gazeta de Sud vă întreabă pe dumneavoastră, cititorii noştri, care credeţi că sunt brandurile care vă reprezintă? Puteţi comenta la acest articol, precizând care branduri consideraţi că sunt reprezentative pentru regiunea Oltenia. Aşteptăm propunerile dumneavoastră până săptămâna viitoare, când campania GdS trece într-o nouă etapă: votul. Vom selecta zece dintre brandurile cele mai des nominalizate, după care, dintre aceste zece nume sonore, tot dumneavoastră veţi vota pentru a selecta brandul cel mai de preţ al oltenilor. Aşadar, olteni de pe toate meleagurile lumii, postaţi un comentariu pe GdS şi spuneţi lumii întregi care sunt brandurile care vă sunt aproape de suflet!

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS