10.6 C
Craiova
marți, 23 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalDoljServicii mai eficiente la AJOFM

Servicii mai eficiente la AJOFM

Începând din acest an, serviciile oferite de angajaţii Serviciului Public de Ocupare (SPO) din cadrul Agenţiilor Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) vor fi din ce în ce mai bune, după ce în perioada iulie-decembrie 2011 aceştia au urmat o serie de cursuri de specializare în cadrul proiectului MRB-Performant System „Implementarea în cadrul SPO a unui sistem performant de management al relaţiilor cu beneficiarii“, cofinanţat prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane. Pentru a măsura eficacitatea cursurilor de perfecţionare, toţi cei 400 de angajați ai SPO din cele 16 judeţe ale regiunilor Sud-Vest Oltenia, Vest şi Sud-Muntenia vor fi monitorizați timp de șase luni. „Aplicabilitatea practică a cunoștințelor dobândite și a abilităților îmbunătățite în urma activității de training se realizează începând din luna ianuarie 2012, prin activitatea de coaching ce constă în asistarea fiecărui angajat perfecționat din cadrul SPO în activitatea de furnizare a serviciilor de ocupare, conform sistemului MRB – Management al Relaţiilor cu Beneficiarii, pentru cel puţin cinci beneficiari. Activitatea de Coaching se implementează în perioada ianuarie – iunie 2012“, a declarat Aurora Cornelia Tiribeja, directorul executiv al AJOFM Dolj.
Aceasta a explicat că angajaţii SPO au urmat anul trecut cinci module de training livrate de Asociaţia de Consultanţă și Consiliere Economico-Socială Oltenia: „Management organizaţional“, „Managementul proiectului“, „Tehnici de comunicare, negociere, leadership“, „Tehnici de consiliere personalizată bazate pe identificarea intereselor vocaţionale“ și „Sisteme informatice utilizate în activitatea de consiliere“.
• Andreea Horcone

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS