22 C
Craiova
joi, 28 martie, 2024

Scurte ştirti

Fanfara Ciocârlia semnează muzica unui nou spot Ikea   
Fanfara Ciocârlia semnează muzica din spotul TV al unei noi campanii Ikea, „Happy to Bed“, care a fost lansată în Marea Britanie. Ikea şi-a lansat cea mai recentă campanie de publicitate, „Happy to Bed“, la sfârşitul săptămânii trecute, în Marea Britanie, în timpul emisiunii „The X Factor“. Campania doreşte să prezinte dormitorul ca fiind mai mult decât un loc pentru somn, informează  brandrepublic.com. Spotul de 60 de secunde pentru TV se numeşte „Playfight“ şi are în centru un cuplu, soţ şi soţie, care se bat cu pernele. Fundalul sonor este asigurat de melodia „Asfalt Tango“ al trupei Fanfara Ciocârlia. Campania va avea o componentă pentru telefoanele mobile, cu o aplicaţie gratuită şi va continua cu un blog dedicat „celei mai neglijate„ camere din casă.
• Click News
 
„Românii au talent“, filmat şi la Craiova
Pe 27 şi 28 august, de la orele 12.00 şi 19.00, scena Teatrului Naţional „Marin Sorescu“ din Craiova va fi gazda show-ului „Românii au talent“. Acesta ajunge pentru prima oară în această parte a ţării, iar juraţii Andra, Mihai Petre şi Andi Moisescu sunt gata să afle ce au de oferit oltenii. Pe scenă vor urca talente dintre cele mai diverse, oameni de toate vârstele şi toate meseriile fiind gata să-şi impresioneze nu numai concetăţenii, ci şi o ţară întreagă. La spectacol va fi prezent şi baletul coordonat de Edi Stancu, care a pregătit un număr special pentru acest al doilea sezon al emisiunii de la ProTV. Intrarea este liberă.
• Anca Ungurenuş

Fanii Queen vor să urce „I Want To Break Free“ pe locul I în topuri, cu ocazia zilei lui Mercury
Fanii legendarei trupe britanice Queen vor să urce piesa „I Want to Break Free“ pe locul I în topul vânzărilor, iar asta până la 5 septembrie, zi în care Freddie Mercury ar fi împlinit 65 de ani, informează NewsIn. Demersul a început prin crearea unor conturi pe facebook şi twitter care îndeamnă la cumpărarea piesei „I Want to Break Free“, prin descărcare de pe internet, şi la „oferirea celui mai frumos dar pentru legenda Freddie Mercury, cu ocazia zilei de naştere“. Practic, în intervalul 29 august-4 septembrie, creşterea considerabilă a numărului de descărcări va urca piesa, firesc, în topurile vânzărilor. Şansele de a ajunge chiar numărul 1, cel puţin în Marea Britanie, nu sunt deloc mici, ţinând cont că pagina de facebook dedicată a înregistrat deja peste 1.600 de vizitatori în doar câteva ore. Printre cei care au dat „like“ paginii ce îndeamnă la cumpărarea melodiei „I Want to Break Free“ se numără şi o tânără care a semnat cu numele real al cântăreţei Lady Gaga, Stefany Germanotta, şi care a afirmat că „Freddie Mercury a fost cel mai bun lider de trupă care a existat vreodată. Unicul“.
• Click News

Noile filme cu Stallone şi Schwarzenegger vor avea acelaşi titlu
Noul film din seria de acțiune „Rambo“, cu Sylvester Stallone protagonist, va avea același titlu ca și pelicula ce va marca întoarcerea lui Arnold Schwarzenegger pe marile ecrane, „Last Stand“, informează NewsIn. „Rambo. The Last Stand“ ar urma să fie realizat după o idee a lui Stallone. Starul nu a confirmat încă prezenţa în distribuţie, însă  este greu de crezut că noul film al popularei serii de acţiune va fi turnat fără Stallone. Pelicula în care va juca fostul guvernator al statului California va fi un thriller despre confruntarea unui şerif cu traficanţii de droguri de la graniţa dintre SUA şi Mexic. Premiera este programată pentru aprilie 2012. În istoria cinematografiei, alte patru lungmetraje au avut acelaşi titlu. Tot „Last Stand“ a fost subtitlul filmului din seria „X-Men“ lansat în 2006.
• Click News

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS