17 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalRomânia îşi schimbă sloganul de ţară

România îşi schimbă sloganul de ţară

Sloganul turismului românesc – „Romania, the land of choice“ – a fost lansat duminică seară, în cadrul concertului lui Goran Bregovic de la malul mării, iar sub el se vor derula campaniile de promovare a turismului românesc, până la lansarea brandului turistic de ţară, potrivit reprezentaţilor Ministerului Turismului (MT). Conform declaraţiilor acestora, brandul turistic de ţară ar putea fi gata în toamna acestui an. În plus, conform datelor MT, crearea sloganului „Romania, the land of choice“ nu a costat nici un ban, fiind realizat în cadrul ministerului. Aceştia au mai precizat că, începând cu luna mai, instituţia va susţine o campanie masivă de promovare a turismului românesc la nivel internaţional. Pe 2 mai vor avea loc o serie de evenimente de promovare a turismului, iar de la jumătatea lunii mai se va lansa imnul turismului românesc. MT a reluat procedura privind atribuirea contractului de achiziţie publică a brandului de turism al României după ce aceasta a fost validată de Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice.
În urmă cu aproape două săptămâni, instituţia a anunţat că a decis anularea acesteia pentru a maximiza şansele ca viitorul brand turistic naţional să îndeplinească toţi parametrii tehnici. „Decizia a fost luată ca urmare a sesizării International Advertising Association, unul dintre consultanţii care au contribuit la redactarea caietului de sarcini. IAA a constatat, în urma cererilor de clarificare venite din partea agenţiilor interesate de licitaţie, că anumite prevederi din documentaţia de atribuire ar fi putut conduce la „imposibilitatea încheierii contractului“. Una dintre prevederi este cea referitoare la termenul de finalizare a proiectului, considerat prea scurt de agenţiile care şi-au manifestat intenţia de a participa la licitaţie, având în vedere metodologia necesară studiului“, potrivit unui comunicat de presă al Ministerului Turismului din 10 aprilie.
MT a iniţiat la sfârşitul lunii martie procedura de achiziţie publică a serviciilor de realizare a brandului de turism al României, contractul urmând să fie adjudecat printr-o licitaţie internaţională. Suma maximă alocată prezentului proiect este de două milioane de euro, bani daţi ţării noastre în acest scop de Uniunea Europeană. În vederea realizării brandului de turism al României, va fi contractat un pachet de servicii care constă în elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a ţării noastre pe pieţele sursă de turism, determinarea avantajelor competitive ale României comparativ cu alte destinaţii, identificarea celei mai bune poziţionări a României ca destinaţie pentru turişti, conceptualizare, creaţie şi design.

NewsIn

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS