6.7 C
Craiova
joi, 18 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalCEZ are noi probleme cu facturarea

CEZ are noi probleme cu facturarea

Societatea va storna 1.500 de facturi din Slatina.

OLT.  Nici nu a intrat bine în funcţiune noul sistem de facturare, că furnizorul de electricitate, CEZ, are din nou probleme. Un nou val de slătineni au fost puşi pe drumuri, cu facturile în mână. Centrul de Relaţii cu Clienţii de la parterul imobilului din strada Primăverii, unde societatea are birourile, a fost la începutul acestei săptămâni, pentru a patra oară în acest an, scena nemulţumirilor zgomotos exprimate de către clienţi nemulţumiţi.

„Nu se poate aşa ceva! Este furt!“

Minel Ciobanu, un slătinean care locuieşte pe strada Libertăţii, a venit la redacţie cu facturile în neregulă pentru a protesta faţă de abuzul furnizorului de energie. „Am plătit la ultima factură 53,67 lei. Pe factură, indexul vechi este 4729, iar indexul nou 4280. După ce-am plătit această factură a venit alta. Indexul vechi din această a doua factură este tot 4729, iar indexul nou 5755. Nu se poate aşa ceva! Este furt! Mă pun să plătesc din nou ce am mai plătit o dată“, a declarat Minel Ciobanu. El a spus că nu a sesizat din prima că este pus să plătească pe cea de-a doua factură energia pe care o plătise deja, dar că a descoperit furtul cu ajutorul unui vecin. „Am fost la secretariatul de la societate şi am depus o cerere. S-au purtat frumos, nu am ce să le reproşez. Dar nu este bine ceea ce se întâmplă. Există oameni în vârstă care nu înţeleg sau nu citesc ce scrie pe facturile astea şi care pot fi înşelaţi şi furaţi“, a declarat slătineanul.
Toate sesizările de luni şi marţi la CRC au avut acelaşi obiect. Oamenii au primit facturi prin care erau puşi să plătească a doua oară sumele pe care le-au achitat deja.

 „Am identificat problema în cartierul Crişan şi pe strada libertăţii“

Purtătoarea de cuvânt a CEZ, Ştefania Ispas, a declarat că societatea a identificat problema şi are şi soluţia acesteia. „La două carnete din Slatina, cartierul Crişan şi strada Libertăţii, nu au fost preluate facturile de regularizare din vechiul program în noul program. Au fost identificaţi toţi consumatorii care se află în această situaţie, este vorba despre 1.500 de clienţi. Soluţia este stornarea facturilor. După ce aceste facturi, aferente perioadei martie-septembrie, vor fi stornate, se vor emite facturi noi“, a declarat reprezentanta furnizorului de energie electrică.
Cu alte cuvinte, purtătoarea de cuvânt a recunoscut că societatea a facturat de două ori acelaşi consum şi a dat asigurări că facturile cu pricina vor fi anulate şi refăcute corect.
 

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS