17.6 C
Craiova
sâmbătă, 20 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalTentativa de fraudare a clientilor BRD

Tentativa de fraudare a clientilor BRD

Utilizatorii de e-mail au fost supusi joi unei tentative de frauda prin metoda cunoscuta sub numele „phising“. Aceasta modalitate de fraudare consta in transmiterea de mesaje electronice catre utilizatori de e-mail, prin care acestora li se solicita date personale de identificare bancara. Mesajul e-mail a fost transmis ca venind din partea BRD-Groupe Société Générale si solicita accesarea unui site cu design identic cu cel al serviciului de internet banking www.brd-net.ro in scopul completarii unor date personale (user si parola, numar card, data expirarii cardului, PIN).


Codul PIN nu trebuie divulgat nici macar bancii


BRD-Groupe Société Générale nu a facut public numarul clientilor sai care au dat curs acestei propuneri, dar a luat imediat masuri pentru blocarea tentativei de furt de date personale, iar securitatea sistemului informatic care sustine functionarea serviciului de internet banking BRD-Net nu a fost nici un moment pusa in pericol, dupa cum se arata intr-un comunicat de presa al bancii. „BRD-Groupe Société Générale le reaminteste clientilor sai ca banca nu solicita, in nici o situatie, informatii confidentiale prin e-mail (user/parola, numar de card, data expirarii acestuia, codul PIN). De asemenea, informatii precum parola si codul PIN nu trebuie divulgate sub nici un motiv, nimanui, nici macar bancii“, se mentioneaza in comunicatul BRD. Clientii care primesc astfel de mesaje sunt rugati sa atentioneze imediat banca la numerele de telefon 0800.803.803 (numar TelVerde accesibil din reteaua Romtelecom), *BANCA (accesibil din retelele Vodafone si Orange), 021/ 302.61.61 (accesibil din toate retelele, inclusiv din afara României).

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS