6.2 C
Craiova
sâmbătă, 20 aprilie, 2024

Clientul ideal

Este firesc ca orice persoana care intra intr-un restaurant sa pretinda servicii de cea mai buna calitate, atâta timp cât le plateste. Intre acestea un loc important il ocupa atitudinea, aspectul ospatarului. Putini se gândesc insa la cei care au grija ca „domnul“ sa fie servit. Ba multi ar gasi ca e o indrazneala ca ospatarul sa viseze, la rândul sau, la clientul perfect. Dragos Scoica isi face totusi curaj. „Clientul trebuie sa fie ca noi: amabil, politicos, sa nu ne jigneasca, sa aiba un comportament civilizat, sa stie sa poarte o conversatie, sa comunice cu noi, sa nu aiba o atitudine superioara. Si pentru ca tot se apropie Craciunul si Revelionul – ocazii cu care se vor tine destule mese festive la restaurant, imi permit sa-i rog in numele colegilor mei din toate restaurantele: pe farfuria suport – aceea mare – nu se asaza nimic altceva decât farfuriile cu mâncare. Deci nici cafeaua sau scrumiera. De obicei, farfuriile pe care le aduc ospatarii sunt fierbinti si, oricât de greu ar parea de crezut, nu le pot tine prea mult pe brate, daca farfuria suport este ocupata. In plus: masa de la restaurant este, in general, destinata mâncarurilor si bauturilor. Nu telefoanelor, cheilor sau laptopurilor. Noi nu ne permitem sa le mutam de acolo pentru a face loc, nici sa le atragem atentia clientilor. Frumos ar fi sa stie singuri aceste lucruri care, oricât de lipsite de importanta ar parea pentru ei, noua ne fac munca mai usoara. Mai ales intr-o zi speciala pentru toti“.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS