10 C
Craiova
vineri, 26 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalInterzis la fix, oferta la mobil

Interzis la fix, oferta la mobil

Imediat ce o firma de telefonie mobila a facut o oferta promotionala de abonamente pentru angajatii spitalului, conducerea unitatii sanitare a interzis telefoanele in interes personal prin centrala unitatii.


Ca sa reduca cheltuielile „nejustificate“, conducerea Spitalului de Urgenta Craiova a anuntat ca nu mai tolereaza convorbirile telefonice in interes personal prin centrala unitatii sanitare, motiv pentru care, de la 1 septembrie, a redus semnificativ fondurile alocate. Plafonul a fost stabilit la 1.500 RON (in conditiile in care valoarea medie a facturii telefonice pâna acum era de 10.000 RON) si nu se vor admite depasiri. „In cazul in care cheltuielile cu convorbirile telefonice facturate pe centrala telefonica nu se vor diminua pâna la 1.500 RON si vor exista depasiri nejustificate, acestea vor fi suportate de personalul centralei“, se arata in decizia semnata de dr. Cristina Calangiu, managerul general al Spitalului de Urgenta Craiova. Printre convorbirile in interes personal care nu vor mai fi tolerate se numara apelarea pe telefonul mobil a unui medic care este asteptat in sectie de colegii sai sau de un pacient, apelurile telefonice catre un membru al familiei, sau la scoala, respectiv facultatea in care invata fiul sau fiica etc.


3,5 dolari la abonament


Dupa un asemenea anunt, conducerea spitalului s-a hotarât sa se revanseze intr-un fel fata de angajati, facilitându-le obtinerea unor abonamente de telefonie mobila. Inainte chiar de aparitia deciziei cu reducere a cheltuielilor pentru convorbirile prin centrala, Spitalul de Urgenta Craiova a fost impânzit de afise care prezentau o oferta cât se poate de tentata. Pentru doar 3,5 dolari, lunar, (in loc de 7 dolari – tariful pe piata) orice angajat al spitalului va putea vorbi in interes personal sau de serviciu timp de 60 de minute nationale catre cinci numere favorite din orice retea sau 25 de minute nationale catre orice destinatie nationala sau 60 de minute nationale incluse pentru convorbiri catre orice destinatie nationala in anumite intervale orare. Oferta este valabila pe toata durata contractului, dar atâta vreme cât esti angajat al unitatii sanitare.


Telefoane pe banii angajatilor


Conducerea spitalului sustine ca unitatea sanitara nu are de câstigat, dar nici de pierdut din aceasta afacere. „Au venit de la firma si au solicitat o persoana pentru incheierea unor contracte cu angajati ai spitalului. Facilitatile sunt acordate persoanei care incheie contractul, spitalul neavând nimic de câstigat, in afara poate de imagine“, a declarat ing. Petre Iordache, directorul administrativ al Spitalului de Urgenta.


Persoana imputernicita sa se ocupe cu incheierea contractelor este Ancuta Tocae, angajata a serviciului financiar al Spitalului de Urgenta Craiova. Aceasta a tinut sa precizeze ca incheierea contractelor de telefonie mobila nu are nici o legatura cu reducerea fondurilor alocate pentru convorbirile prin centrala spitalului.


Intentia spitalului de a le favoriza obtinerea unor abonamente de telefonie mobila la preturi promotionale nu i-a incântat deloc pe angajatii spitalului, pâna acum doar 20 de medici si asistenti medicali aratându-se interesati de oferta. „Pai, noi, cu salariile de mizerie pe care ni le da spitalul, ne putem permite telefoane mobile? Conducerea spitalului ne jigneste cu aceste abonamente“, a spus o asistenta.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS