Conferinţa de închidere a proiectului „Eficientizarea serviciilor furnizate către cetăţeni prin utilizarea instrumentelor moderne TIC” (servicii de tip self-service), la care au participat 41 de persoane, a avut loc pe 30 iunie.
Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Gorj beneficiara proiectului a implementat, începând cu data de 6 ianuarie 2014, acest proiect: „Eficientizarea serviciilor furnizate către cetăţeni prin utilizarea instrumentelor moderne TIC(servicii de tip “self-service”)”. Partenerii de implementare sunt: SC SIVECO ROMÂNIA SA şi BV McCann Romania.
Proiectul s-a derulat pe o perioadă de 18 luni şi este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni!; Axa prioritară 4 – Modernizarea serviciului public de ocupare; Domeniul major de intervenţie 4.1 – Întărirea capacităţii SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare.
Prin acest proiect a fost dezvoltat și implementat un sistem informatic și o platformă online accesibilă pe computere și dispozitive mobile, care va facilita accesul cetăţenilor la informații disponibile în cadrul agențiilor de ocupare a forței de muncă din Gorj, Dolj, Vâlcea şi Teleorman.