Acasă Advertoriale HEDONE: De la pasiunea pentru cafeaua gourmet la un business extins pe...

HEDONE: De la pasiunea pentru cafeaua gourmet la un business extins pe piața din Asia și SUA

Din pasiune pentru cafea și cu energia specifică unei doze ideale de cofeină, pe 21.12.2012, doi craioveni au început un business pe care l-au numit „Hedone”. Și-au propus să își cultive plăcerea pentru cafeaua gourmet și pe terenul antreprenoriatului și să o împărtășească și cu alții, iar astăzi se numără printre cele mai importante nume de pe piața cafelei de la noi și se pot lăuda cu producția de echipamente profesionale care au depășit orice frontieră geografică, fiind vândute extensiv pe piața din Asia, dar nu numai.

A început cu un prăjitor de cafea făcut acasă

Probabil că declicul a venit din pasiunea pentru cafeaua de calitate a unuia dintre cei doi fondatori ai Hedone, care și-a construit acasă propriul său prăjitor artizanal pentru cafea. Și, după, cu dorința de a face mai mult. A găsit apoi un asociat care avea atât pasiune, cât și puterea financiară pentru a demara o astfel de afacere, și împreună au pus bazele companiei Hedone Café.

„Suntem o echipă de artiști minuțioși, uniți de pasiunea pe care o purtăm față de cafeaua de calitate. Nu ne-am propus să schimbăm lumea, ci doar un colț al acesteia. Nu știam, în 2012, că ceea ce a început ca o modalitate de a împărtăși pasiunea față de cafea și de a apropia oamenii cu fiecare ceașcă preparată avea să se transforme într-un concept inovator, care ajută la modelarea unei întregi industrii”, spun antreprenorii care au pus bazele afacerii.

Producător de echipamente profesionale, cu prezență pe piața globală

Astăzi, Hedone se bucură de o rețea extinsă de parteneri în segmentul HORECA şi Office la nivel național și produce râșnițe și espressoare profesionale în fabrica proprie de la Ghercești, pe care le vinde în principal în afara țării, întrucât piața locală se concentrează pe plasarea în comodat a echipamentelor, în schimbul vânzării cafelei.

„Din doi în doi ani, participăm la cel mai mare târg al industriei ospitaliere din lume, la Milano, ceea ce ne-a ajutat să identificăm clienți din toată lumea. Acum vindem în multe ţări din Asia, Europa şi chiar în SUA, iar tehnologia și calitatea produselor noastre concurează cu cele mai mari branduri din lume. În ultima perioadă, avem o creștere a solicitărilor pentru râșnițele noastre în Australia și SUA“, explică reprezentanții Hedone.

Pentru piața externă, Hedone deține un site dedicat, hedone.com, iar clienții din România găsesc informații detaliate, dar și un blog dedicat pasiunii pentru cafea, pe hedonecafe.ro.

Prospețime garantată printr-un proces de distribuție unic

„Extracția cafelei este o artă a cărei esență, emoție, energie și excelență ne-am propus să o aducem în fiecare ceașcă a cunoscătorilor de cafea, prin angajamentul asumat al calității la superlativ”, spun fondatorii brandului, care au reușit să dezvolte un lanț de logistică și distribuție unic, pentru a asigura servirea cafelei din locațiile partenere în mai puțin de 30 de zile din momentul în care aceasta a fost prăjită. Astfel, prin prospețimea garantată, cafeaua își păstrează uleiurile și substanțele volatile benefice.

Hedone deține în prezent cafenele în Electroputere Mall Craiova și în Târgu-Jiu Shopping City, dar și coffee shop-uri în Craiova, care sunt și cafenele şi magazine de cafea în acelaşi timp, unde se pot achiziţiona cafele mono origine, blend-uri, boabe sau râşniță în funcţie de modul de preparare.

Exit mobile version