Acasă Bani & Afaceri Business cutezător: Autokappa, promotorul unui nou concept de service auto rapid

Business cutezător: Autokappa, promotorul unui nou concept de service auto rapid

AUTOKAPPA a debutat pe piața auto din Craiova în anul 2004, cu un unic punct de lucru, într-o zonă pe care managementul companiei a considerat-o cu potențial comercial. Timpul a confirmat flerul antreprenoriatului: în cele două decade ale anilor 2000, evoluția Autokappa a urmat o linie ascendentă. Compania a crescut activitatea de retail și a extins portiofoliul cu trei magazine de piese și accesorii auto din import și trei service-uri auto multibrand în Craiova.

Concept nou de service rapid, inovativ în România

În prezent, activitatea Autokappa cuprinde o plajă vastă de servicii, de la vânzare de piese auto noi și second hand de la producatori reputați în domeniu, până la servicii de reparații auto multibrand și reparații de cutii de viteze automate. Autokappa este și promotorul unui nou concept de service rapid, FAST SERVICE, din parcarea unui mall important din țară: AFI COTROCENI – București. Conceptul a fost implementat în plină pandemie.

„Pandemia ne-a mobilizat să ne orientam atenția spre proces, să-l restartăm și să ne canalizăm energia pe segmentele profitabile. Pentru Autokappa, pandemia s-a tradus prin extinderea activității, un sediu nou, modern și eficient, pentru repararea cutiilor de viteze automate, dar și prin implementarea unui nou concept de service – primul de acest gen din România, în parcarea unui mall bucureștean”, spune Dan Gheorghe, managerul companiei.

Patru principii care au apăsat pedala de accelerație către succes

La baza dezoltării Autokappa au stat, în acești ani, patru principii solide, pe care conducerea le-a aplicat cu diligență. Primul dintre ele a fost satisfacerea unei nevoi reale din industria auto. „Industria auto a reprezentat continuu unul din cei mai importanți piloni de sprijin ai economiei autohtone. Cererea mare de profil trebuie susținută de o ofertă pe masură”, transmite managerul Autokappa.

Un alt principiu esențial a fost selecția atentă a echipei de lucru. Autokappa este rezultatul muncii unei echipe, spune Dan Gheorghe, astfel că pentru companie resursele umane sunt printre cele mai valoroase. Iar acest principiu merge mână în mână cu cel de-al treilea crez Autokappa: valorizarea clienților. „Ne tratam clienții cu respect, deoarece reprezintă entitatea care ne susține financiar, iar în lipsa lor nu putem discuta de business profitabil”, explică managementul.

Iar firul roșu care unește aceste elemente este pasiunea, principiul care a dat naștere companiei și care rămâne viu și incandescent: „Autokappa este susținută de pasiunea reală pentru mașini și pentru evoluție tehnologică, dovadă fiind implicarea noastră activă în implementarea de noi concepte auto”, transmite echipa.

Obiective clare pentru consolidarea business-ului

În următoarea perioadă, managementul Autokappa are obiective concrete pentru consolidarea pe piață, cu accent pe repararea cutiilor de viteze și pe implementarea unor servicii noi care să vizeze repararea mașinilor electrice.

Un alt obiectiv major îl reprezintă dezvoltarea conceptului de FAST SERVICE prin deschiderea unui alt punct de service auto în parcarea unui mall. „În secolul vitezei, oamenii își doresc să fie multitasking și să își repare mașina în timp ce își fac cumpărăturile sau mănâncă la restaurant”, e de părere Dan Gheorghe.

Exit mobile version