10 C
Craiova
joi, 18 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriOltenia Business - un an de existenţă

Oltenia Business – un an de existenţă

Revista noastră de afaceri, Oltenia Business, împlineşte un an de când a văzut pentru prima dată lumina tiparului. La ceas aniversar, numărul din noiembrie al revistei va fi lansat în cadrul Galei Excelenţei în Afaceri, organizată pe 21 noiembrie, în cadrul căreia are loc şi gala Topul Firmelor Doljene. Numărul 5 al revistei are o tematică generoasă, care încântă ochii şi sufletul cititorului: brandurile locale, naţionale, internaţionale.

Oltenia Business a ajuns la un an de la debutul pe piaţa de profil. La ceas aniversar, lansăm numărul 5 al publicaţiei noastre de afaceri, mâine, 21 noiembrie, în cadrul Galei Excelenţei în Afaceri, eveniment organizat de Camera de Comerţ şi Industrie Dolj, la restaurantul Hanul Andriţei din Craiova. Cu acest prilej, vor fi premiate companiile doljene cu cele mai bune rezultate în afaceri, în cadrul evenimentului cu tradiţie, denumit Topul Firmelor din judeţul Dolj.

Branduri de suflet, branduri de toate felurile

Acest număr aniversar are o tematică unică şi aproape de sufletul cititorulor noştri. Revista cuprinde cele mai importante poveşti de succes ale brandurilor din Oltenia, care s-au dezvoltat în timp, dar şi o analiză exhaustivă a tot ceea ce ţine de branding, de tehnici de marketing folosite pentru branduri, de crearea şi dezvoltarea unui produs astfel încât să ajungă o marcă de succes, respectiv un brand. Puteţi lectura în paginile revistei opinii ale antreprenorilor care au reuşit să creeze produse cunoscute la nivel naţional şi internaţional.
Nu lipsesc nici brandurile de suflet ale oltenilor, aşa cum au fost ele votate de cititorii Gazetei de Sud, anul trecut când în funcţie de preferinţele oltenilor care ne citesc am realizat un top al primelor zece branduri din Oltenia, care sunt reprezentative pentru regiune. Când spui Amza Pellea, Tudor Gheorghe, Constantin Brâncuşi sau Universitatea Craiova, emoţia te cuprinde. Acestea sunt branduri consacrate, adânc întipărite în inimile şi sufletele oltenilor. Ele sunt prezente şi în Oltenia Business, alături de poveşti de succes ale altor branduri care au cucerit inimile consumatorilor la nivel naţional.
Dintre titlurile articolelor pe care le puteţi lectura în paginile revistei amintim: „Popeci – povestea craioveană care a ajuns în Germania“, „Povestea brandului“, „De la UPIPSA pleacă energia produsă de cărbune“, „Brandurile româneşti şi publicitatea“, „Zece idei despre cum să-ţi creşti un brand“, „Apple a devenit cel mai valoros brand de pe mapamond“ şi multe altele. Mai puteţi citi în paginile revistei cum au reuşit două firme craiovene să dezvolte branduri internaţionale (QFort şi vinul de Segarcea „Minima Moralia“), apelând la specialiştii în branding; cum reuşesc să crească branduri mai vechi – cum ar fi Elpreco, o companie aflată de 50 de ani pe piaţă – sau altele mai noi în peisajul României, de exemplu, Ford, companie stabilită la Craiova în 2008; care sunt cele mai tari branduri la nivel naţional şi care au fost cele mai valoroase branduri de pe planetă anul acesta. Nu am uitat nici iubitorii luxului. În paginile revistei puteţi citi articole despre tendinţele pe piaţa brandurilor de lux (bijuterii, ceasuri, parfumuri, autoturisme, genţi etc.).

Un plus pentru afacerea dumneavoastră

Creatorii şi dezvoltatorii de business au posibilitatea să afle din Oltenia Business cele mai noi informaţii fiscale şi juridice dedicate companiilor, cum ar fi elemente importante despre impozitul forfetar şi despre clauzele standard şi clauzele neuzuale existente în contractele cu partenerii de afaceri. De asemenea, aveţi ocazia să citiţi care au fost cele mai mari afaceri din Dolj în anul 2012, atât din punct de vederea al cifrei de afaceri, cât şi al profitului realizat în exerciţiul financiar trecut.
Creată sub sloganul „Pentru afaceri premium“, revista editată de Gazeta de Sud este singura publicaţie de afaceri din Oltenia care se distribuie gratuit companiilor de top din regiune, autorităţilor locale şi judeţene, ministerelor şi ambasadelor din Bucureşti.

Nou: Revista se găseşte la chioşcurile de ziare din toată Oltenia

Oltenia Business nu se adresează numai companiilor, ci şi publicului larg, care doreşte să afle informaţii interesante despre marketing, construcţia unui brand sau despre dezvoltarea unui produs sau serviciu, dar şi poveşti de succes ale unor firme din Oltenia care au ajuns să creeze branduri naţionale şi chiar internaţionale. Ca noutate, ne extindem aria de acoperire pe întreaga regiune, la chioşcurile de ziare. Aşadar, revista se va găsi de vineri şi la chioşcurile de ziare din regiunea Olteniei (Dolj, Gorj, Olt, Mehedinţi şi Vâlcea), la preţul de 4,9 lei.

La împlinirea primului an de existenţă a revistei noastre, le mulţumim cititorilor şi colaboratorilor noştri!

 

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS