16.2 C
Craiova
vineri, 29 martie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriVodafone Business Club la Craiova

Vodafone Business Club la Craiova

O companie care vrea să fie performantă în această perioadă de criză trebuie să investească în comunicare. Aceasta este doar una dintre ideile subliniate de către reprezentanţii Vodafone la evenimentul Vodafone Business Club din Bănie.

Craiova a fost ieri gazda conferinţei regionale Vodafone Business Club, un eveniment organizat de Vodafone România şi dedicat mediului de afaceri. Acesta a inclus dezbateri şi discuţii pe teme economice şi de comunicaţii. Cu această ocazie, reprezentanţii Vodafone au prezentat, sub sloganul „Ai idei, avem soluţii!“, ultimele noutăţi în portofoliul de produse şi servicii Vodafone pentru segmentul de business şi modul în care soluţiile de comunicaţii pot ajuta companiile să aibă un control sporit asupra costurilor şi să-şi atingă obiectivele de eficienţă, performanţă şi flexibilitate. „Ne bucurăm să ne aflăm astăzi la Craiova, la o nouă întâlnire Vodafone Business Club, seria de evenimente pe care Vodafone le organizează în fiecare an, în mai multe oraşe din ţară, cu clienţii şi partenerii săi. Pentru noi este o ocazie de a ne întâlni cu clienţii noştri şi a găsi împreună soluţii cât mai potrivite nevoilor actuale ale companiilor“, a spus Adrian Georgescu, director Sales Business Market la Vodafone România, care a explicat că o companie care vrea să fie performantă în această perioadă de criză trebuie să investească în comunicare.

Robert Turcescu: Nu trebuie să vedem doar partea goală a paharului

Despre modul de abordare a crizei le-a vorbit oamenilor de afaceri doljeni şi jurnalistul Robert Turcescu. Acesta a atras atenţia asupra faptului că, deşi este o situaţie de disconfort, criza este ea însăşi o experienţă. „Nu trebuie să vedem doar partea goală a paharului“, a declarat Robert Turcescu la conferinţa de la Craiova, care a atras atenţia asupra faptului că soluţia ieşirii din criză nu este nici pe departe promovarea şi îmbrăţişarea unei atitudini negative. „Eu cred că pentru România e obligatoriu ca în perioada pe care o traversăm să gândim în comparaţie. Noi nu suntem izolaţi în lumea asta mare, ci suntem interconectaţi cu ceea ce înseamnă economia mondială, iar exerciţiul comparaţiei despre cum îşi construiesc alte state bugetele sau sistemele de asigurări sociale sau de sănătate este absolut necesar pentru că soluţiile celorlalţi s-ar putea dovedi fiabile şi pentru noi. Concentându-ne exclusiv pe bătălia politică internă şi dramele noastre interne (nu avem autostrăzi, vin facturi mai mari, vine iarna etc.), rămânem izolaţi. Numai făcând comparaţii putem afla unde anume ne aflăm în comparaţie cu alte ţări“, a adăugat Robert Turcescu. La nivel european, România deţine cel mai mare procent de populaţie care trăieşte într-o locuinţă fără apă curentă, fără baie şi fără WC în casă (42%, faţă de 18% în Bulgaria, 4% în Ungaria, 2% în Grecia, 1% în Slovenia şi 0% în Italia, Germania, Luxemburg, UK, Spania, Suedia). Pe de altă parte, românii sunt însă campioni la deţinerea de locuinţe. „96% din populaţie are un certificat de proprietar, în timp ce Elveţia are doar o treime din acest număr. Acest lucru spune mult despre mobilitatea forţei de muncă“, a precizat Turcescu. Asta deoarece persoanele care au o casă sunt mai greu de convins să meargă să muncească într-o altă localitate. Alt element esenţial în depăşirea crizei este şi investirea banilor în ceea ce trebuie. „România deţine un surplus de 2.000 de milioane de certificate de emisii de CO2, valoarea acestora putând aduce la bugetul de stat aproximativ două miliarde de euro până în 2015. Aşadar, bani sunt, şi sunt bani care pot veni imediat. Este important însă ce facem cu aceşti bani“, a adăugat Robert Turcescu.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

1 COMENTARIU