Acasă Bani & Afaceri Programe internaţionale de studii doctorale

Programe internaţionale de studii doctorale

Comisia Fulbright din România anunţă deschiderea programului internaţional de studii doctorale în domeniile: ştiinţe, tehnologie şi inginerie. Candidaţii pot fi studenţi la licenţă şi master, atât din sistemul de stat, cât şi din cel privat. Bursa se acordă pe o perioadă de trei ani, în următoarele domenii: aeronautică, agricultură, astronomie, biologie, inginerie medicală, chimie, IT, energie, inginerie, mediu, geologie, matematică, oceanografie, fizică, sănătate publică. Dintre criteriile de eligibilitate cerute de comisia Fulbright am putea menţiona: candidatul trebuie să aibă cel puţin o diplomă de licenţă obţinută înainte de 1 august 2011, să vorbească fluent limba engleză. Nu sunt eligibili cei care studiază deja în SUA, care au mai beneficiat de o bursă Fulbright sau sunt deja înscrişi într-un program de doctorat.
Înscrierea se face doar on line, până pe 25 aprilie 2010.
A absolvit Facultatea de Ştiințe Sociale din Universitatea din Craiova, specializarea Filosofie Sociologie. Lucrează la Gazeta de Sud din 2004 în domeniul social, dar este şi realizatorul rubricii Infosocial la Radio Sud.
Exit mobile version