10.6 C
Craiova
joi, 25 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriFord înfiinţează Compania Naţională de Vânzări

Ford înfiinţează Compania Naţională de Vânzări

Ford Europa îşi înfiinţează o companie naţională de vânzări, înlocuind treptat serviciile importatorului Romcar – deţinut de omul de afaceri Ion Ţiriac – şi care rămâne doar dealer. Ford a numit deja conducerea noii Companii Naţionale de Vânzări din România.

Ford înfiinţează propria Companie Naţională de Vânzări în România, conform tradiţiei pe care compania o are în alte state ale lumii în care există fabrici Ford, unde lucrează cu propria firmă de vânzări şi service. În aceste condiţii, din august 2010, noua Companie Naţională de Vânzări va prelua de la Romcar SRL „întreaga responsabilitate cu privire la reţeaua de vânzări şi service“, anunţă reprezentanţii Ford, printr-un comunicat de presă. Romcar – firmă din grupul controlat de omul de afaceri Ion Ţiriac – s-a ocupat de importul mărcii Ford în România şi de partea de service. La începutul lunii septembrie a acestui an, în momentul în care în fabrica Ford din Craiova a început asamblarea primelor autoturisme Transit Connect, Ion Ţiriac a declarat că Romcar va rămâne cu suficiente mărci de autoturisme, după ce nu va mai importa maşini Ford pentru piaţa românească şi că firma sa va rămâne doar dealer Ford, după apariţia Companiei Naţionale de Vânzări a Ford: „Era absolut logic să vină ei. Noi vom rămâne doar distribuitori ai maşinilor Ford“.

Ford a numit conducerea noii companii

Managerul general Companiei Naţionale de Vânzări a Ford în România va fi Paul Flanagan – o persoană responsabilă cu coordonarea activităţii unui număr de 188 de dealeri din Marea Britanie. „Compania anunţă astăzi (ieri-n.r.) numirea lui Paul Flanagan în funcţia de managing director al noii Companii Naţionale de Vânzări a Ford România, începând cu 1 ianuarie 2010 (…) Domnul Flanagan va fi sprijinit în Bucureşti de Zoltan Brassai, în calitate de director de operaţiuni“, au anunţat reprezentanţii Ford. Brassai a lucrat ca director de operaţiuni pentru România, în cadrul organizaţiei Ford EDM (European Direct Markets) cu sediul în Köln, Germania. Reprezentanţii companiei lasă să se înţeleagă că Romcar reprezintă Ford în România până în luna august a anului viitor: „În perioada de tranziţie, Romcar va continua să reprezinte Ford în România, echipa de aici deservind cu succes marca în trecut. Dar planurile noastre cu privire la această piaţă necesită înfiinţarea unei Companii Naţionale de Vânzări, similar cu organizarea operaţiunillor Ford din celelalte mari pieţe europene“, a spus Peter Fleet, director al Departamentului European de Vânzări al Ford Europa. Fleet a adăugat că se va lucra „îndeaproape“ cu Romcar: „Paul, Zoltan şi echipa Ford vor lucra îndeaproape cu Romcar pentru un proces de tranziţie eficient şi firesc, astfel încât dealerii şi partenerii Ford din România să poată lucra în totalitate şi cu aceeaşi eficienţă cu noua Companie Naţională de Vânzări, chiar din prima zi de funcţionare a acesteia. Mai presus de toate, vrem să ne asigurăm că toţi clienţii noştri din România vor beneficia de la Ford de aceleaşi servicii profesioniste de vânzări şi service pe care Romcar le-a oferit în trecut“.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

10 COMENTARII