3.9 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriSe lansează software-ul care detectează emoţiile consumatorilor

Se lansează software-ul care detectează emoţiile consumatorilor

Software-ul care detectează emoţiile consumatorilor la contactul cu un produs nou sau cu o reclamă, EMO Sensor, a fost finalizat de compania de studii de piaţă GfK şi este gata să fie lansat în Europa şi pe continentul american, informează reprezentanţii firmei.

Realizatorii studiilor de piaţă sunt din ce în ce mai atenţi la administrarea şi optimizarea dimensiunilor emoţionale ale strategiilor de brand şi campaniilor de comunicare. EMO Sensor a fost produs pentru a-i ajuta să înţeleagă şi să administreze mai bine experienţele emoţionale pe care consumatorii le au faţă de branduri, argumentează GfK.
Software-ul măsoară tabloul de emoţii pe care consumatorii le experimentează când intră în contact cu un brand. GfK va folosi acest senzor, în primul rând, în domeniul cercetării de brand şi comunicării, pentru a ajuta specialiştii din marketing să evalueze şi să-şi optimizeze campaniile de marketing.
EMO Sensor este rezultatul unui program de cercetare care a explorat emoţiile consumatorilor, care sunt relevante pentru marketing. Cercetarea a relevat 22 de emoţii diferite care au un impact semnificativ în comportamentul consumatorilor. Aceste emoţii reprezintă baza sistemului de măsurare standardizat la nivel internaţional, care foloseşte imagini pentru a evalua răspunsul emoţional la stimulii din marketing.
Realizatorii studiilor de piaţă, care vor să afle cum şi de ce consumatorii iau deciziile de cumpărare, vor primi un important ajutor de la noul soft, capabil să evalueze trăirile consumatorului atunci când acesta vede un spot publicitar sau încearcă un produs nou.
Softul va evalua emoţiile prin analizarea unei simple fotografii a consumatorului, urmând să furnizeze concluzii considerate relevante pentru studiile de piaţă. Pentru acurateţe, analizarea fotografiilor ar putea fi combinată cu o aplicaţie care măsoară emoţiile prin intermediul investigaţiilor verbale. Compania GfK a dezvoltat EMO Sensor în parteneriat cu Institute for Consumer and Behavioral Research de la Saarland Universitz din Germania.
EMO Sensor va fi prezentat oficial la Congresul ESOMAR, care va avea loc între 15 şi 18 septembrie, în Elveţia.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS