Acasă Bani & Afaceri Subaru se retrage din WRC

Subaru se retrage din WRC

Compania japoneză Subaru a confirmat faptul că se retrage din World Rally Championship (WRC), schimbare de strategie ce are efect imediat, a anunţat pagina de internet www.autoexpress.co.uk. Vestea a venit la scurt timp după cel din partea Suzuki, alt constructor care se retrage din WRC pentru sezonul 2009, şi anunţul constructorului Honda de retragere din Formula 1, de săptămâna trecută.
Vestea despre renunţarea Subaru este de impact nu doar prin prisma faptului că este un nume sonor în WRC, dar şi pentru că maşinile de competiţie sunt preparate de Prodrive, companie deţinută de David Richards, preşedintele Aston Martin. Se estimează că retragerea Subaru pune presiune pe Aston Martin de a-şi căuta alt partener „tehnic“, după anunţul conducerii că 10% din acţiunile companiei britanice, cel puţin, erau de vânzare.

Fiat vinde 500 Special numai pe internet

Constructorul italian, în cadrul unui experiment de comerţ on line, va vinde versiunea diesel a popularului model 500 numai cumpărătorilor de pe internet în Marea Britanie. 600 de modele 500byDIESEL vor fi disponibile spre vânzare pe pagina de internet Fiat în următoarele câteva luni, informează www.businessweek.com. Pentru vânzările on line, reprezentanţele firmei italiene se vor ocupa numai de partea de livrare a automobilelor.
Clienţii versiunii speciale a popularului 500 trebuie mai întâi să acceseze pagina de internet pentru a selecta dotările maşinilor înainte de a depune un avans şi a trimite comanda direct către fabrică. Odată ce comanda a fost transmisă, fiecare client va avea posibilitatea să urmărească pe internet progresul pe care îl face maşina sa pe linia de asamblare, precum şi să achite diferenţa înainte de a alege cea mai convenabilă reprezentanţă de la care să o ridice.
Un purtător de cuvânt al Fiat a declarat, pentru pagina de internet www.silicon.com, că dealerii locali vor participa la activităţile de pregătire ale maşinilor pentru livrare, pentru care vor primi comisioane. Întrebat dacă Fiat va lua mai serios în calcul metoda vânzărilor on line, reprezentantul companiei a declarat: „Dacă sistemul funcţionează, şi noi credem că va funcţiona, sunt toate şansele“. Modele 500 care rămân nevândute după perioada de două luni, cât durează experimentul on line, vor fi oferite spre vânzare prin metoda convenţională. Experimentul reprezintă o premieră pentru Fiat, deşi compania a mai avut un program de depunere on line a avansurilor pentru versiunea Abarth a lui 500.

Exit mobile version