Opel Antara este urmaşul Fronterei

Autori


Opel revine în segmentul SUV-urilor cu noul Antara, după ce Frontera, unul dintre primele SUV-uri construite vreodată, a fost ani buni numărul unu în toată Europa. În condiţiile în care competiţia pe acest segment este mult mai accentuată acum, Antara are în faţă o provocare serioasă în a reedita succesul predecesorului său.

Opel Antara a fost lansat oficial în Craiova la sfârşitul lunii trecute, pe esplanada Teatrului Naţional. Ca dimensiuni, Antara se înscrie în limita superioară a SUV-urilor compacte, măsurând 4,57 metri în lungime, 1,85 m lăţime şi 1,70 m înălţime. Este cu 9 cm mai scurt decât predecesorul său. Antara este un SUV destinat şoselei şi macadamului. Se bazează pe un sistem de tracţiune integrală controlat electronic, care cuprinde un diferenţial electro-hidraulic ce permite o repartizare optimă a cuplului între puntea faţă şi puntea spate, în funcţie de situaţiile din teren. Sistemele ABS şi ESP sunt integrate în mod standard, astfel că noul Opel Antara are toate motivele să ofere o stabilitate excelentă. Trenul de rulare este echipat cu suspensie McPherson pe faţă şi multilink pe spate.

Este oferit în trei versiuni de echipare, Antara, Antara Enjoy şi Antara Cosmo. Dotări standard pentru toate modelele Antara sunt tracţiunea integrală controlată electric, ESP, ABS, DCS (asistenţă la coborâre), opt airbag-uri, radio CD cu MP3, afişaj informaţii, proiectoare de ceaţă, închidere centralizată şi geamuri acţionate electric atât în faţă, cât şi în spate. În versiunea Enjoy, noul SUV vine cu control automat al farurilor, climatizare electronică, iar scaunele faţă sunt cu încălzire. În versiunea aceasta, Antara rulează pe jante din aliaj de 17 inch încălţate cu pneuri 235/60. Jante mai mari, de 18 inch, sunt disponibilie pe versiunea superioară, Cosmo, care mai beneficiază şi de senzor de ploaie, tempomat, computer de bord, senzori de parcare faţă şi spate şi parbriz termoreflector. Pachetul de dotări opţionale inlcude sistemul DVD 100, sistem de navigaţie cu afişaj color, nouă difuzoare, CD changer cu şase CD-uri, trapă electrică transparentă, iar scaunul şoferului reglabil electric este disponibil numai în versiunea de vârf, Antara Cosmo. Pachetul Cosmo Confort include farurile cu xenon cu sistem de spălare prin presiune, tapiţerie din piele, sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri, oglindă interioară şi exterioară şofer electro-cromatică, în timp ce oglinzile exterioare sunt rabatabile electric.


Alt motor diesel, în toamnă

Antara este propulsat de două motoare diesel 2.0 CDTI ECOTEC, de 150 CP şi un cuplu maxim de 320 Nm, cuplate la o transmisie în cinci trepte fie manuală, fie automată, urmând ca din toamna acestui an să fie disponibil alt diesel, de 127 CP. Ambele motoare sunt dotate cu filtru de particule diesel. Propulsoarele pe benzină sunt două, un 2.4 ECOTEC în patru cilindri, de 140 CP, cuplat la o cutie manuală cu cinci viteze şi un V6 de 3.2 litri care generează 227 CP şi împinge SUV-ul cu o viteză maximă de 203 km/h, având nevoie de numai 8,8 secunde să ajungă la 100km/h, din ce spune producătorul. Poate în oraş nu atingi această viteză, dar consumi 16,4 litri de benzină la fiecare sută de kilometri parcurşi.



Comenteaza acum

Alte stiri

Sumarul ediției de miercuri, 13 iunie 2007

Actualitate

» ACR protesteaza împotriva propunerii de a interzice detectoarele de radar
» Mai puţină birocraţie în învăţământ din 2008
» 28 de imigranţi recuperaţi în Malta
» Despăgubirile pentru culturile calamitate de secetă, acordate până la 1 august
» Pensionarii vor picheta sediul Guvernului şi al prefecturilor
» Teză cu subiect unic la română
» Înmormântare cu efecte speciale
» Vocile cartierului intră în vacanţă
» Casa Albă regretă atentatul din Liban
» Financial Times: România şi Bulgaria scapă de sancţiuni
» Franco Frattini: Nu putem accepta martorii anonimi, în cazul închisorilor secrete ale CIA
» Vânzările autoturismelor second-hand au scăzut cu 40%

Local

» ELECTROPUTERE, cumpărată de arabi
» Chilipiruri pentru dom’ prefect
» Sindicaliştii i-au fluierat pe patronii CEZ Oltenia
» Baie comunală de 1,5 miliarde de lei
» Scurte ştiri
» Şi-a incendiat gospodăria
» Nici un lac de agrement amenajat
» Bătaie între minori la Izbiceni
» Furt de lemne
» Concurs de rabe pe DN 67
» Blestemul zebrelor
» Tir răsturnat la Pădurea Sarului
» Drumurile naţionale, în ceaţă
» Pensionarii se bat pe locurile de tratament de pe litoral

Dolj

» Reconstrucţia Rastului, pe ultima sută de metri

Gorj

» Maria Băndoiu şi colecţia sa de costume populare
» Paznici, la furat de gazolină
» Greva de la STAR GLASS continuă
» Autorul unui accident s-a ascuns

Sport

» Scurte ştiri
» Gallovits, în sferturi
» Pavel se descurcă în Germania
» O singură necunoscută

Bani & Afaceri

» Opel Antara este urmaşul Fronterei
» CEZ nu va face debranşări
» BCR şi CEC, luate la bani mărunţi
» Ford vrea Daewoo Craiova pentru a face faţă cererii în Europa
» Începe construirea fabricii Pirelli de la Bumbeşti-Jiu

Magazin

» Muşchi umplut
» Fereşte-te de radar!
» Capelvenere, o ferigă pretenţioasă
» Energie electrică
» Briard, un câine de familie
» Cum alegem aparatul de aer condiţionat
» Poligloţi în scutece
» Bancul zilei
» IA TE UITĂ

Opinii

» O moţiune ca o loţiune

Top