17 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriDrive test pe pista aeroportului

Drive test pe pista aeroportului

Am testat pe pista de la aeroport Infiniti G35, Hummer H3 si Infiniti FX 35, trei dintre modelele pe care le ofera spre vânzare EUROCAR Craiova.


Am avut ocazia sa testam Hummer H3 , Infiniti G35 si SUV-ul FX 35, puse la dispozitie de Eurocar Craiova. Testul a avut loc pe pista aeroportului craiovean si ne-a oferit prilejul de a incerca senzatiile la volanul modelelor de mai sus. Fara discutie, cele mai tari senzatii le ai la volanul unui G35. Modelul testat de noi ascundea sub capota un motor V6 de 3,5 litri cu 298 CP, masina cu tractiune pe spate si cutie manuala cu sase rapoarte. Sunetul motorului la pornire este de necomparat, augmentat de esapamentul sport dublu. Scaunele ofera o foarte buna sustinere laterala, reglabile electric in opt directii, care, impreuna cu volanul reglabil pe inaltime, ofera posibilitatea unei pozitii optime pentru sofer. Datele tehnice ale masinii spun ca poate ajunge la 100 km/h in 5,5 secunde, in ciuda faptului ca are o greutate apropiata de doua tone. Un sofer amator nu obtine un timp atât de bun, insa pachetul sport obligatoriu pe modelul cu transmisie manuala, care presupune suspensia sport si diferential cu vascocuplaj si alunecare limitata spate, garanteaza un timp foarte bun, probabil putin peste sase secunde. Plecatul in forta de pe loc inseamna ca numai in câteva clipe acul vitezometrului va arata 60 de mile pe ora. Pista relativ scurta a aeroportului nu iti permite sa treci mai departe de treapta a patra de viteza si 120 de mile pe ora, echivalentul a peste 190 km/h. Pâna la aceasta viteza, masina nu a dat nici cel mai mic semn ca ar pierde din putere. Singurul regret este ca trebuie sa te si opresti cu o masina care „rupe“ asfaltul. Servodirectia adaptabila in functie de viteza si stabilitatea foarte buna a masinii inseamna un plus de incredere pentru orice sofer, astfel incât curba usoara pe care o face pista iti permite sa accelerezi fara nici un fel de probleme, iar „taiatul“ curbei la 150 de km/h ofera senzatii incomparabile. Iar atunci când trebuie sa mai si opresti, constati ca frânele functioneaza impecabil.


Hummer H3 si Infiniti FX 35


Ambele modele pe care le-am putut testa dispun de transmisie automata. In timp ce H3-ul ar oferi un nimb aparte proprietarului, FX-ul se adreseaza celor cu veleitati sportive. Motorul V6 de 3.500 cmc, cu 24 de valve, genereaza 280 CP, un cuplu maxim de 366 Nm/4800 rpm si il propulseaza la 100 km/h in 7,3 secunde, deci nu am putut ignora demarajul foarte bun si transmisia AWD. Suspensia este buna, confortul de asemenea, iar de notat sunt dotarile de care beneficiaza acest model: tapiterie piele, volanul imbracat in piele cu trei spite, camera video la parcarea spate sau sistemul audio de 300 W cu 11 difuzoare si subwoofer. Hummer H3 nu are nevoie de nici o introducere. In mers, masina se comporta excelent, suspensia independenta pe toate rotile este buna, ofera un confort sporit, iar directia raspunde prompt. Ne-a uimit la H3 capacitatea de a intoarce intr-un spatiu ingust pentru o masina de dimensiunile sale. Prin comparatie, H3-ul ar intoarce la 180 de grade dintr-o singura manevra pe o strada de sapte metri latime, fara nici un fel de probleme. Din masina aproape ca nu se simt insa cei 220 CP ai motorului care ii confera o acceleratie si viteza mai mult decât decente. Iar cine cumpara un Hummer H3 stie exact ce vrea.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS