10.3 C
Craiova
joi, 25 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriAfacere din evenimente la cheie

Afacere din evenimente la cheie

Tendinta de a apela la un specialist atunci când „se impun“ servicii de calitate a luat amploare si in Craiova. Astfel, din ce in ce mai multe persoane fizice si juridice care organizeaza evenimente importante apeleaza la firmele ce ofera servicii de catering si de decorare.


Le Baron este o firma care de-a lungul timpului si-a diversificat in permanenta domeniile de activitate. Astfel, dupa noua ani de la infiintare se mândreste cu patru activitati diferite: restaurant, catering, decor si artificii. „Am inceput cu activitatea de decorare de evenimente acum patru ani, iar cea de catering pentru evenimente acum trei ani. Catering pentru masa de prânz am inceput anul trecut“, a declarat Mihaela Clenciu, directorul si managerul firmei Le Baron.


Cu toate ca are mai multe domenii de activitate, in numai câtiva ani, firma a reusit sa aiba clienti atât din Craiova, cât si din alte judete din tara, printre care si din Bucuresti. „Ne-a ajutat si faptul ca avem un restaurant si o parte din clienti ne cunosteau deja. Activitatile se completeaza insa si deci nu se poate vorbi de domenii de activitate chiar diferite“, a adaugat Clenciu. In plus, serviciile fiind oferite de aceeasi firma, clientii sunt scutiti de discutii cu firme diferite specializate numai in decor sau numai in catering. In acelasi timp, fiind organizat de aceeasi persoana, evenimentul are rotunjime.


Secretul afacerii – clientul multumit


Desi evita sa-l catalogheze drept un secret, directorul si managerul firmei spune ca intr-o astfel de afacere cea mai importanta este multumirea clientului. Lista regulilor ce trebuie respectate pentru a avea succes nu se opreste insa aici. „Nu trebuie sa faci rabat de la calitate, trebuie sa dai dovada de seriozitate si sinceritate si sa iei numai angajamente pe care le poti duce la bun sfârsit“, a spus Mihaela Clenciu. In plus, e nevoie de multa pasiune si de formarea unei echipe pe care sa te bazezi. „Oamenii ne contracteaza pentru organizarea de evenimente importante, unice in viata lor. E foarte important sa-ti formezi o echipa cu care sa stii ca mergi «la lupta». Iar noi suntem ca o familie, mai ales ca o jumatate din viata ne-o petrecem la munca“, a mai spus Clenciu. Astfel, in afara de investitii financiare, care difera in functie de calitatea pe care doresti sa le-o oferi clientilor, o astfel de afacere necesita timp, sensibilitate (fiecare eveniment organizat este primit cu emotii) si sacrificii (pentru a fi alaturi de clienti e nevoie sa renunti la alte lucruri). „In plus, trebuie sa fii informat cu tot ce e nou pe piata si care sunt tendintele in domeniu. Noi am venit in fiecare an cu ceva nou“, a afirmat directorul si managerul firmei Le Baron.


Concurenta e sanatoasa


In ceea ce priveste firmele concurente din piata, potrivit spuselor directorului, nu trebuie ignorate. Ba mai mult, e bine sa studiezi cu ce vin nou pe piata. Si pentru ca e bine sa ai tangenta cu cei care ofera servicii asemanatoare cu cele pe care le oferi si tu, firma Le Baron este membru fondator a doua asociatii – Asociatia Decoratorilor din România si Asociatia Artificierilor din România.


„Concurenta e buna pentru ca te motiveaza. Implicarea in asociatii te ajuta pentru ca pe fiecare segment de activitate te intâlnesti cu cei mai buni din domeniu si esti la curent cu ce se intâmpla nou in piata si cu legislatia din domeniu“, e de parere Mihaela Clenciu.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS