16.2 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriPublireportajAnunţ participare procedură competitivă pentru atribuirea contractului de execuţie lucrări inclusiv dotare şi montaj în cadrul proiectului "Consolidare extindere subsol parţial şi amenajare mansardă parţială în pod existent la construcţia C 1 - vilă cu păstrarea funcţiunii de hotel"

Anunţ participare procedură competitivă pentru atribuirea contractului de execuţie lucrări inclusiv dotare şi montaj în cadrul proiectului „Consolidare extindere subsol parţial şi amenajare mansardă parţială în pod existent la construcţia C 1 – vilă cu păstrarea funcţiunii de hotel”

S.C. CAROLIN S.R.L, cu sediul social in judetul Valcea, Comuna Bujoreni, Sat Olteni, doreste sa achizitioneze servicii de executie lucrari in cadrul proiectului intitulat – ‘’ Consolidare, extindere subsol partial si amenajare mansarda partiala in pod existent la constructia C1 – vila cu pastrarea functiunii de hotel’’, judetul Valcea, oras Calimanesti.
Acest proiect a fost depus spre finantare in cadrul Programului Operational Regional 2014-2020 – Axa prioritara 2 – Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investiții 2.2 – Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor.
Obiectul contractului de executie lucrari va fi executat de catre ofertantul declarat castigator la locul de implementare al proiectului pe Strada Calea lui Traian, nr.668 , Oras Calimanesti, judetul Valcea.
Durata contractului:
Durata contractului va fi determinata de data semnarii Contractului de finantare dintre Beneficiar/Solicitant si Autoritatea de Management pentru POR 2014- 2020. Activitatea de executie lucrari se va derula de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor de catre Solicitant/Beneficiar si nu va depasi 22 de luni de executie.

Pe parcursul indeplinirii contractului pretul poate fi ajustat in urmatoarele situatii:
Au avut loc modificari legislative, modificari ale normelor tehnice sau au fost emise de catre autoritatile publice centrale sau locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renuntarea la anumite taxe/impozite locale, al caror efect se reflecta in cresterea / diminuarea costurilor pe baza carora s-a fundamentat pretul contractului de achizitie;
Pe piata au aparut anumite conditii, in urma carora s-a constat cresterea/diminuarea indicilor de pret pentru elementele constitutive ale ofertei, al caror efect se reflecta in cresterea/ diminuarea costurilor pe baza carora s-a fundamentat pretul contractului de achizitie.
Criteriul de atribuire va fi pretul cel mai mic.

Valoarea estimata a contractului:
Valoarea totala a contractului este de 8.937.868,29 Lei fara TVA, din care pentru activitatea de executie lucrari suma de 8.891.577,96 LEI fara TVA, iar pentru organizarea de santier suma de 46.290,33 Lei fara TVA. La intocmirea propunerilor financiare, ofertantii vor avea in vedere si vor prezenta urmatoarele – pretul materialelor, utilajelor, echipamentelor si dotarilor care vor fi corespunzatoare descrierilor acestora din documentele anexate.

Ofertele se vor depune personal, de catre reprezentantul legal (ce se va identifica prin CI) sau delegatul imputernicit in acest sens (ce se va identifica prin CI si va prezenta imputernicire in acest sens), sau prin servicii de curierat/postale la adresa solicitantului ( sediu fiscal): Municipiul Ramnicu Valcea, Strada Timis, Nr. 26, judetul Valcea.

Mijloace de comunicare:
Orice informatie referitoare la prezenta procedura poate fi solicitata de la sediul fiscal al solicitantului, la numarul de telefon: 0744589735, persoana de contact: Statica Ion sau email: [email protected].

Documentatia de atribuire ce trebuie avuta in vedere de catre potentialii ofertanti la realizarea ofertei poate fi ridicata de la sediu fiscal al solicitantului indicat anterior sau in format electronic pe email: [email protected], cu o solicitare in prealabil.

Termenul pana la care potentialii ofertanti pot prezenta oferta este data de 30.04.2018 ora 13:00
Nota: – Prezenta procedura de achizitie se deruleaza in conformitate cu prevederile Ordinului 1284 din data de 08.08.2016, privind aprobarea procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene.

prin CI) sau delegatul imputernicit in acest sens (ce se va identifica prin CI si va prezenta imputernicire in acest sens), sau prin servicii de curierat/postale la adresa solicitantului ( sediu fiscal): Municipiul Ramnicu Valcea, Strada Timis, Nr. 26, judetul Valcea.

Orice informatii suplimentare referitoare la prezenta procedura pot fi solicitate de la sediul fiscal al solicitantului sau la urmatorul numar de telefon: 0744589735, persoana de contact: Statica Ion.

Documentatia de atribuire ce trebuie avuta in vedere de catre potentialii ofertanti la realizarea ofertei poate fi ridicata de la sediu fiscal al solicitantului indicat anterior sau in format electronic pe email: [email protected], cu o solicitare in prealabil.

Termenul pana la care potentialii ofertanti pot prezenta oferta este data de 30.04.2018 ora 13:00
Nota: – Prezenta procedura de achizitie se deruleaza in conformitate cu prevederile Ordinului 1284 din data de 08.08.2016, privind aprobarea procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS