17.8 C
Craiova
joi, 28 martie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriPublireportajCe aduce viitorul apropiat pentru televizoarele inteligente?

Ce aduce viitorul apropiat pentru televizoarele inteligente?

Consumer’s Electronics Show  reușește să adune în fiecare an cele mai importante nume în materie de tehnologii și produse destinate publicului larg. Pe lângă cele mai atrăgătoare produse, evenimentul ce se desfășoară o întreagă săptămână ne oferă un sumar al viitorului.

Una dintre cele mai bine reprezentate categorii în cadrul CES este cea a televizoarelor, iar viitorul este complet smart. Există câteva sisteme de operare consacrate, unul dintre ele fiind Android. Sistemul de operare care a debutat în 2008 pe telefoane inteligente cucerește și camera de zi. Dacă până acum am avut parte de o interfață și funcționalitate asemnănătoare a ceea ce aveam deja pe telefoane mobile și tablete, viitorul se prezintă mult mai interesant.

Comunicarea cu un dispozitiv inteligent pe baza exclusivă a textului devine un lucru din ce în ce mai greu, iar vocea pare a fi salvatorul. Asistenții virtuali nu reprezintă o noutate, însă prezența acestora pe gamele de televizor Android naște un interes din ce în ce mai mare din partea consumatorilor. Folosind telecomanda drept microfon, utilizatorii pot afla tot soiul de informații din partea Google Assistant. Pe lângă cele specifice locului în care te afli (condiții de trafic, prognoza meteo), viitoarul televizor Android va putea face recomandări pe baza preferințelor și, de ce nu, va putea comanda produsul pe care tocmai ce l-ai văzut în cadrul unei reclame.

Cel din urmă exemplu nu este o certitudine, ci mai mult o previziune. Boxele inteligente ce vin echipate cu asistentul virtual Alexa pot să asigure o comandă pe Amazon. Următorul pas este cel al televizoarelor Android care pot cumpăra produsul mult dorit, intrat brusc la ofertă.

Astfel, putem afirma că asistăm la începutul unei revoluții în materie de marketing televizat. În prezent, campaniile publicitare pe TV nu oferă cifre precisă de audiență. Prin intermediul următoarelor generații de televizor Android, brand-urile care cumpără spațiu publicitar vor putea ști cu exactitate câte persoane au văzut o reclamă, câte au solicitat mai multe informații despre produs și câte au mers mai departe prin plasarea unei comenzi.

O astfel de posibilitate nu va exista prea curând, întrucât va fi nevoie ca telespectatorii să treacă la o generație nouă de modele. Televizoarele Android vor reprezenta doar una dintre multiplele platforme prin care telespectatorii pot avea parte de o experiență smart. Așadar, industria are nevoie de un standard la care toate sistemele de operare specifice televizorului să adere. Pare că este mult până departe, însă tehnologia ne poate surprinde cu cât de rapidă în implementare și adopție poate fi.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS