11.2 C
Craiova
miercuri, 24 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriPublireportajPatru Mâini, la a patra ediţie a campaniei de renovări

Patru Mâini, la a patra ediţie a campaniei de renovări

Patru Mâini, compania românească a cărei activitate este producerea materialelor de construcţii pentru finisaje și soluții în vederea personalizării caselor, a ajuns la cea de a patra ediţie a campaniei sale anuale, prin care își propune să renoveze 37 de școli, grădinițe, spitale şi cămine de copii din toată țara.
Anul acesta s-a dat startul celei de-a patra ediţii a campaniei Patru Mâini, care are loc în două etape. În prima fază a proiectului, care s-a desfășurat sub sloganul „Nu trebuie să fii bogat ca să ajuţi“, Patru Mâini a strâns propuneri de clădiri care necesită renovări, totul cu ajutorul aplicaţiei „Filantropi 2016“.
Aplicația „Filantropi 2016“ face parte dintr-o campanie creată și implementată de Rusu-Borțun Brand Growers și Rusu-Borțun Cyber Growers pentru brandul Patru Mâini. Aceasta include activări digitale, componente social media și o campanie in store. Una dintre execuțiile din campanie – Arhiducele – a fost inclusă în numărul din martie 2016 din Lürzer’s Archive, una din cele mai cunoscute resurse creative pentru profesioniștii de advertising din toată lumea.
Principalul obiectiv al celei de-a patra campanii îl reprezintă instituțiile de învățământ din mediul rural sau urban care au nevoie de îmbunătățiri și renovări, dar și căminele sau spitalele pentru copii. Cele 37 de clădiri care vor fi renovate anul acesta au fost alese la finalul lunii aprilie, în funcţie de numărul de voturi obţinute accesând aplicaţia, dar şi în funcţie de evaluarea tehnică a echipei Patru Mâini.
A doua fază a campaniei constă în strângerea de fonduri pentru renovări. Printre produsele oferite pe piaţă de Patru Mâini se numără Primus Chit Multicolor Antibacterian, Primus Adeziv Exterior (Extraflex), Primus Adeziv Alb Interior Exterior (Macrogranular) şi Glet de Interior. În urma vânzării acestor produse se vor strânge banii necesari renovărilor. În perioada mai – septembrie 2016, un leu din vânzarea fiecărui produs va merge spre bugetul pentru renovare din județul în care are loc vânzarea. Produsele sunt disponibile în magazinele Dedeman, Praktiker și Hornbach, din toată țara. „Campania de renovări a ajuns la a patra ediție, dar e doar al doilea an în care primim propuneri de la public pentru renovat clădiri. Anul trecut am avut emoții, dar s-au strâns peste 100 de propuneri. Din păcate, sunt foarte multe grădinițe și școli în România care au nevoie de renovări serioase. Așteptăm și anul acesta înscrierile profesorilor, educatorilor, părinților și elevilor care cred că o comunitate poate crește și singură, din interior. Căutăm filantropii de azi, care știu că nu trebuie să fii bogat ca să ajuți, ci doar să te implici. Orice român poate face asta, propunând o clădire în campanie sau renovând cu produsele noastre de ajutor“, a declarat Claudia Russu, director de Marketing al companiei Patru Mâini.

S-a încheiat reabilitarea grădiniţei din Ocolna

Membrii companiei Patru Mâini sunt de părere că, pentru ca elevii să poată deprinde tainele învăţăturii, au nevoie, în primul rând, de condiţii bune în şcolile şi grădiniţele în care îşi petrec mare parte din timp. La prima ediție a programului, în 2013, Patru Mâini a reuşit să renoveze 29 de clădiri, aducând zâmbetul pe chipul a 1.265 de copii. Anul 2014 s-a dovedit şi el la fel de rodnic. Alte 29 de clădiri din toată țara au fost renovate, iar vieţile a 1.409 micuți s-au schimbat în bine.
Programul din 2015 a adus o serie de modificări şi la nivelul judeţului Dolj. Grădiniţa Ocolna, ce aparţine de şcoala din Amărăştii de Jos, a fost aleasă în cea de-a treia ediţie a programului de reabilitări al companiei. Prin intermediul fondurilor strânse a fost posibilă renovarea ei şi începând de acum, copiii vor învăţa într-un loc modern şi atractiv.
Acest proiect a fost posibil datorită iniţiativei Patru Mâini care îşi ghidează activitatea conform principiului că membrii unei comunităţi trebuie să se ajute reciproc. Tocmai de aceea, sloganul companiei este „Ajută ca să te bucuri de ajutor!“. De asemenea, ceea ce membrii companiei îşi propun să facă este să ofere un exemplu demn de urmat generaţiilor actuale şi viitoare. Drept urmare, eforturile lor sunt canalizate către sprijinirea şi ajutorarea instituţiilor mai puţin favorizate. Deși nu este ușor, mai ales din cauză că oamenii din ziua de azi au un stil de viață aglomerat și alert, echipa Patru Mâini nu renunță și caută să ducă la bun sfârșit orice campanie demarată.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS