11.7 C
Craiova
joi, 25 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriPublireportajSoluţii financiare oferite de Kruk România

Soluţii financiare oferite de Kruk România

Mai bine de 6 din 10 români se confruntă cu situații financiare dificile în care nu reușesc să își plătească facturile și ratele la timp, iar acest lucru le afectează comportamentul social. Asta reiese dintr-un studiu realizat în perioada 29 aprilie – 04 mai 2015 de către KRUK România, companie ce face parte din Grupul KRUK, unul dintre liderii pieţei de management al creanţelor din Europa Centrală, specializată în managementul integrat al creanţelor. Conform acestui studiu, 98% dintre respondenți se simt urmăriți de gândul datoriilor pe care le au, în timp ce 5 din 10 respondenți se simt stresați sau nervoși, iar aproape 4 din 10 respondenți simt frustrare în astfel de situații. Specialiştii de la KRUK spun că principalele concluzii ale studiului sunt acelea că problemele financiare dau naştere unor serioase dificultăţi emoţionale şi sociale, iar rezolvarea lor este, în primul rând, o chestiune de atitudine şi autocontrol. Conform datelor gestionate de KRUK, Oltenia se află pe locul IV în ţară, în ceea ce privește numărul și valoarea creanțelor procesate. De la începutul anului din această zonă au fost administrate 103.233 de cazuri, reprezentând 11% din totalul pe ţară. Şi în ceea ce privește valoarea totală a creanțelor administrate, Oltenia se află tot pe locul patru, cu o valoare totală de 631 milioane RON, reprezentând 9% din total. Valoarea medie a unei creanțe deținută de o persoană fizică din portofoliul KRUK România, la sfârșitul primului semestru 2015, a fost de 7.882 RON. În Oltenia, această valoarea înregistrând 7.147 RON. La sfârșitul lunii iunie, KRUK România administra 27.168 cazuri ale persoanelor fizice din județul Dolj. “Proiectele noastre, strategia de colectare pe cale amiabilă pe care o implementăm prin promovarea încheierii angajamentelor de plată, în rate lunare, pe care persoana cu datorii să și le poată permite, țin cont în primul rând, de clienții noștri. Ne dorim să le oferim cele mai viabile soluții de rezolvarea a problemelor financiare cu care se confruntă. Pentru noi, statisticile reprezintă oameni și nu cazuri, importanți sunt oamenii”, a declarat Tomasz Ignaczak, Directorul General al KRUK România.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS