Campionatul Mondial de Fotbal 2018, desfăşurat în perioada 14 iunie – 15 iulie 2018, a crescut numărul comenzilor online de mâncare, circa 62% din totalul comenzilor fiind înregistrate în apropierea orelor de difuzare a meciurilor, conform unei analize remise luni Agerpres.

În topul celor mai comandate preparate în serile cu meciuri au fost mâncarea chinezească, urmată de bucătăria internaţională, sandwich-uri, mâncare libaneză şi preparate ale bucătăriei italieneşti. Conform analizei platformei online de comenzi de mâncare, foodpanda.ro, suporterii nu s-au rezumat doar la a comanda online mâncare, ci au cumpărat şi băuturi care să se potrivească preparatelor alese. Aproximativ 63% din totalul comenzilor au inclus şi băuturi, cele mai cerute fiind sucurile carbogazoase, berea şi apă plată şi minerală.

Suma medie cheltuită de românii care au comandat de pe platformă în timpul meciurilor a fost de circa 55 lei, iar cea mai mare comandă s-a ridicat la 704 lei. Aceasta a fost făcută din Bucureşti şi a conţinut opt sortimente de pizza şi apă minerală.

Bogdan GROȘEREANU
Lucrează din 2001 în presa scrisă și abordează subiecte diverse cum ar fi evenimentele, subiectele sociale, cele legate de administraţia locală, de politică, economie, dar şi investigație. A urmat traininguri pe jurnalism social, politic, acces la informaţii şi investigație, în special cele prin intermediul Centrului pentru Jurnalism Independent (CJI) şi Rise Project.