Acasă Actualitate Cum faci o reclamație la Centrul European al Consumatorilor

Cum faci o reclamație la Centrul European al Consumatorilor

Dacă pleci în Uniunea Europeană, în vacanță sau cu treabă, dacă achiziționezi produse din altă țară europeană sau dacă pur și simplu călătorești cu avionul cu o companie europeană, alta decât compania românească, și ai probleme, atunci de problema ta se ocupă Centrul European al Consumatorilor (ECC) din România. Așadar, atunci când vrei să faci o reclamație poți să accesezi direct de pe telefon sau computer linkul acesta http://www.eccromania.ro/sesizari/ și să faci sesizarea direct în formular sau poți trimite un e-mail pe adresa office@eccromania.ro. ECC România se poate implica în soluționarea pe cale amiabilă numai a litigiilor transfrontaliere dintre consumatori – persoane fizice şi comercianți, nu şi a litigiilor transfrontaliere dintre doi consumatori – persoane fizice – sau dintre doi operatori economici. Consumatorul trebuie să atașeze la cazul transmis toate documentele doveditoare care susțin afirmațiile sale: contract, comandă, rezervare, factură, bilete, dovada plății (extras bancar), reclamaţia transmisă către comerciantul reclamat şi corespondența purtată cu acesta, după caz etc.

Face parte din echipa Gazeta de Sud din 1996. În prezent este redactor şi editor on-line, ceea ce înseamnă că este informată cu privire la tot ce se întâmplă important în ţară şi în lume. Este o fire veselă şi sociabilă, iubeşte oamenii şi îşi iubeşte meseria.
Exit mobile version