Acasă Actualitate RDS deconectează prin surprindere

RDS deconectează prin surprindere

Abonaţii RCS&RDS, furnizorul local de cablu, internet şi telefonie, semnalează alte probleme pe care le au cu această companie. Fira Piţurcă, o abonată din Craiova, ne sesizează că i-au fost sistate serviciile de internet şi telefonie, deşi şi-a achitat la timp facturile. „Dacă privim factura cu chitanţele, observăm că suma de 76,6 lei – factura curentă – are scadenţa la data de 31 octombrie 2011. Spre stupoarea mea, pe data de 25 octombrie mi s-a întrerupt accesul la internet şi telefon pe considerent că nu este plătit. Cum este posibil? De ce se mai trece pe factură care este ultima zi de plată? Mi s-a comunicat că reconectarea se face plătind taxa de instalare. Este corect?“, se întreabă abonata. Problema taxei de reconectare a mai fost abordată de GdS, la sesizarea abonaţilor. De cele mai multe ori, „deconectarea“ se face doar din pix. Până la închiderea ediţiei, compania RCS&RDS nu a transmis un punct de vedere la această sesizare. La sfârşitul săptămânii trecute, reprezentanţii RCS&RDS anunţau că „suntem permanent interesaţi să oferim suport optim clienţilor noştri“.

Lucrează din 2001 în presa scrisă și abordează subiecte diverse cum ar fi evenimentele, subiectele sociale, cele legate de administraţia locală, de politică, economie, dar şi investigație. A urmat traininguri pe jurnalism social, politic, acces la informaţii şi investigație, în special cele prin intermediul Centrului pentru Jurnalism Independent (CJI) şi Rise Project.
Exit mobile version