Directorul general al Direcţiei Generale Anticorupţie (DGA), chestorul de poliţie Jănică Arion-Ţigănaşu, a declarat că va fi introdus un sistem call center pentru semnalarea faptelor de corupţie din ţară. „Noi vrem să crească vizibilitatea structurii pentru ca oamenii să capete încredere şi să vină deschis să denunţe orice act, fapt de corupţie, pentru ca vinovaţii să fie traşi la răspundere. Pe această cale dezvoltăm un sistem call center cu telefonie gratuită din orice sistem de telefonie la orice oră. Acum este tel verde, dar va fi call center. Vom primi apeluri despre fapte de corupţie din orice sistem şi, în măsura în care ele nu sunt de competenţa noastră, le vom direcţiona on line unităţii competente“, a declarat Ţigănaşu. Şeful DGA a precizat că, după anunţarea unui caz de corupţie, trebuie stabilite procedurile pentru organizarea flagrantului, iar printr-un asemenea sistem se capacitează structura DGA cu procurorul şi se pot lua măsuri.
• Agerpres
Call center pentru faptele de corupţie
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei