Parcare mai mică, să fie bani şi de troleu

Autori


Parcarea subterană din centrul Craiovei nu va avea 1.000 de locuri, cum anunţase la un moment dat municipalitatea, ci va putea cuprinde doar 400 de maşini, ca să rămână fonduri europene şi pentru realizarea troleibuzului pe traseul Gară – Romaneşti

Viceprimarul Mărinică Dincă a prezentat ieri, într-o conferinţă de presă, stadiul proiectelor în curs de realizare în Craiova cu bani europeni.

„Banii pe care îi poate accesa municipalitatea din bugetul european ajung pe următorii trei ani la aproape 150 de milioane de euro, sumă pe care nu trebuie în nici un caz să o pierdem. În ceea ce priveşte cofinanţarea acestor proiecte, noi am gândit-o încă de la începutul anului, banii necesari fiind prevăzuţi integral în bugetul local, aşa că putem spune că nu va exista nici o dificultate în ceea ce priveşte implementarea lor din punct de vedere financiar“, a menţionat Dincă.

Reabilitarea bulevardelor începe din vară

Lucrările efectuate în Craiova cu fonduri europene nu sunt deloc puţine. Staţia de epurare de la Făcăi, spre exemplu, ar urma să fie finalizată şi pusă în funcţiune pe 30 iunie. Lucrările la pasajul suprateran – o altă lucrare de amploare – au debutat cu o lună în urmă, iar după Paşte ritmul va deveni mai alert, fiind adusă încă o freză de forare pentru realizarea pilonilor podului. La jumătatea lunii mai vor începe în cartierul Romaneşti şi lucrările la Centrul Multifuncţional.

„În ceea ce priveşte reabilitarea celor şase străzi – Olteniei, Tineretului, Amaradia, Brestei, Pelendava şi Toamnei – la sfârşitul acestei luni ne vom întâlni cu cei de la Agenţia de Dezvoltare Regională pentru vizita precontractuală. După această etapă se va trece la semnarea contractului de finanţare, astfel încât vom putea demara licitaţia pentru aceste şase străzi, în vederea desemnării unui constructor“, a menţionat viceprimarul.

Tot mai aproape de debutul lucrărilor se află şi pasajul subteran din centrul Craiovei. „În prezent suntem în faza întocmirii raportului de către evaluatori independenţi. Am primit avizul de eligibilitate din partea Agenţiei de Dezvoltare Regională şi sperăm ca până la sfârşitul acestei luni evaluatorul să întocmească raportul, astfel încât în luna mai să aibă loc vizita precontractuală la faţa locului, iar spre sfârşitul lunii viitoare să semnăm şi acest contract. Lucrările pentru pasajul subteran şi pentru cele şase străzi menţionate vor începe cel mai târziu în luna august“, a promis Mărinică Dincă.

Parcare subterană cu plată

Următoarele investiţii cu fonduri europene plănuite de primărie vizează parcarea subterană dintre Calea Bucureşti şi A.I. Cuza (sub părculeţul de la teatru), realizarea unui Centru de bătrâni, dar şi reabilitarea a încă trei străzi: Caracal, Bariera Vâlcii şi Râului.


Vestita parcare subterană nu va avea însă 1.000 de locuri, aşa cum se lăudase iniţial primăria, ci doar 400, pe două niveluri.

„Parcarea subterană a fost inclusă în Planul Integrat de Dezvoltare Urbană. Suntem acum în faza de întocmire a temei de proiectare. Au fost două variante de parcare subterană: una de 400 de locuri şi alta de 1.000 de locuri. Tema de proiectare trebuie însă dată pe o singură variantă, pentru că nu se face decât un singur proiect. Sunt nişte studii făcute care arată că în centrul Craiovei sunt parcate la suprafaţă undeva între 300 şi 360 de maşini, inclusiv cele parcate neregulamentar. Ideea este că, dacă faci o parcare de 1.000 de locuri şi tu ai doar 300 – 360 de maşini în ea, nu va fi eficientă. Mai mult, făcându-se din fonduri europene, trebuie să calculăm şi să le repartizăm de aşa natură încât să facem cât mai multe proiecte“, a precizat Mărinică Dincă.

Staţionarea în parcarea subterană nu va fi gratuită. Autorităţile promit însă că nici nu va fi excesiv de scumpă. „Ideea este că, fiind făcută pe fonduri europene, taxa nu va fi prea mare, întrucât nu se va pune problema recuperării acestei investiţii. Preţul va fi stabilit în aşa fel încât să fie suportabil şi să se asigure un grad cât mai mare de utilizare a acestei parcări subterane“, a explicat viceprimarul Dincă.

Troleibuz Gară – Romaneşti

La „strâmtarea“ parcării subterane s-a ajuns pentru a se putea realiza tot cu fonduri europene şi troleibuzul care să traverseze oraşul pe cea mai aglomerată rută de transport în comun din Craiova.

„Acum o lună, la Ministerul Dezvoltării s-a aprobat rectificarea Planului Integrat de Dezvoltare Urbană, în sensul de a se include în el atât această parcare subterană, cât şi construirea unei linii de troleibuz pe traseul 1 de autobuz. Cele două proiecte au fost aprobate. În maximum o lună se vor scoate la licitaţie studiul de fezabilitate şi proiectul tehnic. Sper ca până la sfârşitul anului să depunem şi acest proiect, al troleibuzului“, a spus viceprimarul.

Prize pentru maşini

Viceprimarul Mărinică Dincă a dezvăluit joi că tema de proiectare a parcării subterane include şi prevederea unor prize pentru încărcarea acumulatorilor la autoturismele electrice care vor staţiona în această parcare. Alimentarea cu energie electrică a maşinilor nu va fi însă gratuită.



Comenteaza acum

64 Comentarii

  1. sam said:

    parcarea asta…totusi de la 1000 de locuri la 400 nu e o diferenta cam…mare? :)) si toti spuneau ca va fi pe gratis acum e cu plata…si totul pentru un nenorocit de troleu. Peste tot se investesc bani in autobuze cu motoare eco. Cu cei 7,5 mil. euro pt reteaua electrica a troleibuzului se puteau cumpara cel putin 15 autobuze noi noute eco de mare capacitate

  2. anonimus said:

    ai dreptate, in plus firele alea de pe sus vor fi inestetice!

  3. de la mine said:

    de aia e craiova jalnica…. Altii fac metrou si voi nici troleu nu vreti…. va place cu maxitaxiul, eventual cu caruta…

  4. sam said:

    mai jegos de bucuresti…cred ca ma facui neinteles, cu banii pentru amenajarea retelei de troleu se pot cumpara autobuze ecologice de mare capacitate. sunt curios cum o sa treaca troleul fara sa incurce circulatia la universitate ca prin noul pasaj subteran nu va putea trece:)

  5. 400 e putin said:

    pana faceti voi parcarea necesarul de locuri de parcare o sa fie undeva 700. Lumea u vine cu masinile in centru pentru ca nu are unde le parca. Asa au gandit si comunistii dinaintea voastra cand au proiectat strazile, blocurile si parcarile. NU ATI INVATA NIMIC DIN GRESELILE LOR?!?!?!

  6. REVIN said:

    se face parcare cu 400 de locuri sa ramana bani si pt. transportul cu troleibuzul al natiunii conlocuitoare si necivilizate carte centru. Nimei din romanesti nu plateste bilete,de ce faceti troleu acolo? ASA ai facut Solomoane si Parcul Tziganetului. in interes politic

  7. :) said:

    las ca nu vor multi la parcare cu plata, e bine si asa. dar troleul ala, chiar asa, pe unde trece? sau pun prize si in pasaj?:)

  8. de la mine said:

    pai autobuzul tau ala eco n-o incurca? iti spun io pe cine incurca troleul: pe aia care parcheaza masinile de-a-mpulea ca ,deee, esti degeaba, daca nu iesi seara sa te lauzi cu bmw-ul luat cu 2000 de euro din germania si inmatriculat la bulgari, bmw pe care sa-l expui in centru ca nu ai bani de benzina, dar e necesar sa te vada lumea langa el. Io va propun altceva pentru craiova aia a voastra: 1) desfiintati tramvaiele ca si asa circula cu ele doar cei fara benveu (pensionari, studenti mai saraci etc).2)desfiintati si industria aia putina care v-a mai ramas ca si asa nu ati lasat pe nimeni sa vina sa deschida cv nou si pe locul fostelor fabrici sa construiti palate tiganesti noi (ca doar atat s-a construit in ultimii 20 de ani in cva). 3) la fel faceti si cu parcul romanescu ( nu-i asa ca ar merge pe malul lacului o vila cu niste turnulete si o muzica ambientala de guta?).4) mai construiti 2-3, 20 de bazaruri unde sa aduceti nike-uri made in china pe vapor ( ca daca nu ai tricou pe care scrie nike in craiova esti degeaba – important e sa-l porti cat mai des – la fotbal, la plimbare, la nunta, la cina romantica oricand). 5) desfiintati politia ca si asa e degeaba si in locul ei deschideti o piata de tigari din ucraina. 6) distrugeti soselele si caile ferate ( aeroportul nu-l distrugeti ca si asa are trafic 0 ) si va izolati astfel de orice influenta care ar putea face cv rau lumii voastre: investitori ( foarte periculosi – va pun la munca si pericliteaza integritatea ajutorului social si voturilor), oameni de cultura ( daunatori gravi ai manelelor ), bani europeni ( fac troleu si vor bloca benveurile ), turisti ( mistocari si rai ), malluri ( gaselnite ale capitalistilor pentru a scumpi tricoul nike din banie de la 20 de lei la 100 de lei, plus ca aduc cu ele firme din astea taranesti: zarea, pulla&bere sau beata), hipermarketuri (afecteza grav coloratii si jegul din piata craiovita) si de sport ( bazinele de inot sunt principalele inamice ale burtii, deci ale gratarului in fata blocului si ale shaormei intr-un final)

  9. dan said:

    nr.8 esti tare , dar imi e ca esti fals , nu cumva ai copiat textul, ca numele ala suna a dedicatie , de la guta !

  10. Gunea said:

    Asa e mai olteneste / romaneste , ” mai putin
    sa ajunga la toti .
    Eventual peste cativa ani sa reia alt DINCA
    problema si sa descopere cat de limitati au
    fost inaintasii lui si sa faca el parcare chiar de
    1001 locuri .
    E o gluma buna cu istoria creionului , o vand
    gratis numai la cerere .

  11. dacia said:

    de ce sa faca un lucru cum trebuie cand pot sa fie doua mai mici ?

  12. Radical said:

    Bai tampitilor, dimensionati bine necesitatile, ca peste 20 ani, n-o sa puteti modifica parcarea aia. Sau nu va mai pasa de ce-o sa mai fie atunci. Mostenirile se lasa pentru sute de ani , nu pentru 10 ani. Troleul poate fi facut si dupa aia. E adevarat ca trebuie sparte iar trotuarele ca sa bagati stalpii, dar pentru asta exista ingineri, ca sa gandeasca. Faceti trotuare, cu nise preventive, pt lucrari viitoare, puneti vizionarii sa gandeasca si faceti parcarea atat cat trebuie.

  13. Lionsss said:

    Ideea cu troleul este cea mai proasta idee , e limitat si el ca si tramvaiul (care trebuie desfiintat dupa parerea mea) si trebuie cumparate autobuze noi (care consuma putin) sau chiar autobuze ecologice , in felul asta se creaza inca o banda pe sens pt masini si se fluidizeaza traficul. deci troleul este cea mai proasta idee. iar pui zeci de mii de fire cand lumea civilizata cauta sa le ingroape , pt un singur traseu. mai bine faceati metrou.

  14. pepe said:

    O atitudine tipica comunista, aceeasi prin care avem strazi inguste in care traficul este sufocat. Deci conform lu’ domn’ Marinica, parcarea de 400 de masini este suficienta deoarece cam atat se parcheaza in zona. Nu mai are cum sa creasca numarul de masini. Uffffff, cand vom scapa de “inteligentii” astia ?

  15. NU troleu si tramvai said:

    Sa lase parcarea aia mare ca nr. masinilor este in crestere , ce sa faci cu o parcare daca o faci mica si inghesuita. Sa lase naiba troleul , ce dracu lumea avanseaza si noi facem troleu (chiar nu pot sa cumpere niste autobuze noi) sa nu mai umple Craiova de fire.Decat un lucru facut bine ,asa face RO mai bine doua mici si proaste.

  16. pasaj subteran said:

    Ce ziceti fratilor de pasajul subteran care iese dupa Universitate, deci inainte de Calea Bucuresti? Unde vor sa puna semaforul…..ianint e sau dupa iesirea din tunel….?. Atata prostie nu am intalnit in viata mea, dar sper ca se vor razgandi si vor traversa si Calea Bucuresti pana la urma….

  17. masu.geti .la said:

    bai astia cu desfiintatu’ tamvaiului si troleului ,mergeti de va spanzurati nenorocitilor,aveti niste idei de c.a.c.a.t. . face-ti voi metrou cand va veni ceausescu inapoi!!!! hai sictir!!!!

  18. Cretini said:

    In centru sunt “300-360” de masini parcate pentru ca n-au loc mai multe! O lucrare de genul asta se face cel putin pentru 30-40 de ani, ca doar n-o sa blocam orasul la fiecare 5 ani, sa mai adaugam cate 50 de locuri de parcare. Or mai fi gasit vreun cotizant la PDL care nu si-a primit înca rasplata, si s-au gândit sa-i faca si lui parte la fondurile alea europene cât mai e PDL-ul la putere, ca altfel nu se explica ineptia asta de a lua din fondurile pentru parcarea subterana ca sa faca o linie de troleibuz. Când vom scapa, oare, de “agentul oranj” care ne sufoca existenta (doar de 3 ani încoace, dar parca ar fi fost o vesnicie)?

  19. GOGU said:

    Faza cu troleul e cea mai tareeee! De ce? Pt ca vor fi obligati sa goneasca toti cocalarii opriti pe marginea strazii de la gara si pana in Romanesti in special din centru pana la gara si pe unirii

  20. Prazulica said:

    Cred ca ar trebui sa circulam mai mult cu mijloacele de transport in comun. Da’ de, astea nu opresc in usa magazinului 🙂 nasol 🙂

  21. razvan said:

    de unde calcularati mai ca sunt 300- 360 de masini prin centru parcate? 1000 e o cifra mai realista considerand centrul extins sa zicem, iar peste niste ani nici 1000 nu ar fi suficiente

  22. Pt GOGU said:

    Cocalarii aia de care zici tu parcheaza pe margine pt ca nu au parcari special amenajate ;)Am fost si eu ”cocalar” cum zici tu ,desi in viata de zi cu zi nu ma consider nici pe departe.Se vede ca nu ai nici permis si nici masina

  23. PT nr 24 said:

    Esti un cocalar patentat da macar recunosti ca opresti ca un nesimtit si pe deasupra mai esti si prost. PA nu iti dai seama ca GOGU are permis si tocmai de aceea e deranjat de cocalarii ce ocupa strazile parcati aiurea? Eu nu am fost niciodata deranjat ca si pieton de masinile parcate aiurea dar ca sofer sunt mereu. PA daca tu ti-ai deschis firma pe Unirii sau ai treaba acolo treb sa-ti faca tie primaria parcare ca ai 4 oua si esti cocalar. Foarte bine sa faca primaria parcari incepand prin a demola o parte din case sa faca parcari;)

  24. pt -de la mine- said:

    ” de la mine” esti dus cu pluta pe conducta

  25. ghesina said:

    hai mai lasati-ma cu minciunele astea ca parcati la margine de drum (cateodata si pe doua randuri pentru ca nu aveti parcari). Daca as castiga 1 leu pt. fiecare masina parcata in strada cand la 2 m mai incolo e parcarea goala, m-as umple de bani. V-as lua din ei si troleu si as face si metrou din banii castigati.
    In drumul meu spre servici trec pe langa o parcare situata langa o cladire. Pana aici toate bune, nu? Numai ca parcarea e plina doar pe jumatate, restul masinilor odihnindu-se in fata cladirii respective. De ce? Pentru ca romanul, lenes din fire, nu vrea sa mearga 10 metrii. Doar nu o fi prost sa oboseasca inainte de siesta de dupa-amiaza.
    Asa ca mai lasati-ma cu parcarile voastre…pe cat punem pariu ca in parcarea subterana, daca se face, nu va sta nicio masina?

  26. ma fratilor said:

    tramvaiul este bun idem si troleul pt ca scade si poluarea fonica si noxele, cat despre tramvai in speta, conduc de 15 ani si nu ma deranjeaza in schimb sinele sunt un dezastru. Ceausescu a betonat sinele tocmai pt a se putea rula si pe sina de tramvai da ce te faci cu primarii astia ca nu au investit 1 leu de 25 de ani in sinele de tramvai asa incat nu numai ca sar de pe sine dar zgomotul, confortul, si vibratiile resimtite in blocurile de pe C.Bucuresti sunt un dezastru.
    Despre BMW de 2000 de euro so on, sunt convins ca cel care scrie ceva mai sus saliveaza la unul dar marca si legile datorita carora ne inmatriculam masinile in Bulgaria sunt alt subiect si nu tin de opririle aiurea de pe carosabil….daca va uitati sunt 5 bmw la 95 de alte marci parcate aiurea datorita proprietarilor nesimtiti nicidecum marcii insa cand ai nu stiu ce marca si te crezi smeu si apoi vine un bmw de 15 ani si iti da la mumu capeti ura pe aceasta marca.
    Troleul e foarte bun si cum spuneau mai sus e foarte bine daca in felul acesta vor ridica masinile parcate in calea sa! In alte orase civilizate de mult nu se mai vad masini oprite pe prima banda si asta aici in Romania. Romanul se civilizeaza cu forta …….

  27. pt 24 said:

    bine te facu ala COCALAR CA ASTA ESTI UN IMPUTIT……SA-TI FACA TIE PARCARI SPECIAL AMENAJATE (“Cocalarii aia de care zici tu parcheaza pe margine pt ca nu au parcari special amenajate ;)Am fost si eu ”cocalar” “)
    ESTI UN COCALAR PARLIT SI TU NU AI MASINA BOUA CA DACA AI AVEA TI-AR PASA S-O LASI SI SA RISTI SA-TI FIE ACROSATA ……..COCALARULE :))

  28. basescu said:

    HAHAHAHAHAAA eu pe voi astia de vreti parcari o sa va expulzez la Venetia sa vedem unde mai parcati pe prima banda HAHAHAHAHAHAAAAA SA INNOTATI BINE!

  29. Bigshotnews said:

    Fi-v-ar troleele si tramvaiurile sa va fie! Uratenie si trepidatii. Folositi curentul pt. autobuze (partial sau total)electrice, in felul asta vor fi 2 benzi de circulatie in plus pe Calea Bucuresti-Severin si ati uniformiza parcul auto. Tramvaie, troleibuze, autobuze, cate categorii mai vreti? Ramaneti la autobuze hibride boilor! Nu fac zgomot, trepidatii si nu se umple Craiova de fire. Chiar nu puteti sa sa intensificati amenzile la cei parcati pe prima banda la Gara-Romanesti pana le suna apa’n cap?

  30. Bigshotnews said:

    Stie cineva cam ce este sub intersectia de jos de la Universitate? Tevi, cabluri…Ma tot gandesc ca pietonii ar trebui sa treaca pe sub ea (pasaj subteran cu magazine care sa aiba si posibilitatea de trecere din colt in colt, de la KFC la BRD-El Greco si de la Universitate la cele 2 panouri publicitare(imi scap numele terasei cu plastic transparent). Acelasi lucru s-a putea face si la intersectia Pietei Mari, Calea Bucuresti cu Fratii Golesti unde sunt si taxiurile!

  31. ss said:

    ce prize mă,aţi înnebunit,cine are 35000 de euro pentru o maşină electrică?

  32. [email protected] said:

    FRATILOR astea au numarat masinile parcate acum…DAR cate masini sunt parcate pe dupa blocuri sau la 1-2 km de centru din lipsa de spatiu ???EU parchez pe la piata veche cand merg la banci-rds-primarie deoarece am platit deja odata pentru RASCUMPARAREA MASINII de la hotii care le ridica…multe spatii comerciale ar deveni mai profitabile odata cu o parcare incapatoare……..T ROLEIBUZ ? propun studierea variantei CRAIOVITA-ROCADA VECHE-GARA-POD ELECTRO [viitor moll ]-BANIE-ROMANESTI-SP ITAL 1-CIUPERCA-RAULUI-BR ESTEI-HAN CRAIOVITA………ar cuprinde tot orasul cu tot cu viitoarele hipermarchete + raului unde nu circula autobuze

  33. Craiovescu said:

    La “numaratoare” au iesit doar 4-600 de masini parcate in centru pentru singurul motiv ca mai multe nu au loc !Numarul lor ar fi cel putin dublu daca ar fi mai multe locuri de parcare ! Logic,nu ?

  34. fane said:

    cati prosti mai sunt si prin craiova asta. Viitorul este bazat pe transportul in comun, deaia parcarea se face de doar 400 de locuri si se face si troleu. Este o idee mai mult decat buna! Luati exemplul Clujului! Autobuzele ECO de care ziceti voi polueaza cu cateva procente mai putin decat vechile DAC romanesti. DACA NU SCOT FUM NEGRU NU INSEAMNA CA NU POLUEAZA! Daca voi sunteti fatatzi in masina si sunteti crescuti de tzoparlani care nu se urca in tren sau tramvai sau autobuz de frica ca nu stiu unde ajung nu inseamna ca troleul nu e bun!

  35. boldea c said:

    In slatina a fost troleibuz si sa desfiintat ca fiind neperformant cat despre drumuri sa se studieze unde e posibil ciuntirea trotuarelor pietonale astfel incat sa se lase cat mai mult spatiu partii carosabile pentru fluidizarea traficului..

  36. unu said:

    sa zicem ca acum st 360 masinii pe centru dar peste cativa ani ce fac se apuca iar sa mareasca si sa distruga iar tot centru
    ….vai de capu lor

  37. DarkMan said:

    ce idioti 🙂
    Poi e normal ca sunt 300-360 de masini, ca nu ai unde sa parchezi. E ca si cum ai zice “a, poi e normal, Barcelona nu are mai mult de 50.000 de suportei, ca uite, nu sunt mai multi pe stadion”. 🙂 doamne, cata prostie…

    si au dreptate toti, troleu’ e o tampenie, inestetic si scump, de banii aia poti face altceva, cum ar fi sa cumperi autobuze tot pe ruta aia, sau da, sa incepi sa investesti intro lucrare de amploare, pentru un metrou.

  38. jet said:

    vrem verde la biciclete ! olteniabyke.blogspot , dati si voi un semn !

  39. Nae said:

    Eu zic sa faca gondola, ce atata tam tam.Marinica asta are creier de furnica, sau gasca.oare.Oricum toate investitiile din Craiova sunt ffacute cu anusu de catre Marinica ales

  40. Ghindeanu said:

    Vorbiti aiurea…Cel putin nr 8 e varza…dute ma nene la tine la bucuresti si posteaza acolo ti-am mai spus de 10 mii de ori jeg mic ce esti.Tie chiar nu iti este rusine asa sa postezi aici?Sau tu traiesti in Bucuresti dar esti defapt femeie de servici sau plimbi cainele la nu stiu ce parlamentar si mai furi si tu 2-3 ore la pc cand doarme stapanul ??Si parca vad ca esti de undeva de la carcea sau cosoveni a ?:))Iar voi toti ceilalti care va strofocati asa de tare…stati mai oameni buni ca orcum nu se schimba nimic daca va enervati si plus va creste si tensiunea…si ORCUM ce o sa vrea ei sa faca tot asa o sa fie NU aveti cum schimba voi nimic si sa nu credeti ca ce scriem noi aici citeste sau intereseaza pe cineva de mai sus.Nu am inteles niciodata de ce jecuri de Bucuresti posteaza pe GDS.RO pentru ca …sincerc chiar nu vad motivul :)) dar …cine stie …asa cum am zis poate e vreun tzaranush de pe ici care se da mare bucurestean ..ca preaaaaaa il doare ..defapt observ ca jigneste cu o nerusinare de ne descris…Ciudat…m a uit la voi cum il acceptati sii raspundeti la comentarii …cum il primiti in sanul vostru cum se spune :)O doamne ….mare iti e gradina…asa prosti suntem noi craiovenii ma ?De a ajuns o stoarfa de om de bucuresti sa va rada in fata …sa va batjocoreasca si voi sa cititi nepasatori.JEGURI de oameni precum bucuresti ala si valentina sau care mai sunteti acia ..NU ma apuc acum sa va scanez ip`urile ca va zic pe toti de pe unde postati …si nu consider ca are rost pt ca va stiti voi care sunteti …Mai era un astefl de jeg ..unu …”sefu sau sefu vostru cum se intitula …”Rusine ma ….va pot numii lichele …sau jigodii…habar nu am ce cautati sa postati aici ..ce va fu.te grije …jur ca nu imi dau seama..In fine …sa aveti sarbatori cat de cat …fericite 🙂

  41. dani said:

    ma uit la voi si citesc toate prostiile, ce desteptii sunteti voi, lasati sa faca ce stiu , si sa faca sa avem si noi un orasi mai frumos noi suntem niste tractoristi , stim decit sa aram pe cimpuri, ne credem mai destepti ca iei?? cum or face face tot pentru noi, daca ar face cum gindim noi am vrea si avioane pe sus, gara romanesti??????

  42. petre said:

    Ambele proiecte sunt bine venite pentru orasul nostru. Parcarea subterana este un inceput. Poate pe viitor se vor concepe proiecte si pentru parcari supraterane, in imediata apropiere a zonelor aglomerate. Linia de troleu are cateva avantaje fata de cea de tramvai. Trebuie sa inteleaga toata lumea ca fara o deschidere spre proiecte moderne, cu absortie de fonduri externe nu se poate face nimic in perioade mai dificile prin care trece economia. daca aceste proiecte vor avea succes sunt sigur ca se vor realiza astfele de proircte si pentru alte zone ale Craiovei. O nota de bine pentru edilul orasului ar fi si daca ar impune, cumva, celor ce castiga realizarea proiectelor ca o parte din angajatii ce lucreaza la materializarea aceste proiecte sa fie din zona Craiovei sau a Olteniei. Astefl s-ar crea multe locuri de munca pentru o zona cu un grad ridicat al somajului. Succes!

  43. GHEORGHE said:

    DOMNULE PRIMAR.DACA ESTE BLOCATA CIRCULATIA DE LA UNIVERSITATE PANA LA SPITALUL MUNICIPAL VA ROG SA NU MAI BLOCATI SI CENTRUL( A I CUZA) IN WEKEND. ESTE LOGIC SA LASATI CIRCULATIA LIBERA PE O ARTERA PARALELA, MULTUMIRI PT INTELEGERE.

  44. alex said:

    poi da…mai fac si un troleu…sa mai spele niste banutzi…noi de troleu avem nevoie??faceti parcari si asfaltati strazile!! asta ne trebuie noua…nu troleu si alte tampenii!!

  45. Andi said:

    Cine spune ca tramvaiele si troleibuzele ne scapa de noxe si poluare se inseala amarnic. Pai alea cu ce merg? Cu aer? Folosesc curent electric. Si curentul electric de unde vine? La producerea lui nu se polueaza? Ba da, si inca foarte mult…

  46. Andi said:

    Tentativa asta de primar ar trebui sa lase parcarea cu 1000 locuri. Face si el pe primaru, dar are numai idei proaste.

  47. n said:

    daca pe teatrul national si pe universitate umpleti cu panouri solare aveti electricitate gratis ! da… e grele! mai bine bem bere si ne vaietam ca nu avem bani! si de ce sa facem 1000 locuri sa fie tiganie si la parcarea aia… puneti troleibuz pentru ciori sa aiba cum circula gratis!

  48. oltenia said:

    Domnule Petre,poate ca aveti dreptate si cu creeatul asa ziselor locuri de munca ,poate lucrarea nu o mai ia UTI si o ia POLYSTARTUL ca doar dasta a strans toti inginerii buni pe bani putini…HaHaHa constructia o da la o alta firmulita,cablurile le trage alta firmulita si ei vin cu doi ingineri pe care ai plateste cu 20 mil pe luna sau credeti ca prosperitatea Craiovei vine din salariul celor care trag cablurile si cara cimentul la lucrare – sunt sau nu sunt din Craiova.Se pare ca aveti o gandire buna,dar credeti ca pe primar il intereseaza cu cine se va face lucrarea..?!!!si banii unde se vor duce…crezi ca pe patronatul Polistartului il intereseaza ce salariu are un om de paza dupa care castiga cel putin de doua ori pe atat cat ai da salariu…Pai de unde sa prospere Frate? Ce sa faca ala de castiga 7mil pe luna ,ce familie sa-si faca ,ce scoala sa faca,ce carti sa-si cumpere si ce sa mai manance…cu 7mil pe luna…Vai ,s-au creat locuri de munca…peste 2000 de locuri are polistartul in paza si cu ce se cunoaste traim mai bine? Domnule Ghindeanu…nu a mai aparut Seful nostru …cred ca in echipa cu craiova l-ati aranjat bine de tot iar subiectul parcarilor si mai ales cel al troleului nu-l intereseaza…vedeti ce I s-a intamplat..?!!!ha ha ha ; avand capul gol si netinand cont de sfatul cu caloriferul de gat, l-a luat vantul…ha ha ha In rest sa stiti ca Primarul s-a gandit; nu are rost 1000 de locuri de parcare -in 5 ani cei cu bmw si audi o sa plece din Craiova ,dar ar mai putea face si in alta parte parcari ,in piata veche de exemplu, in intersectia Fratii Golesti cu Calea Buc la subsol si face pasaj

  49. Ginel said:

    Hristos a inviat! Eu cred ca decizia luata este intelepta: In situatia in care se va decide vreo data sa se suplimenteze numarul de locuri in subteranul centrului, se mai poate face o alta parcare, cu o alta intrare. Deocamdata nici nu stim cati vor voi sa intre, care va fi gradul de ocupare. Pe de alta parte, sa luam seama de la francezi: ei au ajuns la concluzia ca oricat te-ai stradui sa facilitezi circulatia autoturismelor (si parcarea lor) nici o data nu va fi de ajuns! Cererea va depasi mereu oferta, cu cat oferta este mai mare cu atat mai multi vor apela la autoturism din comoditate, cu cat oferta este mai mica, cu atat mai multi vor apela la transportul in comun si biciclete! Vreti 1000 de locuri in parcare gratis in centru, ca sa parcheze acolo la fereala toti geambasii de masini?! PE de alta parte ganditi-va ca se sapa pe o arie mare sub centru unde cu siguranta se vor gasi cioburi din sec. al XIV- lea si mai vedeti voi parcarea gata ….

  50. Ginel said:

    … in Belgia se pastreaza pretul mare la motorina, nu se incurajeaza statiile de benzina cu GPL sau cu Metan. De ce ? Ministrul transporturilor a raspuns: ca sa mearga toti cu bicicleta! In Belgia bicicleta are prioritate, daca esti in masina trebuie sa fii cu ochii cat cepele la biciclisti pentru ca nu se asigura! La Strasbourg pe autostrada cand sunt blocajele de la ora 17, pe tabelele informative apare textul: v-ati saturat de cozi? Folositi bus, tram, tren! Cu alte cuvinte: noi nu mai cheltuim un ban!

  51. ce idioti said:

    deci estimarea lor este ca, fiind actual doar 360 parcate in zona (cred ca le-au numarat duminica) nu au cum sa creasca cu mai mult de 40 in urmatorii ani. Ba. ma bucur sa fiu contemporan cu asa genii.

  52. Mundialooo said:

    Dinca asta e de groaza.Asa face el dezvolatare durabila sio pe termen lung cu rezolvarea problemei actuale?? Ce trebuie troleu la craiova? nu exista nicaieri in lumea civilizata troleu decat la rusi.Totul e cu motor eco… Ce o trebui pasaj suprateran nu stiu …bai..dati drumul la productie nene ca ajungeti in faliment!!!

  53. Ginel said:

    Daca vorbim de dezvoltare durabila, tot ce consuma hidrocarburi produce bioxid de carbon, deci nu e eco. Hibridurile incluse. Exista troley la Mulhouse si Strasbourg, asa zise tram pe cauciucuri. troley costa mai putin decat tram, tinand cont de infrastructura, si merge cu curent electric, care este singurul 100% eco!

  54. Emilien said:

    Craiova are nevoie de o linie de tramvai pe centura veche si inca una gara romanesti, insa ca sa avem
    tramvai si pe centru ar fi cam multe cladiri ce trebuie demolate … in concluzie troleul ar fi mai indicat. In privinta parcarii va fi facuta cam degeaba .. cum s a mai spus pe aici … boratul ce se crede smecker tot in strada va lasa turismul … ca sa isi faca poza cu telefonul sa se puna pe net …

  55. alex said:

    salut
    oare de ce pune taxa pe bani europeni,chiar daca e mica,cat sa fie,5 lei pe ora,si daca vreau sa stau 10 min sau 45 min ce fak,cand platesc,
    tot ce este pe ban european este gratis.unde s-a mai intamplat asa ceva.ei ne dau bani si voi puneti taxe,ne credeti atat de prostii,va inselati…
    uitai ca traim in romania,,,asa ca sa traim prost

  56. pliktisitul said:

    As vrea sa vad centrul descongestionat dar din experienta stiu ca nimic nu se face la timp in Ro. Asa ca va ramane o mare brambureala centrul pt mult iani de aici incolo….

  57. Con Spiratorul said:

    Legat de parcarea subterana, imi vine in minte balada lui CASAI. Ca asa-i romanul, se gandeste doar la ce baga acum in gura si nu ii pasa de ziua care urmeaza. Domnule Primar sau Vice, hai sa gandim si in viitor. Nu credeti ca peste 15 – 20 de ani vom avea nevoie de mai multe locuri de parcare? Nu ar fi mai bine sa facem doar un lucru dar sa il facem bine? Ati auzit de proverbul care spune ca scumpul mai mult pagubeste?
    Nu credeti ca odata stabilit intravilanul orasului ar fi bine sa asiguram utilitati pentru toate strazile si nu sa schimbam borduri prin zonele centrale?
    Va simtiti bine domnule Primar ca in orasul Craiova sunt oameni care traiesc fara niciun fel de utilitati in timp ce comunele limitrofe au asigurat toate conditiile locuitorilior lor? Nu credeti domnule Primar ca ar fi bine sa cumparam terenuri pentru investitorii pe care ii gonim din Craiova pentru ca nu le asiguram conditii, in timp ce onorabilii dumneavoastra concetateni fac foamea pentru ca le-a expirat periada de primire a indemnizatiei de somaj?
    Sunt doar cateva intrebari care ma determina sa nu va votez la viitoarele alegeri. Dar probabil ca nu va pasa, e vorba de un sigur vot mai putin, nu?

  58. Aha said:

    N-au mai avut bani pt parcarea cu 1000 locuri CU PLATA. Pentru prosti (astia care ne conduc) , CU PLATA se traduce prin ADUCATOARE DE BANI. Asa o fi … dar mai devreme am citit cum vom avea in Craiova niste autobuze supersofisticate care, pe langa faptul ca dojeneste calatorii care n-au bilet, ne leaga la sirete si ajuta babutele sa-si duca plasele cu cumparaturi pana in fata usii. Mai are rost sa spun ca in Craiova chiar era nevoie de locuri de parcare. Chiar si cu plata

  59. FEDOR said:

    PROPUN CA DEASUPRA PARCARII SA SE FACA SPATII COMERCIALE SI POATE MAI APOI PE ACOPERIS SPATII VERZI UN SPATIU COMERCIAL DACA E POSIBIL VANDUT CATRE FIRME AR ADUCE VENITURI IMPORTANTE PRIMARIEI.

Alte stiri

Sumarul ediției de vineri, 22 aprilie 2011

Actualitate

» Fotbal – Rezultatele etapei a 23-a din Liga a II-a, seria a 2-a
» Fotbal – Pandurii, învinsă în Regie
» SOV l-a ameninţat pe Sebastian Ghiţă că-i rupe gâtul
» Vântu către Ghiţă: Nu e bine să ne dăm certaţi
» Parcare mai mică, să fie bani şi de troleu

Local

» Autobuze cu detector de călători frauduloşi
» Dinel, extrădat din Ungaria
» Liber până pe 1 mai pentru mineri
» Joimărele pentru pensionarii târgujieni
» Încă o creşă la Slatina
» Vin banii pentru Grădina Zoologică
» Marius Petcu, trimis în judecată de DNA
» A scăzut traficul cu ţigări de contrabandă
» Necolaiciuc, trei mandate de arestare
» Flagrant cu canabis în Craioviţa Nouă
» Migraţia romilor împrăştie rujeola prin Europa
» Fruntaşi la Concursul naţional de chimie

Dolj

» Nu faceţi excese la masa de Paşte!

Gorj

» Olimpiadă naţională la discipline teologice
» Gorjenii primesc Lumină de la Ierusalim

Sport

» Găzarii sunt obligaţi să câştige cu Deva
» Alro şi-a propus victoria la Turda
» Real a luat Cupa Regelui
» Săptămâna mare pentru panduri
» Ştiinţa, doar victoria!
» Trei zile libere pentru jucătorii craioveni
» Elena Bogdan, adversara Safinei
» Vlaicu, „omul negru“
» Energia a dat recital

Bani & Afaceri

» Scade şomajul
» Iepuraşul a venit mai devreme la copiii şi tinerii cu dizabilităţi
» 2% din impozit poate fi donat
» Sudul ţării exportă mai mult

Magazin

» Horoscop
» Jessica Simpson şi-a recăpătat silueta
» Ben Stiller, organizator de evenimente caritabile
» Record muzical pentru Rihanna
» Minciuni şi infidelitate
» Fereşte-te de radar!
» Bancul zilei
» Picătura de cunoaştere
» Magda Vasiliu aşteaptă iepuraşul în Bulgaria
» DJ-ii Dance FM se pregătesc de Paşte
» Apariţii editoriale
» Vremea în Oltenia
» Ia te uită!

Top